Joko on oluet ja viinit kylmässä?
hyvää iltapäivää
5
<50
Vastaukset
- Näin.sanoo.Raamattu
Olut sopii onnettomalle, viini sille, jonka mieli on katkera.
- papinvaimoke
Meillä on muutama pullo punkkua.
- EiJuopoilleTaivasta
Miksi olisi?
Portviiniä löytyy ehtoollisviiniksi - ei muuta. - luetaankosanaa2
Raamattu ei kiellä viiniä juomasta !
Raamattu varoittaa humaltumasta viinistä !
Miksi ?
No, kun siitä alkaa irstas meno, eli humalainen tekee sellaista, mitä ei muuten tekisi !
Eipä nyt ole itsellä edes sitä ehtoollisviiniä, mutta sen ei tule ollakkaan kylmässä !
Vielä, että en puhu omiani:
Ef. 5:18 Älkääkä juopuko viinistä, sillä siitä tulee irstas meno, vaan täyttykää Hengellä,- EiJuopoilleTaivasta
Eipä Raamattu kielläkään juomasta viiniä, mutta miksi juoda, jos ei tee mieli?
Enkä toki pidä Port-viiniä jääkaapissa, se on kyljellään kirjahyllyn kaapissa, ettei korkki kuivu ja ilma pilaa sitä viiniä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701