Martinlaakson lentomelu?

lentomökkk

Martinlaaksossa on kuulemma lentomelua mutta mielestäni aika vähän. Ne koneet jotka yli lentää, on laskeutuvia eli eivät mölyä niin paljon kuin nousevat. Omasta mielestäni Martinlaakson lentomelu on mitätöntä mutta joku toinen voi olla eri mieltä.

10

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jörinä-Jorma

Sen sijaan juoppojen mörinä ja örinä on jatkuva ja sietämätön ongelma martsarissa.

• kaarlekusiperseIII

Oikeasti olet Jörni-Jorma ja sinun mölinäsi kuuluu kun jörnit Peräreikä-Peraa.

• Peräjorm4

Mietinkin kun ääni kuuluu takaa, mutta mitään ei tunnu. Joko vika on hepissäsi tai minun peräröörissä.

• Ooulluunpoijkkii
        kaarlekusiperseIII kirjoitti:

Oikeasti olet Jörni-Jorma ja sinun mölinäsi kuuluu kun jörnit Peräreikä-Peraa.

Ps. Voihkisitko kovempaa että se örinäsi kuuluisi juna-asemaa pidemmälle? Itse en ole kuullut mittään. Ttään. Oulusta terve

• Ouch
        Ooulluunpoijkkii kirjoitti:

Ps. Voihkisitko kovempaa että se örinäsi kuuluisi juna-asemaa pidemmälle? Itse en ole kuullut mittään. Ttään. Oulusta terve

Ällös ny. Mun perärööri on tiugga

• Fjällare

Eipä juurikaan pahempia meluja lentokoneista tule. Minua ei ainankaan haittaa yhtään.

• Ihra-Vallu

Kyllähän noihin koneisiin äkkiä tottuu. Jos ei totu niin ostakoot korvatulpat.

• Fjällare

Niinpä. Itse totuin päivässä. Tai talossa liian hyvät eristykset. Tuolla lapissa kun ei kuule kuin karhujen ***

• Martsarista-Moi

Pierujen äänet häiritseviä ja lentokoneista toisinaan putoaa kakkapökäleitä.

• tavallista2222

Mä aina alan huutaa täysiä ja laitan stereot kymppiin kun kone menee matalalta, niin kukaan ei huomaa mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      43
      2140
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      175
      1915
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1352
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1160
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      962
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      909
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      859
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      44
      845
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      792
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      691
    Aihe