Mielenosoittajien logiikka?

HerääSuomi

Taas kerran on suuri mielenosoitus hallituksen säästöjä vastaan. Suurin syy lisäsäästöille on mamutulvan kustannukset. Kuitenkaan kansalaiset eivät lähde kovinkaan suurin joukoin osoittamaan mieltä mamutulvaa vastaan?!

Missä on kansalaisten logiikka? Miksi he eivät reagoi suurimpaan uhkaan? Onko mamutusmedian propaganda todellakin mennyt niin hyvin läpi!?

4

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näkemykseni

Valtamedia on onnistunut aivopesussaan ja kansalaiset luulevat mamutulvan olevan ohi, eikä muka uudesta tulvasta ole pelkoa.

Toisaalta ei kansa kovin paljoa ollut silloinkaan kaduilla, kun mamutulva oli pahimmillaan eikä mitään loppua ollut näköpiirissä!

Ärsyttää tuollainen passiivisuus, kun kaiken maailman pikkuasioiden takia rynnätään kaduille.

Vain oma lompakko kiinnostaa. Muta sekään ei niin paljoa, että osattaisiin katsoa pidemmälle?

Tapahtunut ja tulevat mamutulvat sen lompakon tyhjentää. Miksi sitä ei tajuta?

• kui_käyp

niinpä...
        Suomalainenhan on joskus kärsivällinen ja oikeudenmukainen. Antaa toiselle vielä sen viimeisen mahdollisuuden.
        Ehkä tässä odotetaan että tapahtuu se, joka katkaisee suomalaisen viimeisen pinnan. Sitten Peto on irti!"

• sggdsdgdgssggdgsddgs

"Valtio maksaa kaiken" Kansalaiset ilmeisesti luottavat Tervon aivopieruihin yli kaiken. Punavihreä media on myös tehnyt kaikkensa, jottei totuus kustannuksistakaan paljastu. Turvallisuusuhkiahan on vähätelty ja piiloteltu koko ajan muutenkin. Nuoret, naivit toimittajatytöt ilmeisesti vastaavat Suomen turvallisuudesta.

• resurssikysymys

Pitää muistaa, että nuo monet spontaaneina esitetyt mielenosoitukset ovat useimmiten puolivirallisten järjestöjen, kuten ammattiliitojen ja etujärjestöjen organisoimia tapahtumia. Ne tarjoavat ilmaisen kuljetuksen ja ruokaa "mielenosoittajille". Joskus jopa vapaapäivän töistä.

Esim. surullisenkuuluisa "Meillä on unelma"-tapahtuma oli suuri yhteisponnistus, jossa oli mukana valtamedia ja virallisiakin tahoja.Ja niinpä saivat kootuksi jopa 15 000 ihmistä kuuntelemaan Helsingin keskustaan huippuesiintyjien musiikkia kauniin viikonlopun kesäpäivänä. Tosin Kaivarin ilmaiskonsertit vetivät kolme kertaa enemmän katsojia, mutta sitähän ei mainittu. ;-)

Sen sijaan mamutulvaa vastustavilla tahoilla ei ole varoja kustantaa ja hyysätä mielenosoittajiaan. JOS oli samat resurssit kuin mamuttajatahoilla, niin kyse vois olla todella suurista ihmismääristä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe