https://www.pam.fi/uutiset/tiedote/2015/06/pam-sai-uuden-hallituksen-ja-valtuuston.html
Joko järki voittaa?
Selin ja kaasot
7
<50
Vastaukset
- mitähöpiset
Viimevuoden uutinen, ei oikein istu enää aloittajan tekstin kanssa.
- aypaskaasataa
Viime kesänä valitut vielä vastuussa. Vai onko valittu tänä vuonna jo uudet? Nämä vastaavat Suomen leipäjonojen pituudesta. SAK:n 10 kuukauden vetkuttelu johti jo Suomen luottokelpoisuuden alenemiseen. Käytännössä ulkomainen laina kallistuu, mikä tarkoittaa, että pitää leikata lisää jne.................. SAK:n ja SDP:n piikkin tämä hiekkalaatikkoleikki. Nyt SAK:n PAm toimii vuorostaan tulpan vartijana. Onko käsikirjoitettu viestijuoksu?
- noloahommaa
aypaskaasataa kirjoitti:
Viime kesänä valitut vielä vastuussa. Vai onko valittu tänä vuonna jo uudet? Nämä vastaavat Suomen leipäjonojen pituudesta. SAK:n 10 kuukauden vetkuttelu johti jo Suomen luottokelpoisuuden alenemiseen. Käytännössä ulkomainen laina kallistuu, mikä tarkoittaa, että pitää leikata lisää jne.................. SAK:n ja SDP:n piikkin tämä hiekkalaatikkoleikki. Nyt SAK:n PAm toimii vuorostaan tulpan vartijana. Onko käsikirjoitettu viestijuoksu?
Toivottavasti Selinin porukat päästää Suomen pälkähästä. Eihän tässä muuten ole edessä kuin kurjistuminen ja kapina ay-liikettä vastaan.
- rukousaamiainenko
aypaskaasataa kirjoitti:
Viime kesänä valitut vielä vastuussa. Vai onko valittu tänä vuonna jo uudet? Nämä vastaavat Suomen leipäjonojen pituudesta. SAK:n 10 kuukauden vetkuttelu johti jo Suomen luottokelpoisuuden alenemiseen. Käytännössä ulkomainen laina kallistuu, mikä tarkoittaa, että pitää leikata lisää jne.................. SAK:n ja SDP:n piikkin tämä hiekkalaatikkoleikki. Nyt SAK:n PAm toimii vuorostaan tulpan vartijana. Onko käsikirjoitettu viestijuoksu?
Suomen talouden alamäki alkoi silloin, kun Kokoomus tuli valtaan, eli useampi vuosi sitten. Ihmiset alkavat vasta, nyt ymmärtämään tämän, kun on jo myöhäistä. Ei Suomen taloutta ole muutamassa kuukaudessa pilattu. Syyllinen taas tehdään duunareista ja ammattiliitoista. Ei ketään, koskaan huolestunut kokoomuksen politiikasta. Kokoomus on suomen ajannut tähän tilaan, eikä kukaan muu.Maksumieheksi taas pistetään suomalainen duunari. Vai pelastaako rukousaamiainen Suomen talouden.
- aikamielenkiintoista
rukousaamiainenko kirjoitti:
Suomen talouden alamäki alkoi silloin, kun Kokoomus tuli valtaan, eli useampi vuosi sitten. Ihmiset alkavat vasta, nyt ymmärtämään tämän, kun on jo myöhäistä. Ei Suomen taloutta ole muutamassa kuukaudessa pilattu. Syyllinen taas tehdään duunareista ja ammattiliitoista. Ei ketään, koskaan huolestunut kokoomuksen politiikasta. Kokoomus on suomen ajannut tähän tilaan, eikä kukaan muu.Maksumieheksi taas pistetään suomalainen duunari. Vai pelastaako rukousaamiainen Suomen talouden.
Voisitko kertoa niistä virheistä mitä taloudessa on kokoomuksen aikana tehty ?
- Miten kyseinen puolue on vastuussa vaikka Suomen teollisuuden kapeasta rakenteesta ?
- Onko globalisaatio kokoomuksen keksimää ?
- Entä vuoden 2008 finanssikriisi sitten ?
- Näetkö mitään ulkoisia olosuhteita Suomen heikkoon tilaan ?
Vastaisitko nyt ensi alkuun noihin kysymyksiin, kuinka kokoomuksen vallassa olo on asioihin vaikuttanut. - rukousaamiainenko
aikamielenkiintoista kirjoitti:
Voisitko kertoa niistä virheistä mitä taloudessa on kokoomuksen aikana tehty ?
- Miten kyseinen puolue on vastuussa vaikka Suomen teollisuuden kapeasta rakenteesta ?
- Onko globalisaatio kokoomuksen keksimää ?
- Entä vuoden 2008 finanssikriisi sitten ?
- Näetkö mitään ulkoisia olosuhteita Suomen heikkoon tilaan ?
Vastaisitko nyt ensi alkuun noihin kysymyksiin, kuinka kokoomuksen vallassa olo on asioihin vaikuttanut.Kerron ensin kokoomuksen, todellisen hölmöyden. Nuoret poliitikot, jotka ovat suosittuja, laitetaan johtaviin asemiin. He rupeavat hoitamaan asioita, jotka ovat
täysin vieraita. Kokemus auttaa vähentämään virheitä, yleensä.
Suomen talousasiat, eivät ole kokoomusta kiehtoneet. Niin kuin kansainväliset
asiat ovat.
Eli Kataisen hallitus ei tehnyt tarpeeksi talouskasvua ja työllisyyttä parantavia
päätöksiä. aikaansaamaton hallitus, tosin ei tietysti virheitä voi tehdä, kun ei tee
mitään. Sitten vielä jättää hommansa kesken. Sehän se sitten vissiin oli sitä
todellista vastuunkantoa, mistä myös itse muisti mainita.
Teollisuuden kapeasta rakanteesata puheen ollen, tulee Alexander Stubb mielee,kun hän hoiti Eurooppa -ja ulkomaankauppaministerin virkaa. Eikö hän ollut sitä mieltä, ettei Suomi tarvitse venjää. Muistaakseni Venäjän vienti laski rajusti.
Suomi oli silloin hyvin riippuvainen Venäjän viennistä.(hän tappoi venäjän kaupan)
Finanssikriisi sai alkunsa yhdysvalloista.
Miksi finanssikriisi vaikutti Suomeen pokkeuksellisen paljon, kysynpä?
Olisiko ollut kokoomuslaisella politiikaalla, vaikutuksensa.
Suomen heikkoon tilaan vaikuttavia ulkoisia olosuhteita ja sitä vielä heikentäviä
on kokoomuslainen politiikka, kun se on nykyisessäkin hallituksessa vahvana.
Palkkojen alentaminen, leikkaukset ja säästöt tuhoavat omat sisämarkkinat.
Kun ei ole tuotteita vientiin.
Täällä vaan halutaan toteuttaa EU:N leikkausohjelmaa, mikä vie Suomen
päätepysäkille. Venäjän pakotteet ovat myös Suomelle suuri riski.
Olikohan kokoomuksella osuutta Carunan kanssa?
- hyvänpuolesta
Katse tulevaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602