Syntinen kärmes

syntinen-atteri-evokki

13

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukemasta.oppinut

      Mirrien olisi syytä pysyä kaukana pienimmistäkin madoista, ettei joudu kuurille.

      • syntinen-atteri-evokki

        Omituista tässä käärmejutussa on, että minkä ihmeen takia Raamattuun on pantu oikein Jumalan käskyksi asia, jonka jokainen tietää humpuukiksi. Käärmeet ei elä syömällä tomua, vaan saalistavat muita eläimiä.
        Ainut selitys tällaiselle on, että luomiskertomusta kirjoittanut rättipää ei ollut koskaan nähnyt käärmeen aterioivan ja luuli käärmeiden syövän tomua. Itseriittoisena ja tyhmänylpeänä uskonoppineena ei edes kysynyt keltään tietävältä, mitä käärmeet syövät, vaan tarinoi mitä sylki suuhun toi.


      • on.siinä.tottakin

        No mutta onhan ne pölyisiä ne hiiret, joita käärmeet jossain Palestiinan hiekkamaastossa syövät.


      • syntinen-atteri-evokki kirjoitti:

        Omituista tässä käärmejutussa on, että minkä ihmeen takia Raamattuun on pantu oikein Jumalan käskyksi asia, jonka jokainen tietää humpuukiksi. Käärmeet ei elä syömällä tomua, vaan saalistavat muita eläimiä.
        Ainut selitys tällaiselle on, että luomiskertomusta kirjoittanut rättipää ei ollut koskaan nähnyt käärmeen aterioivan ja luuli käärmeiden syövän tomua. Itseriittoisena ja tyhmänylpeänä uskonoppineena ei edes kysynyt keltään tietävältä, mitä käärmeet syövät, vaan tarinoi mitä sylki suuhun toi.

        Raamattu on täysin oikeassa. Käärme kirottiin ja se joutuu matelemaan maan pinnassa ja nielemään tomua. Raamattu ei tarkoitakaan sitä, että tomu kuuluisi käärmeen varsinaiseen ravintoon.
        Evolutionistit menevät harhaan, koska heillä on väärä elämänkatsomus.



      • syntinen-atteri-evokki
        Mark5 kirjoitti:

        Raamattu on täysin oikeassa. Käärme kirottiin ja se joutuu matelemaan maan pinnassa ja nielemään tomua. Raamattu ei tarkoitakaan sitä, että tomu kuuluisi käärmeen varsinaiseen ravintoon.
        Evolutionistit menevät harhaan, koska heillä on väärä elämänkatsomus.

        Sinulla on täysin väärä elämänkatsomus. Siihen kuuluu pakonomainen jankuttaminen, että Raamattu on oikeassa, vaikka kaikki näkevät sen olevan väärässä.
        "Koska tämän teit, olet kirottu. Toisin kuin muut eläimet, karja ja pedot, sinun on madeltava vatsallasi ja syötävä maan tomua niin kauan kuin elät."
        SYÖTÄVÄ. Syöminen on ravinnon ottamista suun kautta. Ei jonkin vahingossa tai olosuhteiden pakosta suuhun joutumista.


      • Jyriontämännähnytjuu
        on.siinä.tottakin kirjoitti:

        No mutta onhan ne pölyisiä ne hiiret, joita käärmeet jossain Palestiinan hiekkamaastossa syövät.

        Joo, noin on, näin kerran yöllä auton valokeilassa Juudean erämaan läpi ajaessani hiiriparven vipeltävän tien yli aavikolle ja kyllä siinä kävi eri pölinä.

        Niin että jos vajakki ei tajua jotain kohtaa Raamatussa niin vika ei ole Raamatussa vaan evokin vajaatietoisuudessa.


      • Fiksu-_.Kreationisti

      • heh-heh-heh-
        Jyriontämännähnytjuu kirjoitti:

        Joo, noin on, näin kerran yöllä auton valokeilassa Juudean erämaan läpi ajaessani hiiriparven vipeltävän tien yli aavikolle ja kyllä siinä kävi eri pölinä.

        Niin että jos vajakki ei tajua jotain kohtaa Raamatussa niin vika ei ole Raamatussa vaan evokin vajaatietoisuudessa.

        Mytomaani se taas tempoo mielikuvituksestaan tarinoita:D Koeta jo tajuta, ettei sinua kukaan usko, kerrot sitten mitä tahansa.


      • utti
        heh-heh-heh- kirjoitti:

        Mytomaani se taas tempoo mielikuvituksestaan tarinoita:D Koeta jo tajuta, ettei sinua kukaan usko, kerrot sitten mitä tahansa.

        "Koeta jo tajuta, ettei sinua kukaan usko, kerrot sitten mitä tahansa."

        Tuo on juurikin se asian kummallisin puoli. Eli kun kaikille osapuolille valehtelija mukaanlukien pitäisi jo olla selvää ettei noita kukaan usko, niin miksi siis vielä jatkaa?

        Nähtävästi sekin on kuitenkin mytomaniassa tyypillistä että valehtelu on läpinäkyvää eikä siinä ole juuri pointtia:

        "Pathological lying can be described as a habituation of lying. It is when an individual consistently lies for no personal gain. The lies are commonly transparent and often seem rather pointless."

        Joissain tapauksissa valehtelija ei välttämättä tajua edes valehtelevansa mutta tässä kohtaa siitä tuskin on kyse. Eli mennee tuohon jälkimmäiseen kategoriaan:

        "The individual may be aware they are lying, or may believe they are telling the truth. Sometimes however, the individual may be lying to make their life seem more exciting when in reality they believe their life is unpleasant or boring."

        https://en.wikipedia.org/wiki/Pathological_lying

        Erikoinen sairaus kyllä tuokin. Kiinnostaisi kyllä tietää kumpi on ollut ensin, tuo vai kretuilu. Koska kretuiluhan edellyttää väkisin jatkuvaa valehtelua, kuten foorumilla muidenkin toiminnasta nähdään, joka taas voi aiheuttaa laajemman ongelman aivokemiallisia muutoksia myöten.


    • sarkastinpelle

      Jos oma kieles kävis suun ulkopuolella vispaamassa muutaman sekunnin välein ja ryömisit mahallas maassa koko elämäs, niin arvaappa tulisko syötyä tomua.

      http://creation.com/snakes-do-eat-dust

      • uihiuhouhou

        Vähän kuin me syömme ilman epäpuhtauksia, sadetta ja lunta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe