EU tappaa talonpojat nälkään!

Moonsaanto

Tälläiseen kurjuuteen EU on Suomenkin vienyt. Nyt tämä tästä vasta pahaksi muuttuu kun pashaa geenimuunneltua amerikkalaista ruokaa joutuu syömään tulevina vuosina.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostanvainkotimaista

tulevaisuudessa siis myös lisää brasilialaista zika lihaa saatavilla, lisä mausteena brasilialaiset oudot toukat ja tsernobilin lähellä kasvatettuja vihanneksia. jäks.. hrrrr.

• Mvttua
    • popfofö

Geenimuuntelu mahdollistaisi Suomenkin olosuhteissa kasvattaa sellaisia tuotteita, jotka menestyisivät ja menisivät kaupaksi.

On ihan huuhaaharha, että muka Suomessa käytetyissä rehuissa ei olisi jo vaikka kuinka paljon geenimuunneltuja aineksia.

Sitä paitsi sattumanvaraista ja myös hybridijalostusta on harrastettu satoja vuosia, eikä niissä ole periaattessa mitään eroa nykyiseen geenimuunteluun.

Geenimuuntelu on kaukoidässä pelastanut kansanosia nälkään kuolemiselta.

Niin, ja nimenomaan zsernobilin tähteitä meille on vuosikymmeniä syötetty nimenomaan suomalaisessa "puhtaassa" ruuassa.

• orgmummeli

Ainakin maa pitäisi pitää omavaraisena ja viljellä semmoisia lajikkeita jotka pitää meidät hengissä. Lajikkeiden pitäisi sopeutua ilmaston muutokseen. Tännekin on enustettu lisää sateita ja myrskyjä.
      Jos Afrikka kuivuu kuten on enustettu, suurimat kansainvaellukset ovat vielä edessä päin.

• orgmummeli

Talopojat olisi syytä pitää hengissä, sillä he ovat tärkeeä lenkki omavaraisessa ruokatuotannossa. Heistä pieni osa on suurtilanomistajia.
      Vai onko tässäkin käynnissä suurkapitalistin ryöstö 30-luvun tyyliin?

• 848484737373

Mulla meni firma nurin kun se ei kannattanut, sama pätee maan viljelyyn.

• hgjgjgjghgfyg

ostovoimaa vähennetään ja varat valuu suurosinko miljonääreille. tottakai firmat kärsii ja kaatuu, kun tuloja,, eli ostovoimaa väestöltä vaan vähennetään koko ajan. muita laskuja kyllä nostetaan, että saisivat lisää miljoonia tileilleen..thats it..eihän kapitalisti miljonäärit maan taloutta pyöritä, jäädyttävät vain muidenkin toimeen tuloa ja maan taloutta siten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe