Valtiovarainministeri Alexander Stubbin (kok.) mielestä Suomea ulkopuolelta arvioivien usko maan uudistuskykyyn on alkanut hiipua.
Kun kokoomus ja keskusta ovat vastakkain, seuraa perussuomalaiset sivusta. Kuten tunnettua, sivusta seuraajat antavat – joskus tahtomattaan – tilaa yhteenotoille kääntämällä katseensa pois juuri ratkaisevalla hetkellä.
Stubb maalasi synkän kuvan Suomesta
9
<50
Vastaukset
- lankkumaalarilankkumaala
Stubbin kaltaiset lankkumaalarit täytyy saada pois välittömästi hallinnosta.
Stubbi on itse ollut töhrimässä asiota tälle mallille. - Synkkäkuvastupista
Stup maalasi persereikänsä,joka on pohjaton reikä Euroopan mallioppilaana ja
tulevaan EU;N komissioviran tavoittelussa. - voiharmi
Luottoluokittaja Fitch on laskenut Suomen luottoluokitusta parhaasta kolmen A:n luokituksesta tasolle AA vakain näkymin.
- erwqrerwer
Luottoluokituksen lasku on ay-liikkeelle selvä merkki, että muutosten jarruttaminen pitää lopettaa. Mutta tuskin siitä mitään tulee, kun siellä on johdossa sellaisia Piiraisen ja Selinin kaltaisia idiootteja.
Hyviä kommentteja Stubbilta. - EROAstubbi
stubbi on itse se synnkäkuva
oikea lellitty ammattitaidoton pasca, joka syyttää aika muita paitsi itseään.
stubbi on psca junttilantuvan seinässä, joka ei lähde millään irti - Aina_kun_Kokoomus
on päässyt hallitukseen maa velkaantuu ja työttömiä tulee ennätysmäärät.
- sdfgffgggg
Mikähän osuus stubukan omille päätöksille on Herran omalla massiivisella velkasaldolla?
Valtiovarainministeri henkilökohtaisella miljoonavelalla. Hoitaisi nyt edes omat velkansa kuntoon. Pankkien sätkyukko. - halle-lujempaa
stybb itse oli syy aa laskuun, tajusivat että suomella on vv-ministerinä idiootti.
- kuunnelkaasipilää
Tuo oli selvä merkki luokituslaitokselta. Nyt kansanedustajien ja puoluerahoitus on tuplattava heti.
Kommarivaltio. Työntekijät saa 1500 e kuukaudessa, politiikot 10 000 e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1562095Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3091786- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972