Mitäs mieltä sinkkumiehet ovat työttömästä naisesta? Onko ehdoton turn off? Naisella kuitenkin tarpeeksi rahaa omaan elämiseen eli ei käy miehen kukkarolla. Miten vaikuttaa?
Edellistä mieskaveriani asia ei haitannut, mitä mieltä muut ovat?
HAITTAAKO NAISEN TYÖTTÖMYYS
61
273
Vastaukset
- Sepässe
Riippuu siitä miten se vaikuttaa yhteiseloon. Jos nainen tosiaan tulee toimeen omillaan, niin mikäs siinä. Tulevaisuutta on tietysti hankalampaa suunnitella jos ei tiedä saako toinen toitä lähiaikoina vai jatkuuko työttömyys pitkäänkin.
Jos taas nainen keksii aina kaikkea kivaa tekemistä jonka sitten pistää miehen aina maksamaan koska mies käy töissä, niin se alkaa varmasti pidemmän päälle miestä veetuttamaan, jos ei sitten ole sellainen joka nauttii siitä että nainen on jotenkin riippuvainen hänestä.
Olen törmämmyt useampaankin sellaiseen työttömään joiden mielestä sen töissä olevan pitäisi aina maksaa kaikesta paljon enemmän (jos ei kaikkea). Sitten vedotaan että eikös nyt voitaisi tehdä sitä ja tätä, kun sinullahan on rahaa. Ei ole kauaa, jos aina maksaa kahden ihmisen menot.- aikaa.urheilla
Niin siis nimenomaan omassa tapauksessani minä en tarvitse mieheltä rahaa eikä yhteiseloa tarvitse miettiä kun en ole koskaan enää muuttamassa kenenkään kanssa saman katon alle. Eli siis yhteistä taloutta ei tule olemaan.
- et.rakasta.vai
aikaa-urheilla tuskimpa on sitten miestäkään
- aikaa.urheilla
et.rakasta.vai kirjoitti:
Juuri tällä hetkellä ei ole miestä kun erosin pitkästä suhteesta.
Miten rakastaminen tähän liittyy? - aikaa.urheilla
et.rakasta.vai kirjoitti:
Juuri tällä hetkellä ei ole miestä kun erosin pitkästä suhteesta.
Miten rakastaminen tähän liittyy? - joko.ollaan.tai.ei
no jos tapaat uuden rakkauden tai jopa sen herra oikean ja sanoit et koskaan muuta yhteen katsos kun sydän oikeasti rakastaa niin haluaa toisen kanssa myös olla mutta jos jokin tökkii tai etsit vain kaveruutta eli jos olisimme yhdessä joka päivä ja kysyn muutetaanko yhteen tai aletaaks oleen yhdessä ja sanot ei niin kyllä se on kieltävä vastaus sitten erotaan ja etsitään sitä oikeaa sinä se et ollut silloin en osannut paremmin selittää
- aikaa.urheilla
joko.ollaan.tai.ei kirjoitti:
no jos tapaat uuden rakkauden tai jopa sen herra oikean ja sanoit et koskaan muuta yhteen katsos kun sydän oikeasti rakastaa niin haluaa toisen kanssa myös olla mutta jos jokin tökkii tai etsit vain kaveruutta eli jos olisimme yhdessä joka päivä ja kysyn muutetaanko yhteen tai aletaaks oleen yhdessä ja sanot ei niin kyllä se on kieltävä vastaus sitten erotaan ja etsitään sitä oikeaa sinä se et ollut silloin en osannut paremmin selittää
Mielestäsikö ei voi rakastaa ja seurustella omista asunnoistaan? Eihän se nyt tuosta kiinni ole?
- hyvää.yötä.suukko
kuules nainen jos rakastan niin nukun myös rakkaani vieressä ja minä hänen
- aikaa.urheilla
hyvää.yötä.suukko kirjoitti:
kuules nainen jos rakastan niin nukun myös rakkaani vieressä ja minä hänen
Vaikka joka yön voi nukkua toisen vieressä, ei se kahteen asuntoon kaadu. Vaikka vuoroviikoin molempien luona tai miten parhaiten käy.
- muutto.yhteen
anteeksi ei mennyt heti pollaan niin voi mutta kyllä se jossakin vaiheessa etsitään se yhteinen koti ei leftaamista loputtomiin jaksa ja miksi maksaa kahdesta asunnosta kysympä vaan
- aikaa.urheilulle
muutto.yhteen kirjoitti:
anteeksi ei mennyt heti pollaan niin voi mutta kyllä se jossakin vaiheessa etsitään se yhteinen koti ei leftaamista loputtomiin jaksa ja miksi maksaa kahdesta asunnosta kysympä vaan
Miksi ihmeessä pitäisi etsiä yhteinen koti? Jos on tottunut asumaan yksin molemmat eikä tarvetta yhteiseen asuntoon ole. Ja olisihan se aika ihanne asetelma että molemmat voivat keskittyä omiin elämiinsä arkena ja vaikka viikonloput ja lomat olla yhdessä. Saa mennä vaikka heti nukkumaan töiden jälkeen jos väsyttää tai mennä harrastuksiinsa. Ja jos lapsia on aikaa keskittyä heihin.
- aikani.saa.kultani
mitä seurustelua tuo nyt sitten on eikö tuo ole panosuhde ja eikö silloin kannata pysyä sinkkuna tai erotaan eikä tavata koskaan enään ja kumpikin etsii uutta kumppania ehkä olen vanhan aikainen minusta joko ollaan yhdessä tai ei olla ja se on jompi kumpi minusta se ei ole yhtään mitään jos kerran viikossa tai kk dessa nähdään jos hakisin pano suhdetta niin minimi kerran tai kaksi panoa joka päivä vaatisin ja yhdessä oloa eli seukkaamiseksi menee sekin ja jos se ei käy niin erotaan ei ole se oikea silloin minulle
- aikaa.urheilla
aikani.saa.kultani kirjoitti:
mitä seurustelua tuo nyt sitten on eikö tuo ole panosuhde ja eikö silloin kannata pysyä sinkkuna tai erotaan eikä tavata koskaan enään ja kumpikin etsii uutta kumppania ehkä olen vanhan aikainen minusta joko ollaan yhdessä tai ei olla ja se on jompi kumpi minusta se ei ole yhtään mitään jos kerran viikossa tai kk dessa nähdään jos hakisin pano suhdetta niin minimi kerran tai kaksi panoa joka päivä vaatisin ja yhdessä oloa eli seukkaamiseksi menee sekin ja jos se ei käy niin erotaan ei ole se oikea silloin minulle
Jos viikonloput vietetään yhdessä ja se aika pyhitetään toisillemme niin aikaa on enemmän nauttia yhteisestä ajasta kuin yhdessä asumalla. Seurustella voi muutenkin kuin asumalla saman katon alla. Jos siinä on lapsia mukana niin ei siinä arjessa jää toiselle aikaa. Ja jos halutaan nähdä useimmin niin voidaan nähdä vaikka joka päivä, ei sekään kahteen asuntoon kaadu.
- kuinka.monta
kai kumpikin haluaa nähdä ja olla omien lastensa kanssa vai oletko yh
- Reality.check
aikani.saa.kultani kirjoitti:
Taas yksi ärsyttävä urvelo lisää täällä. Taitaa olla joku parikymppinen, tuleva ikisinkku tämäkin välimerkitön jankkaaja. Sitten kun olet kokenut vähän elämää, niin saatat ymmärtää, ettei oikea parisuhde ole kiinni asunnoista ja asumisjärjestelyistä, ei edes papin aamenesta. Sitä paitsi moni suhde pysyy tuoreempana ja kiinnostavampana, kun ei tarvitse katsella toisen naamaa 24/7. Kysypä noilta avo- ja aviopareilta, että paljonko niillä on seksiä (kaksi panoa päivässä ehkä unelmissa, hahhahhahhhhaaaaa!!) ja kuinka innoissaan ovat vielä kumppanistaan, kun sen pieruja on haistellut vähintään pari vuotta. Niinpä.
- ennemmin.yksin
reality.check sellainen olen minä tunnenmonia pareja jotka on ollut yhsessä 1-50v ja onnellisia ovat ja kyllä he kaipaavat toisiansa eivätkä halua olla erossa ja erossa miettivät toista ehkä esittää ettei mieti mutta ovat silti huolissaan ja kaipaavat kultaansa niin minä olen tälläinen no eihän meistä tulisi paria tai panokavereita erottaisiin ja saat etsiä parempia ja mukavempia miehiä joille tuollainen käy ja saat vaihtaa niin usein miestä ettet kyllästy kuin sinua huvittaa ja olla onnellinen mutta minun kanssani se ei käy ja ehkä olen ainoa maailmassa tuota mieltä mutta en voi mitään kanssani ei ole pakko olla
- Vanhariiari
Kun on 50 vuotta passannut ja katellut samaa naamaa, niin ei sitä enää uutta miestä viitsi opetella passaamaan. Aiemmin jos olisi eronnut niin silloin tunnustaisin ottaneeni huonon miehen, ja oma moka. Kun on omat kammarit niin kiva on käydä friiaamassaja kopistamassa.
- tyttö-tuollainen
entäs kun joskus menet iloisena kyläilemään ja siellä onkin toinen nainen ja kysyy mitä haet ja huomaat ettei sinua kaivata ja talossa on uusi emäntä ja kun menet takaisin entisellä miehelläsikin on uusi oma nainen ja sinä yksin vain friijailet vanhoilla päivillä tuli vielä ilolintu no joo nauti miehistä kai se kivaa on
- voi.apua
tyttö-tuollainen kirjoitti:
entäs kun joskus menet iloisena kyläilemään ja siellä onkin toinen nainen ja kysyy mitä haet ja huomaat ettei sinua kaivata ja talossa on uusi emäntä ja kun menet takaisin entisellä miehelläsikin on uusi oma nainen ja sinä yksin vain friijailet vanhoilla päivillä tuli vielä ilolintu no joo nauti miehistä kai se kivaa on
Jos toisiin ollan sitouduttu ei uutta emäntää näy, se ei ole asumijärjestelyistä kiinni. Nytkö alat väittämään ettei noi voi käydä jois yhdessä asutaan?? eihän kukaan silloin uutta emäntää ota.
- mene.minne.tykkäät
voi tietysti jos toinen varattu mutta kyllä äkkiä siinä käy kun tapailette 1-3 tuntia päivässä ja välillä parin päivän välein silloinhan on sinkku ja voi tavata mukavan naisen ja miettii sinun kanssasi huomenna puol tuntia ja torstaina 2 tuntia ja la 5h että onkohan tuo hyväksikäyttöä ja leikkiikö tunteilla olenko vain pano miksi ei halua olla minun kanssani ja menetänkö mitään jos saan kunnon suhteen ja valitsee toisen naisen ja kunnon suhteeseen sitoutuu ja hempukat saa mennä
Minusta perintömiljoonia tuhlaava kodinhengetär on oikein hyvä vaihtoehto. Ei terve ihminen työtä kaipaa vaan rahaa, jolla toteuttaa unelmiaan.
- sydäntä.ei.voi.ostaa
ei haittaa yhtään ja jos joskus muutto yhteen niin kummankin tulot yhteen ja sillä on tultava toimeen eli yhteispeliä jos ei saa tai löydä töitä niin minkäs sille voi ja jos yhdessä ollaan niin eikö kaikki ole yhteistä ja jos ei pysty ostamaan kuin atrilli paketin ja 6 kpl perunaa niin se puoliksi
Ei haittaa mutta naisia haittaa miehen työttömyys. Miehen lyhyys myös haittaa lyhyitä naisia ja naiset aina syrjii lyhyitä ja työttömiä miehiä.
- Naishenkilö
Ei haittaa miehen työttömyys, kunhan asennoituu työhön paluuseen positiivisesti.
Mies saa olla itseäni lyhyempi, mies on mies eli sanojensa ja tekojensa mittainen oikeasti. Ulkonäkö ei riitä vakuuttamaan. - 124351135
Mitä täällä tapahtuu. Sinä ja rumamaija olette molemmat rekanneet nimimerkkinne lyhyen ajan sisällä :D Kuka seuraavaksi? ExPUA? Naisasialooseri?
No kun kilttiatm nimimerkkini ei toiminutkaan enää. Joku oli kai ottanut sen käyttöön niin keksin tuon uuden
- rerwerwer
Vaikea täysin varmasti sanoa kun en ole koskaan kokenut tuollaista.
Luulisin että ei haittaisi mutta haluaisin kyllä käydä ulkomailla lomilla kesällä ym harrastaa eri juttuja mihin kyllä menisi rahaa ja olisi aika tylsää jos ikinä ei voisi tehdä mitään tuollaista.- aikaa.urheilla
Miksi et voisi tehdä tuollaisia asioita?
- rerwerwer
aikaa.urheilla kirjoitti:
Miksi et voisi tehdä tuollaisia asioita?
Tarkoitin että jos naisella ei olisi varaa tehdä samaa.
- aikaa.urheilla
rerwerwer kirjoitti:
Tarkoitin että jos naisella ei olisi varaa tehdä samaa.
No en sellaista ole sanonut ettenkö voisi tehdä.
Mä nyt vain olen sillä tavalla edistyksellinen, että mun mielestä naisen pitää tienata enemmän kuin mies.
- EiHaittaaYhtään
Naisen työttömyys ei haittaa yhtään jos hän suorittaa velvollisuutensa makuuhuoneessa!!!;)
- lähdenkahvillejodvaansoi
Työttömyyskorvaukset on nykyään sen verran muhkeat, että vetää menen tullen vertaa kaupan kassan lähes kokopäivätyöhön. Ja nyt kyse pelkästä työttömyyskorvauksesta plus kuntouttavan työn lisämaksusta. Meen mielelläni töhin tai siis kuntoutukseen, jotta voin jollaintapaa edes korvata saamaani rahaa. Kiva projekti mulLa ja Kiva olla taas työelämässä ja tutustua uusiin työkavereihin:)
Rikkaampi mies voi toteuttaa omia unelmiaan mun puolesta eikä mun tartte kaikkiin mennä mukaan:)- Hämärän_rajoilta
Joo, muhkeita ovat. Ilmoittauduin äskettäin työttömäksi työnhakijaksi ja yritin hakea työttömyyskorvausta, niin vastauksena tuli, että voin palata asiaan 21 viikon päästä uudestaan, koska työssäoloehto ei täyty eikä minulla ole ammatillista koulutusta.
Sitten 21 viikon päästäkin parhaassa tapauksessa tulen saamaan työmarkkinatuesta vain 50%, sillä asun vanhempani kanssa. Tuolloin muhkea korvaukseni olisi jotakin kolmesataa kuussa, mutta eiköhän senkin eväämiseen tässä seuraavien kuukausien aikana vielä jokin peruste löydy.
- Eräkettu
Se siis pyörii nurkissa koko ajan... Siellä turhautuneena mylvii..
Ei saatana..- aikaa.urheilla
Jos tarkoitat minua aloittajaa en niin en koskaan pyöri kenenkään nurkissa enkä varsinkaan turhautuneena.
- Ikis__M
Panoksi voisi käydä mutta ei vaimoksi. Hetkittäinen työttömyys ei haittaa mutta kyllä se kertoo laiskuudesta jos ei nainen hae koko ajan työpaikkoihin ja/tai jatkokoulutukseen. Lisäksi tyytyminen johonkin matalapalkkatyöhön kertoo siitä ettei nainen uskalla ottaa haasteita vastaan työelämässä eikä semmoista naista oikein voisi ajatella perheen elättäjäksi.
- aikaa.urheilla
No enhän minä enää perheen elättäjäksi ole aikeissa ryhtyä. Enkä varsinkaan vaimoksi.
- Ikis__M
No enhän minä enää perheen elättäjäksi ole aikeissa ryhtyä. Enkä varsinkaan vaimoksi.
Niin että miehenkö muka sitten pitäisi jatkaa töissä käymistä? Aika huono diili suoraan sanottuna kun kyllä edistyksellisen 2000-luvun naisen tulee kyetä elättämään miehensä kun kerran eletään maailmassa jonka naiset halusivat ja loivat:
http://www.taloussanomat.fi/raha/2016/03/06/ksml-nainen-elattaa-perheen-yha-useammin/20162557/139 - aikaa.urheilla
Ikis__M kirjoitti:
Niin että miehenkö muka sitten pitäisi jatkaa töissä käymistä? Aika huono diili suoraan sanottuna kun kyllä edistyksellisen 2000-luvun naisen tulee kyetä elättämään miehensä kun kerran eletään maailmassa jonka naiset halusivat ja loivat:
http://www.taloussanomat.fi/raha/2016/03/06/ksml-nainen-elattaa-perheen-yha-useammin/20162557/139En minä ole sanonut että miehen pitää käydä töissä? Kunhan ei nurkissa turhautuneena pyöri :)) Mutta en perhettä ole perustamassa vaan parisuhteen. Miehen ei tarvitse elättää minua eikä minun tarvitse elättää miestä.
- Ikis__M
En minä ole sanonut että miehen pitää käydä töissä? Kunhan ei nurkissa turhautuneena pyöri :)) Mutta en perhettä ole perustamassa vaan parisuhteen. Miehen ei tarvitse elättää minua eikä minun tarvitse elättää miestä.
Niin et sinä mutta kaikki naiset kuitenkin aina odottaa sitä ja mitä vikaa turhautumisessa muka on jos sen tekee turhautumatta?
- Kyllänaurattaa
Ikis__M kirjoitti:
http://www.taloussanomat.fi/raha/2016/03/06/ksml-nainen-elattaa-perheen-yha-useammin/20162557/139Ai että kun perinteen miestä kirvelee tuo uutinen. :-) Et taida päästä sitä yli ollenkaan. Jälleen kerran osoitettiin sun täydellinen turhanpäiväisyys ja olemassaolon merkityksettömyys!
- Bi-nainen
Ikis__M kirjoitti:
http://www.taloussanomat.fi/raha/2016/03/06/ksml-nainen-elattaa-perheen-yha-useammin/20162557/139Näinhän se on! Yhä useampi nainen todella elättää miestään nyky-Suomessa, joten mieheltä ei vaadita rahaa vaan sitä että on mukava seuramies. Luulisi että ätmien elämä helpottuisi, kun ei tarvitsisi valittaa että nainen on rahan ja statuksen perässä.
- Eräkettu
Bi-nainen kirjoitti:
Näinhän se on! Yhä useampi nainen todella elättää miestään nyky-Suomessa, joten mieheltä ei vaadita rahaa vaan sitä että on mukava seuramies. Luulisi että ätmien elämä helpottuisi, kun ei tarvitsisi valittaa että nainen on rahan ja statuksen perässä.
No siis se lukuhan on tietenki noussu kun on tullu nää kulttuuriarikastavat sonnit tänne... Mamupatja elättää...
Kyllä se pitäs naiselle riittää että välillä ruokitaan spermalla..
Just koht menee ahvenanmaan sipsitehdas konkkaa joten työttömiä tulee lisää. Työpaikkoja on noin 16000 ja työttömiä 500 000. En minä ainakaan jaksa alkaa lääkäriksi opiskella koska ei sekään takaa että töitä saisi. Voi olla sellaisia naisia muutama joka kelpuuttaa työttömän miehen mutta sen löytämiseen menee miljoona vuotta.
- 5236523
Kyllä lääkäreillä on parempi työllistymistilanne kuin entisellä sipsitehtaan duunarilla. Plus tietenkin tulotaso ihan toista luokkaa ja statuksen mukana tuleva arvostus etenkin naisten taholta.
- aikaa__rakkaudelle
Ei haittaa ollenkaan ; ). Silloinhan on aikaa kutea vaikka kaikki päivät ...
- aikaa.urheilla
Minun tapauksessani ei olisi, päivät on täynnä ohjelmaa...mutta varmasti energiaa sille riittäisi.
- kakanpalvoja
Ei voisi vähempää kiinnostaa, onko joku töissä jossain Valtsun kassalla vai ei. Missä helvetin mikämikämaassa te ihmiset elätte?
Ei haittaa ketään miestä, koska nainenhan elää luonnollisesti miehen kustannuksella tai ainakin varautuu siihen. Tämän takia pienituloiset, köyhät tai työttömät miehet eivät kiinnosta naisia.
- m-i-e-s
Vähän riippuu työttömästä. Mikäli hän on lottomiljonääri-työtön, ihan sama, ei väliä.
Mikäli hän on perintö-työtön, niin saattaa olla että katson kieroon. Kumminkin joku toinen on ko. rahat tehnyt ja mikäli perijä ei osaa yhtään arvostaa tai hyötykäyttää joka seteliä arvostaen ja kunnioittaen muiden vuodattamiin veriin, hikiin ja kyyneliin, niin ehdoton turn off. =P
Osinko-työtön, turn on. =P (Heti tulee orgasmi kun vain miettii, mitä kaikkea hänen aivoisaan pyöriikään)
Ositus-työtön on turn off, mikäli sama pätee kuin perintö-työttömässä.
Valtion avustus-työtön, ehdoton turn off. <- Näilläkin ilmeisesti sadat tuhannet elää ja ne ilmeisesti riittää siihen omaan elämiseen? Turn off (ja kyllä me aina yksi työpaikka järjestetään).
Kokonaisuus riippuu enemmänkin, mitä, miksi, milloin, koska, minkä takia. Kokonaiskuva on ihan liian suppea, ei tule minkäänlaista vaikutusta, pelkästään liikaa aukkoja. - duunionduunia
Tuossa m-i-e-s jo ehtikin avata vähän tuota, että työttömyyttäkin on niin monenlaista. Itseäni ei haittaa työttömyys lähtökohtaisesti, koska suurin osa ihmisistä nyt käy töissä hankkiakseen elantonsa. Jos se ei ole pakollinen syy, niin en varmaan itsekkään kävisi töissä, vaan harrastelisin kaikkea mukavaa. Ja ehkä muodon vuoksi tekisin jotain sellaista itselle mukavaa palkkahommaa, josta ei välttämättä elanto olisi kuitenkaan kiinni. Nyt olen vähän kompromissitilanteessa siinä mielessä, että työni on kyllä mielekästä, ja paikka mukava, mutta todellakin tulisin toimeen ilmankin, jos rahaa tulisi muualta.
Yleisesti ottaen työttämyys rajaa ja kurjistaa elämää. Koska se tietää taloudellista kurjuutta, joka rajoittaa toimintaa. Ja jos ei ole mitään muutakaan aktiviteettia miten päivänsä viettää, niin tylsistäähän se yleensä ihmistä. Jos henkilö olisi vielä passiivinen pyrkimään pois tuosta tekemättömyyden tilasta/ taloudellisesta kurjuudesta, niin onhan se turn offi.
Tuo aloittajan tilanne on aika harvinainen kuitenkin, niin ei sillä tavalla ole ollut tarvetta miettiä tuollaista. Mutta hienoahan se olisi jos työttömyyden takia ei elintasosta, matkustelusta tms. tarvitsisi tinkiä. Tuo mahdollisuus, että kyseessä on esim, erossa tulleet ositusrahat, toisi ehkä pienen epäilyksen mieleen, mutta toisaalta mitäpä se minulle kuuluisi? Varsinkin suhteessa jossa ei eletä samassa taloudessa.
Ja jos sitä valuuttaa on naisella todella paljon, niin myönnän, että pieni gold diggeri itsessäni voisi herätä. :D - osaaminenrules
Musta ihmisen koulutustaso merkkaa enemmän kuin työttömyys. Akateeminen ihminen osoittaa olevansa pitkäjännitteinen ja sitoutunut, aika älykäskin, maisteritasoon usein 6 vuoden opinnot takana, entä lisensiaatilla, teoreettisesti sellaisella, ei löydy helposti töitä.
Harvassa on kouluttamattomat alfa-urokset, mut ne on sitten ihan ylialfoja eli osaamista löytyy ja itse oppineensa, melkein the best:)
Työttömyys saattaa kohdata vaikka kuinka osaavaa ihmistä, jos huono onni käy:) Mulle se on yks ja sama onko naisella työtä, kunhan tulee omillaan toimeen..
Itseasiassa tuo olisi parempikin noin, koska jos otan akan, niin se on kumminkin jostain kauempaa ja tarkottaa sitä, et hänen olis jokatapauksessa otettava loparit, jos muutetaan yhteen.
Työttömän on helpompi irtaantua.- yuyuuuu
Tässä vähän omia kokemuksiani.. (Olen matalapalkka-alalla, vaikka olen varsin korkeasti koulutettu. Toisella kierroksella. Käytän vähistä rahoistani suhteessa paljon siihen, etten näyttäisi köyhältä. Jos joku sanoo, "ettei köyhyys ole häpeä" -hän valehtelee.) En ole koskaan seurustellut peruspäivärahalla olevan miehen kanssa, joka ei olisi yrittänyt edes pienimuotoisesti sosialisoida rahojani. Duunarit ja yrittäjät ovat tarkimpia siitä, että naisella on edes jonkin verran rahaa. Akateemiset eivät sen sijaan tunnu paljon välittävän. (Kunhan ei ota sellaista, joka matkustelee paljon.) Harrastavat ihan mielellään yksin kalliita harrastuksiaan. Kohtalaisen älykäs kyllä pitää olla.. Jos mies on erossa jäänyt omakotitaloon asumaan, on edessä syvä halveksunta, jos ei sitä toista puolikasta pysty lunastamaan. Eräs mies rikastui suhteemme aikana -pettäminen ja sikailu alkoi heti. Oltiin köyhinä paljon onnellisempia, vaikkei se köyhyys sinäänsä ketään onnelliseksi tee. (Kaikki ihan oikeasti köyhät tämän kyllä tietävät..)
Ei tietenkään haittaa. Itsekin olen työtön ja työkyvytönkin.
Eri asia jos nainen on juoppo. Se haittaa.- että.silleen
Taidan olla väsynyt, en oikein ymmärrä käytyä keskustelua. Siis oikeesti, mistä tässä oikein juteltiin...liittyykö tämä johonkin aikaisempaan ketjuu, jonka aihe on otettu uudelleen esiin? Aivan absurdi aihe, kun sitä aihetta ei oikeesti käsitelty edes minusta. Jos lukisin sitten kun olen nukkunut ensin...
"En minä ole sanonut että miehen pitää käydä töissä? Kunhan ei nurkissa turhautuneena pyöri :)) Mutta en perhettä ole perustamassa vaan parisuhteen. Miehen ei tarvitse elättää minua eikä minun tarvitse elättää miestä." - siis ?
Siis...hakeeko työtön nainen fuckbuddy suhdetta...täältä?
Ymmärsinkö mä ....??? Nyt pyyhkii yli päälaen...
Kyllähän seurustelu aikana on ihan järkevää asua erikseen ja totutella toisiinsa hiljakseen, mutt "en perhettä ole perustamassa vaan parisuhteen" ei kyllä ihan normaalille parisuhteelle lupaa tulevaisuudessakaan mitään, toivoa enemmästä.- aikaa.urheilla
En ole hakemassa fuckbuddy suhdetta täältä vaan kysyin haittaako naisen työttömyys miestä.
Parisuhteessa voi olla vaikka saman katon alla ei asuttaisikaan. Mitään ongelmia tämänä asian suhteen ei exän kanssa tullut. Yhdessä oltiin 10 vuotta. Arki meni töissä, harrastuksissa, lastenhoidossa ja kotitöissä, siinä ei aikaa toiselle kovin edes jää. Välillä toki viikollakin nähtiin. Mutta viikonloput ja lomat oli omistettu toisillemme. Ihan normielämää me vietimme, kävimme matkoilla ja kylässä, kaikki pitivät meitä pareina ja olimme sitoutuneet toisillemme jopa lapset pitivät meitä perheenä.
Molemmille jäi omaa aikaa eikä riitojakaan arkisista asioista tullut.
Tälläinen parisuhde sopii hyvin myös omaa aikaa haluaville pareille, ei tarvitse koko ajan toista vierelle. Kaipuu toiseen syntyy kun koko ajan ei toista näe. Muutaman päivän jälkeen oli ihana odottava kaipauksen tunne toista kohtaa.
Onneksi vastaanvanlaisia miehiäkin löytyy jotka eivät vaadi yhteisasumista, naisia tiedän jo tosi paljon vastaavia.
Sitä yhteistä aikaa osasi todella arvostaa ja siitä nautti. Ja olihan se haikeeta lomamatkojen jälkeen palata arkeen mutta eikö suurimmalla osalla näin ole? - panomiesss
jos mulal osi tommonen suhde niin kyl vaatisin että ois vapaa suhde että vapaa ikana saa olla kenenkaa vaan ja se aika mikää ollaa yhdessä niin on pyhitetty toisille minä en ainakaan viikoa ja viikoja puutteesa rupee olemaa...
kunnon parisuhteet on sitten erikseen sitten voi olla selibaatissa mutta en minä ainakaan tommosta suhdetta miehenä vakavati ota... ;)
- osinkotoimetonN
Kyllä se ihmisen toimettomuus näyttää haittaavan suurinta osaa. Aivan ymmärrettävää.
Erityisesti jos "työtön" osaa käyttää rahaa ja on aiemmin osannut hoitaa asiat niin ettei joudu kituuttamaan. Jostain syystä toimettoman täytyy olla helvetin kurja tapaus tai liian helpolla päässyt prinsessa.. Välimuotoja tuntuu olevan vaikea kuvitella joidenkin.
En ole työkkärin kirjoilla ollut kuin pari kk vuosituhannen alussa mutta näyttää muille siltä etten tee mitään. Taustalla pitkäaikainen sairaus joka ohjasi hoitamaan asiat kuntoon jo nuorempana.
Taloudellista tilannettaan ei kannata avata liikaa alussa.. Ettei se ala sotkemaan oleellisempia juttuja parisuhdetta ajatellen.
Äkkiä toista häiritsee "helppo elämä".. Luo turhaa jännitettä tai haukkumisen tarvetta.
Sen huomannut ettei "työttömyys" haittaa oikeasti varakkaita, joiden ei tarvitse senttejä laskea tai samanlaisia toimettoman oloisia.
Ne sossun almuilla elävät ovat pahimpia ja keskituloiset pihi-ihmiset, jotka kuvittelee eurojensa perässä kulkevan. Ja omat poikkeukset toki kaikissa tuloluokissa toki.
On pöyristyttävää kuinka ihmisiä jaotellaan varojen tai työtilanteen perusteella ilman faktoja toisten tilanteista. Jotkut kliseet aina pätee suurimmassa osassa mutta aina on ne "muut" olemassa.
Kannattaa katsella avarakatseista tyyppiä jolle pankkitilin saldo ei ole aamun eka ajatus herätessä mutta ei sitä joudu murehtimaan illalla nukkumaan käydessäkään. Olipa se sitten miinuksella tai kunnossa ;)
Voisin tukea miestä taloudellisesti ja sillä ajatuksella kun lähtee katsastamaan tarjontaa, voi löytää hienoja kumppaniehdokkaita.
Alkuun toki parempi antaa luulla köyhäksi penninvenyttäjäksi jonka kanssa pitää nuudelitkin puolittaa. Siinä mitataan toisen vilpitön mielenkiinto juuri Sua kohtaan. - työtönmies
ihan naurettavaa että työttömät naiset vaativat nettitreffeissä täydellistä elättäjää ja semmosa miesta joka käy töissä vaikka ite ei käy...
kyllä on muuten työttömillä naisilla kovat vaatimukset ihan kun työttömällä olisi yhtään varaa estittää mitään extraa muutenkaan missää? ;)
ei työttömille työtön kelpaa miksi???
no naisillahan se on haleppoa jos on näköä niin ei työtömyyskään mitään haittaa kun on aina ottajia...
toista se on miehillä...
kertokaapa naiset miksi ete työttömänä huoli toista työtöntä ja tyydy tasoonne? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418