Tälläiseen kurjuuteen EU on Suomenkin vienyt. Nyt tämä tästä vasta pahaksi muuttuu kun pashaa geenimuunneltua amerikkalaista ruokaa joutuu syömään tulevina vuosina.
EU tappaa talonpojat nälkään!
7
<50
Vastaukset
- ostanvainkotimaista
tulevaisuudessa siis myös lisää brasilialaista zika lihaa saatavilla, lisä mausteena brasilialaiset oudot toukat ja tsernobilin lähellä kasvatettuja vihanneksia. jäks.. hrrrr.
- Mvttua
Niin pitäähän sitä amerikkalaista geenimuunneltu pjaskaa tukea.
http://mvlehti.net/2016/03/11/traktorimarssi-mita-viua/ - popfofö
Geenimuuntelu mahdollistaisi Suomenkin olosuhteissa kasvattaa sellaisia tuotteita, jotka menestyisivät ja menisivät kaupaksi.
On ihan huuhaaharha, että muka Suomessa käytetyissä rehuissa ei olisi jo vaikka kuinka paljon geenimuunneltuja aineksia.
Sitä paitsi sattumanvaraista ja myös hybridijalostusta on harrastettu satoja vuosia, eikä niissä ole periaattessa mitään eroa nykyiseen geenimuunteluun.
Geenimuuntelu on kaukoidässä pelastanut kansanosia nälkään kuolemiselta.
Niin, ja nimenomaan zsernobilin tähteitä meille on vuosikymmeniä syötetty nimenomaan suomalaisessa "puhtaassa" ruuassa. - orgmummeli
Ainakin maa pitäisi pitää omavaraisena ja viljellä semmoisia lajikkeita jotka pitää meidät hengissä. Lajikkeiden pitäisi sopeutua ilmaston muutokseen. Tännekin on enustettu lisää sateita ja myrskyjä.
Jos Afrikka kuivuu kuten on enustettu, suurimat kansainvaellukset ovat vielä edessä päin. - orgmummeli
Talopojat olisi syytä pitää hengissä, sillä he ovat tärkeeä lenkki omavaraisessa ruokatuotannossa. Heistä pieni osa on suurtilanomistajia.
Vai onko tässäkin käynnissä suurkapitalistin ryöstö 30-luvun tyyliin? - 848484737373
Mulla meni firma nurin kun se ei kannattanut, sama pätee maan viljelyyn.
- hgjgjgjghgfyg
ostovoimaa vähennetään ja varat valuu suurosinko miljonääreille. tottakai firmat kärsii ja kaatuu, kun tuloja,, eli ostovoimaa väestöltä vaan vähennetään koko ajan. muita laskuja kyllä nostetaan, että saisivat lisää miljoonia tileilleen..thats it..eihän kapitalisti miljonäärit maan taloutta pyöritä, jäädyttävät vain muidenkin toimeen tuloa ja maan taloutta siten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243