Kuulin eilen illalla että mekkosetä SAMULI SUONPÄÄN , vai mikäse oli, tekemisistä on tehty tutkinta pyyntö. Kyseessä on kuulemma kunnianloukkaukseen liittyvät asiat, samoin myös joku nainen joutunut tutkintaan. Toivottavasti pitää paikkansa ja saadaan hieman siistittyä tätä suomalaisia kohtaan rehoittavaa tökeröä valehtelua ja vääristelyä.
HYVIÄ UUTISIA....
5
<50
Vastaukset
- sellaisiaolemme
Sellaisia ne suomisekopäät ovat, vastenmielinen mekkopuppeli tuntuu olevan. Mutta (huokaus) me suomalaiset ollaan ihmeen herkkää porukkaa puukottamaan toisiamme selkään. Ja jonkun ihme asian takia ollaan valmiit pettämään vanhatkin ystävät.
- vai.olet
Jaa, ei mun kaverit ole koskaan pettäneet tai puukottaneet selkään. Ihminenhän valitsee ystävänsä kuten itse on.
- vanhemmitensealkaa
vai.olet kirjoitti:
Jaa, ei mun kaverit ole koskaan pettäneet tai puukottaneet selkään. Ihminenhän valitsee ystävänsä kuten itse on.
Kuulostaa täydelliseltä, ettei vain narsismi ala saamaan yliotetta.
- kaikesta.huolimatta
Sitä muita epäilee mitä itte on.
- hullutsuvakit
Eikö tämä kyseinen hönösuvakki ole juuri se joka teki Teemu Selänteestä jonkun tutkintapyynnön, pullisteli ja näsäviisaili urakalla. Taisi nyt suvakkia sattua omaan nilkkaan. HAH HAA......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1822707- 1642529
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182217Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612073Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051440Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261173Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931138Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073