Luotan vain tieteeseen

epäilijöille.tiedoksi

Täällä on näköjään kirjoiteltu kaikenlaista tieteestä, pääosin puppua. Oma maailmankuvani on tiukasti tieteellinen, siihen ei mahdu hippuakaan huuhaata. Tiede on pelastanut henkeni. Minulla on sydämen tahdistin ja verenpainelukemat ovat erinomaiset, koska en käytä lainkaan suolaa. Luin juuri taas tärkeän tiedeuutisen ja aion noudattaa sen neuvoa. Juon tällä hetkellä 6 litraa vettä päivässä.

http://www.iltalehti.fi/elintavat/2016030921240807_el.shtml

Kuten sanottua, jo pienikin lisä vain parantaa kuntoa. Reilempi vielä enemmän. Aion pyrkiä juomaan 10 litraa vettä päivässä, ehkä sitten en tarvitse sydämentahdistajaa ollenkaan.

15

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nestetankkaus

10 litraa kaljaa kuulostaa paremmalta.

• no.huh.huh

Silloin kohta Jeesus joutuu parantamaan vesitautisi. :)

!0 l on todellakin jo vaaraksi, tosin sitten et tarvitsekaan s-tahdistaajaa, kun sykettä ei enää tunnu.

Eräs kotikuntani kaveri, vähän puutteellinen ylhäältä, joi sankollisen yön aikana ja sitten puupalttooseen puettiin.

Vesi tappoi hänet.

2-3 l vettä/ vrk on sopiva määrä. Taitaa viimeisimmät tutkimukset osoittaa, että vähempikin on riittävästi.

Vai että oikein tieteeseen luotat, siihen, jonka tuloksia lähes pävittäin muutellaan, huh huh

• jhgfdsasertyuio

2-3 L vettä pv????

Riippuu siitä mitä syöt ja kuinka paljon liikut!

Jos syöt suhkot terveellisesti, 1,5 L nestettä pv riittää, liikunta lisää nesteen tarvetta jopa 1,5 L.

• jhgfdsasertyuio
        jhgfdsasertyuio kirjoitti:

2-3 L vettä pv????

Riippuu siitä mitä syöt ja kuinka paljon liikut!

Jos syöt suhkot terveellisesti, 1,5 L nestettä pv riittää, liikunta lisää nesteen tarvetta jopa 1,5 L.

Pallihien lipominen korvaa nesteentarpeen kristityllä ja Jehovan päästä löytyy lisää nestettä.

• ravitsevampaa.sulle

Ei se ainakaan sinulle ole tehnyt kovinkaan hyvää. Lähinnä juttusi tuovat mieleen zombien, joka on unohtanut aivot hautaan lähtiessään sieltä hortoilemaan.

• jhgfdsasertyuio

Jeesus fapautaa aivotiminan synnisä

• luulet.väärin

Ei se ole Jeesus. Sinulla on ollut aivotoiminta heikkoa koko elämäsi ajan, joten et sinä edes tunnista Jeesusta, edes maalauksista.

• jos.jos.jos

" Ei se ole Jeesus. Sinulla on ollut aivotoiminta heikkoa koko elämäsi ajan, joten et sinä edes tunnista Jeesusta, edes maalauksista. "

- tuossa nyt ei ole totuutta kuin tuo lauseen loppupuoli.

Todennäköisesti yksikään taiteilija ei osaa kuvata Jeesuksen upeutta ja ylhäisyyttä, jos taiteilija ei ole Häntä nähnyt.

• "Täällä on näköjään kirjoiteltu kaikenlaista tieteestä, pääosin puppua. Oma maailmankuvani on tiukasti tieteellinen, siihen ei mahdu hippuakaan huuhaata. Tiede on pelastanut henkeni. Minulla on sydämen tahdistin ja verenpainelukemat ovat erinomaiset, koska en käytä lainkaan suolaa"

Tiede ei ole pelastanut henkeäsi, vaan Jumala. Ilman Jumalaa sinua ei olisi edes olemassa, eikä tiedettäkään.

• Kiitos Mark5. Langennut maailma on sokea. Se eksyy ja eksyttää. Lankeemus tuotti mm. seuraavia asioita:
        - Pelko
        - Jumalan/totuuden pakoilu
        - Syyllisyyden ulkoistaminen
        - Teknologinen/tieteellinen kehitys (tiedonpuun hedelmä)

Genesis:
        3:6 Ja vaimo näki, että siitä puusta oli hyvä syödä ja että se oli ihana katsella ja suloinen puu antamaan ymmärrystä; ja hän otti sen hedelmästä ja söi ja antoi myös miehellensä, joka oli hänen kanssansa, ja hänkin söi.
        3:7 Silloin aukenivat heidän molempain silmät, ja he huomasivat olevansa alasti; ja he sitoivat yhteen viikunapuun lehtiä ja tekivät itselleen vyöverhot.
        3:8 Ja he kuulivat, kuinka Herra Jumala käyskenteli paratiisissa illan viileydessä. Ja mies vaimoineen lymysi Herran Jumalan kasvojen edestä paratiisin puiden sekaan.
        3:9 Mutta Herra Jumala huusi miestä ja sanoi hänelle: "Missä olet?"
        3:10 Hän vastasi: "Minä kuulin sinun askeleesi paratiisissa ja pelkäsin, sillä minä olen alasti, ja sentähden minä lymysin."
        3:11 Ja hän sanoi: "Kuka sinulle ilmoitti, että olet alasti? Etkö syönyt siitä puusta, josta minä kielsin sinua syömästä?"
        3:12 Mies vastasi: "Vaimo, jonka annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin."
        3:13 Niin Herra Jumala sanoi vaimolle: "Mitäs olet tehnyt?" Vaimo vastasi: "Käärme petti minut, ja minä söin."

• ravitsevampaa.sulle
        yurki1000js kirjoitti:

Kiitos Mark5. Langennut maailma on sokea. Se eksyy ja eksyttää. Lankeemus tuotti mm. seuraavia asioita:
        - Pelko
        - Jumalan/totuuden pakoilu
        - Syyllisyyden ulkoistaminen
        - Teknologinen/tieteellinen kehitys (tiedonpuun hedelmä)

Genesis:
        3:6 Ja vaimo näki, että siitä puusta oli hyvä syödä ja että se oli ihana katsella ja suloinen puu antamaan ymmärrystä; ja hän otti sen hedelmästä ja söi ja antoi myös miehellensä, joka oli hänen kanssansa, ja hänkin söi.
        3:7 Silloin aukenivat heidän molempain silmät, ja he huomasivat olevansa alasti; ja he sitoivat yhteen viikunapuun lehtiä ja tekivät itselleen vyöverhot.
        3:8 Ja he kuulivat, kuinka Herra Jumala käyskenteli paratiisissa illan viileydessä. Ja mies vaimoineen lymysi Herran Jumalan kasvojen edestä paratiisin puiden sekaan.
        3:9 Mutta Herra Jumala huusi miestä ja sanoi hänelle: "Missä olet?"
        3:10 Hän vastasi: "Minä kuulin sinun askeleesi paratiisissa ja pelkäsin, sillä minä olen alasti, ja sentähden minä lymysin."
        3:11 Ja hän sanoi: "Kuka sinulle ilmoitti, että olet alasti? Etkö syönyt siitä puusta, josta minä kielsin sinua syömästä?"
        3:12 Mies vastasi: "Vaimo, jonka annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin."
        3:13 Niin Herra Jumala sanoi vaimolle: "Mitäs olet tehnyt?" Vaimo vastasi: "Käärme petti minut, ja minä söin."

yurki1000js: Sinulla on ollut aivotoiminta heikkoa koko elämäsi ajan, joten et sinä edes tunnista Jeesusta, edes maalauksista.

• ravitsevampaa.sulle kirjoitti:

yurki1000js: Sinulla on ollut aivotoiminta heikkoa koko elämäsi ajan, joten et sinä edes tunnista Jeesusta, edes maalauksista.

Näytä maalaus.

https://www.google.fi/search?q=jesus icons&biw=1182&bih=869&source=lnms&tbm=isch&sa=X&sqi=2&ved=0ahUKEwjMgYbLnbnLAhUIG5oKHSqcBTEQ_AUIBigB

Ikonit myötäävät Torinon käärinliinaa.

> Torinon käärinliinasta on monenlaisia mielipiteitä sekä tutkimuksia, jotkut sanovat sen olevan aito ja toiset sanovat sen olevan huijausta. Tosiasia on että Torinon käärinliina ei esitä Raamatun Herraa Jeesusta, sillä Raamatusta löytyy todisteet, jotka kumoavat teorian, että Jeesuksen kasvoista olisi jäänyt kuvaus Torinon käärinliinaan. Jos löytyy edes yksi seikka, joka kumoaa Torinon liinan tarinan, niin silloin koko tarina kumoutuu ja kaatuu. Raamatun avulla löydämme useita seikkoja, jotka todistavat, että Torinon käärinliina on huijaus. <

http://heavenseven7.blogspot.fi/2013/12/torinon-kaarinliina.html

• Hyvä 5-vuotias pikkuveljeni, kun aikanaan saat eturauhassyövän, turvaatko rukoukseen ja Jumalaan vai ryhdytkö luopioksi ja hyväksyt ateistis-evolutionistisen lääketieteeseen?

• Ainakaan leipää tai muita viljatuotteita ihminen ei välttämättä tarvitse elääkseen.
      Siksi leivän voi laittaa aivan hyvin väärinpäin ja nauraa samalla pilkallisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      213
      2860
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      169
      2528
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1172
    4. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      129
      1044
    5. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1025
    6. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      67
      1010
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      965
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      322
      929
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      909
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      768
    Aihe