Herätkää jo todellisuuteen!

KevinServin

Turvapaikanhakijat vaikuttavat kaikkiin yhteiskunnan osa-alueisiin, eivätkä lainkaan positiivisesti. Turvallisuuden lisäksi varmastikin eniten on tapetilla Suomen talous. Eläkeläisiltä, opiskelijoilta ja vähävaraisilta leikataan koko ajan vain enemmän ja enemmän että tämän valtiolle täysin ylimääräisen taloudellisen rasitteen kustannukset saadaan katetuksi. Valtiolla on vain tietty määrä rahaa ja jos johonkin sitä laitetaan enemmän, niin jostain muualta sitä on otettava pois. Nyt sitä otetaan vähävaraisilta pois.

Juuri nyt on hiljaista, Välimeren vedet ovat vielä kylmät ja useat Euroopan maat ovat sulkeneet rajansa. Vesien lämmetessä ja ihmissalakuljettajien löytäessä uusia reittejä odotetaan kuitenkin yhä suurempaa tulijoiden määrää. Maahanmuuttovirastossa on puhuttu jopa 80 tuhannen saapujan aallosta. Tähän täytyy saada loppu, apua täytyy toki antaa, mutta se apu on suunnattava sinne kriisialueille, sinne missä se hätäkin on. On löydettävä tehokkaampia keinoja auttaa, meillä ei yhteiskuntana ole varaa ottaa heitä maahan jossa jo ennestään on puoli miljoonaa luku- ja kirjoitustaitoista suomea äidinkielenään puhuvaa ihmistä työttömänä.

Kutsumme Teidät 19.3 Helsingin Kampin Narinkkatorilla kello 15:00 järjestettävään suureen mielenilmaukseen. Lisätietoa tapahtumasta löydätte seuraavasta linkistä:

http://www.suomiturvalliseksi.fi

Maahanmuuttoaiheista keskustelua löydätte Facebookin Rajat kiinni!-ryhmästä seuraavan linkin takaa:

https://www.facebook.com/groups/rajat.kiinni.kansanliike

Haittamaahanmuutosta puhuminen ei ole rasismia, vaan se on realismia!

491

2

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hallitusloistaa

Nyt on hallitus löytänyt taas uuden leikkauskohteen, vammaiset vanhukset. Siitä saadaan taas muutama lisämiljoona matujen hyysäykseen. Ei uskoisi että tämä voi olla totta 2000-luvun suomessa.

• musutonniinperseestä

Ruotsi on jo menetetty maa, samoin Saksa, Ranska, Belgia...halutaanko Suomessakin olla menetetty maa ? Jos ei , rajat täytyy sulkea väkisin, hallitus ei sitä tee !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5278
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3772
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      50
      3180
    4. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3055
    5. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3045
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2393
    7. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      148
      1892
    8. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1878
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1835
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1751
    Aihe