on minun omaisuuttani, koska sanoin sen ekana. Sopiiko suosiolla näin, vai pitääkö se ottaa väkisin???
Ilmoitan täten, että Mars-planeetta
5
<50
Vastaukset
- Tyhjyyden.Valtias
Sopii kyllä, mutta minäpä omistan Marsin kiertoradan. Vie planeettasi muualle pyörimään tai maksa minulle vuokraa radan käytöstä.
Hinnasta voidaan neuvotella kyllä. Tosin kannattaa muistaa, että aika monta vuosimaksua on jo rästissä.- avaruudenomistaja
Kiertoratasi on minun avaruudessani ala maksaa
- MartianMaster
Jahas,hieno veto,.,tuossa on hieman kiristyksenkin makua
-tuota, jos otan Marsin kainalooni, niin voitko ystävällisesti kertoa, mille tahoille aiot yrittää liisata kiertoradan sitten?
Oletan, ettei radan vuokraajia pahemmin ole, ja täten neuvotteluasemani on VARSIN VAHVA.
- Tervetuloa_
John Carter, Mars.
- Photoshops
Eehhei poijjat, kaikki kuuluu USAlle.
NATO on USAn perustama, YK:n päämaja on USAssa, Rockefellerin lahjoittamalla maaperällä jne. NSA, google, windows yms. seuraavat kaikkia kaikkialla online 24/7.
Sitäpaitsi.. USAlaiset ovat jo marssissa käyneet ja kaikkialla muuallakin: on niillä kuviakin.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a9/Jsc2004e18852.jpg/250px-Jsc2004e18852.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691