Selin ja kaasot

odotammehuolestuneina

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitähöpiset

      Viimevuoden uutinen, ei oikein istu enää aloittajan tekstin kanssa.

      • aypaskaasataa

        Viime kesänä valitut vielä vastuussa. Vai onko valittu tänä vuonna jo uudet? Nämä vastaavat Suomen leipäjonojen pituudesta. SAK:n 10 kuukauden vetkuttelu johti jo Suomen luottokelpoisuuden alenemiseen. Käytännössä ulkomainen laina kallistuu, mikä tarkoittaa, että pitää leikata lisää jne.................. SAK:n ja SDP:n piikkin tämä hiekkalaatikkoleikki. Nyt SAK:n PAm toimii vuorostaan tulpan vartijana. Onko käsikirjoitettu viestijuoksu?


      • noloahommaa
        aypaskaasataa kirjoitti:

        Viime kesänä valitut vielä vastuussa. Vai onko valittu tänä vuonna jo uudet? Nämä vastaavat Suomen leipäjonojen pituudesta. SAK:n 10 kuukauden vetkuttelu johti jo Suomen luottokelpoisuuden alenemiseen. Käytännössä ulkomainen laina kallistuu, mikä tarkoittaa, että pitää leikata lisää jne.................. SAK:n ja SDP:n piikkin tämä hiekkalaatikkoleikki. Nyt SAK:n PAm toimii vuorostaan tulpan vartijana. Onko käsikirjoitettu viestijuoksu?

        Toivottavasti Selinin porukat päästää Suomen pälkähästä. Eihän tässä muuten ole edessä kuin kurjistuminen ja kapina ay-liikettä vastaan.


      • rukousaamiainenko
        aypaskaasataa kirjoitti:

        Viime kesänä valitut vielä vastuussa. Vai onko valittu tänä vuonna jo uudet? Nämä vastaavat Suomen leipäjonojen pituudesta. SAK:n 10 kuukauden vetkuttelu johti jo Suomen luottokelpoisuuden alenemiseen. Käytännössä ulkomainen laina kallistuu, mikä tarkoittaa, että pitää leikata lisää jne.................. SAK:n ja SDP:n piikkin tämä hiekkalaatikkoleikki. Nyt SAK:n PAm toimii vuorostaan tulpan vartijana. Onko käsikirjoitettu viestijuoksu?

        Suomen talouden alamäki alkoi silloin, kun Kokoomus tuli valtaan, eli useampi vuosi sitten. Ihmiset alkavat vasta, nyt ymmärtämään tämän, kun on jo myöhäistä. Ei Suomen taloutta ole muutamassa kuukaudessa pilattu. Syyllinen taas tehdään duunareista ja ammattiliitoista. Ei ketään, koskaan huolestunut kokoomuksen politiikasta. Kokoomus on suomen ajannut tähän tilaan, eikä kukaan muu.Maksumieheksi taas pistetään suomalainen duunari. Vai pelastaako rukousaamiainen Suomen talouden.


      • aikamielenkiintoista
        rukousaamiainenko kirjoitti:

        Suomen talouden alamäki alkoi silloin, kun Kokoomus tuli valtaan, eli useampi vuosi sitten. Ihmiset alkavat vasta, nyt ymmärtämään tämän, kun on jo myöhäistä. Ei Suomen taloutta ole muutamassa kuukaudessa pilattu. Syyllinen taas tehdään duunareista ja ammattiliitoista. Ei ketään, koskaan huolestunut kokoomuksen politiikasta. Kokoomus on suomen ajannut tähän tilaan, eikä kukaan muu.Maksumieheksi taas pistetään suomalainen duunari. Vai pelastaako rukousaamiainen Suomen talouden.

        Voisitko kertoa niistä virheistä mitä taloudessa on kokoomuksen aikana tehty ?
        - Miten kyseinen puolue on vastuussa vaikka Suomen teollisuuden kapeasta rakenteesta ?
        - Onko globalisaatio kokoomuksen keksimää ?
        - Entä vuoden 2008 finanssikriisi sitten ?
        - Näetkö mitään ulkoisia olosuhteita Suomen heikkoon tilaan ?

        Vastaisitko nyt ensi alkuun noihin kysymyksiin, kuinka kokoomuksen vallassa olo on asioihin vaikuttanut.


      • rukousaamiainenko
        aikamielenkiintoista kirjoitti:

        Voisitko kertoa niistä virheistä mitä taloudessa on kokoomuksen aikana tehty ?
        - Miten kyseinen puolue on vastuussa vaikka Suomen teollisuuden kapeasta rakenteesta ?
        - Onko globalisaatio kokoomuksen keksimää ?
        - Entä vuoden 2008 finanssikriisi sitten ?
        - Näetkö mitään ulkoisia olosuhteita Suomen heikkoon tilaan ?

        Vastaisitko nyt ensi alkuun noihin kysymyksiin, kuinka kokoomuksen vallassa olo on asioihin vaikuttanut.

        Kerron ensin kokoomuksen, todellisen hölmöyden. Nuoret poliitikot, jotka ovat suosittuja, laitetaan johtaviin asemiin. He rupeavat hoitamaan asioita, jotka ovat
        täysin vieraita. Kokemus auttaa vähentämään virheitä, yleensä.
        Suomen talousasiat, eivät ole kokoomusta kiehtoneet. Niin kuin kansainväliset
        asiat ovat.
        Eli Kataisen hallitus ei tehnyt tarpeeksi talouskasvua ja työllisyyttä parantavia
        päätöksiä. aikaansaamaton hallitus, tosin ei tietysti virheitä voi tehdä, kun ei tee
        mitään. Sitten vielä jättää hommansa kesken. Sehän se sitten vissiin oli sitä
        todellista vastuunkantoa, mistä myös itse muisti mainita.
        Teollisuuden kapeasta rakanteesata puheen ollen, tulee Alexander Stubb mielee,kun hän hoiti Eurooppa -ja ulkomaankauppaministerin virkaa. Eikö hän ollut sitä mieltä, ettei Suomi tarvitse venjää. Muistaakseni Venäjän vienti laski rajusti.
        Suomi oli silloin hyvin riippuvainen Venäjän viennistä.(hän tappoi venäjän kaupan)
        Finanssikriisi sai alkunsa yhdysvalloista.
        Miksi finanssikriisi vaikutti Suomeen pokkeuksellisen paljon, kysynpä?
        Olisiko ollut kokoomuslaisella politiikaalla, vaikutuksensa.
        Suomen heikkoon tilaan vaikuttavia ulkoisia olosuhteita ja sitä vielä heikentäviä
        on kokoomuslainen politiikka, kun se on nykyisessäkin hallituksessa vahvana.
        Palkkojen alentaminen, leikkaukset ja säästöt tuhoavat omat sisämarkkinat.
        Kun ei ole tuotteita vientiin.
        Täällä vaan halutaan toteuttaa EU:N leikkausohjelmaa, mikä vie Suomen
        päätepysäkille. Venäjän pakotteet ovat myös Suomelle suuri riski.
        Olikohan kokoomuksella osuutta Carunan kanssa?


    • hyvänpuolesta

      Katse tulevaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe