Onko tietoa, onko Hangossa nimenomaan senioreille kohdennettuja vuokra- tai omistusasuntoja? Minkälaisia ja missä päin, jos on? Hintataso?
Olen eläkkeelle siirtymässä ja vanha hankolainen, ja voisin mieluusti harkita paluuta vanhaan kotikaupunkiini. Rivitaloasunto kiinnostaisi erityisesti.
senioriasuntoja?
6
969
Vastaukset
- eikannata
Eipä taida olla. Rivitalo asunnotkin kiven alla
- lollu
Apteekin mäessä ravintola Maretin vastapäätä on melko uusi kerrostalo rakennettu juuri senioreiden tarpeita ajatellen. Hintatasosta ei ole tietoa. Myös palvelutalo Astrean vieressä on seniori kerrostalo, jossa on myös huomioutu liikuntarajoitteiset.
- assaristi
Hangon kaupugilla on runsaasti vuokra-asuntoja, osa on rivitalossa.
- hyvävarautuavanhuuteen
Eikö sinne K-kaupan viereen, vanhan Evankelisen koulun tontille, ole suunnitteilla Senioritalo? Tietääkö kukaan eteneekö projekti? Olisin itsekin kiinnostunut.
- tiuuna
Asuntovaunuja saa halvalla.
- whatthefuckisgoingon
Tehtaaniemelle senioriasuntoja, mutta niissä ei saa asua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667