Unelma elää: äärioikeisto valtaan Saksassa.

PommitPaukkuu-Afrikassa

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001137636.html

"Saksassa ”jytkytetään” – Merkelin pakolaispolitiikalle täystyrmäys vaaleissa.

Voittoon rynnisti Merkelin hallituksen pakolaispolitiikkaa arvostellut oikeistopopulistinen Vaihtoehto Saksalle (AfD), joka nousi uutena puolueena osavaltioparlamenttiin kaikissa kolmessa osavaltiossa. Entisen Itä-Saksan alueella sijaitsevassa Saksi-Anhaltissa puolue sai peräti 24 prosenttia äänistä. Baden-Württembergissä puolue keräsi lähes 15 ja Rheinland-Pfalzissa yli 10 prosentin kannatuksen."

Siitä se lähtee. Oliko tämä se sateenkaarilippuja heiluttelevien naisaasiunionin ja muiden suvakki-hörhöjen unelma ? Tätäkö halusi Juudas papit, jotka rummuttavat suurmoskeijoita Suomeen. ?Äärioikeiston nousu valtaan Euroopassa.

Hieno, että nyt ehkä loppuu tuo laittomien maahantunkeutujien surffailu ja Eurooppa ei muutu islamilaiseksi kalifaatiksi.

Tämä on hieno päivä. Meillä on unelma. Kristitty Eurooppa.

12

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyllistys_mielenosoitus

""Saksassa ”jytkytetään” – Merkelin pakolaispolitiikalle täystyrmäys vaaleissa."

Nyt saisi joku piirtää sarjakuvan pyllistyksestä tuolle.

• BideeIhmettelee

Jotain hienoa on tapahtumassa Euroopassa. Meidän on pakko kysyä tärkeitä kysymyksiä. Ovatko ihmisrodut yhtä älykkäitä? Ovatko toiset ihmiset edistyneempiä kuin toiset ? Tuhoavatko toiset rodut meidät jos emme puolustaudu ?

Nämä ovat hienoja aikoja.

• 364y64

EU perustettiin sodan jälkeen, jotta sakuilta otetaan tulitikut pois ja heidät saadaan samaan pöytään valvovan silmän alle. Pitkään tämä toimikin.

Nyt tilanne on muuttunut. EU on romahtamassa Saksan toimien seurauksena. Jopa saksalaiset itse ovat kauhuissaan.

• saatananatsit

Eurooppa on vajoamassa isänmaallisen öyhötyksen ja natsien nousun myötä yöhön. Kohta onaika jättää Euroopan manner jos emme halua elää äärioikeiston säännöillä. Itse aion poistua enkä suostu palvelemaan "isänmaata" millään tavalla.

• hfddfhhfdshffdhhdffh

Ethän sinä ole palvellut isänmaata tähänkään asti. Armeija varmaan käymättä, lusmuilet päivät pitkät tukia nostaen ja punaviherhörhöilet maan sekasortoon saattamiseksi.

• solonggg

Haha. Kaikkialla muualla sinut tapetaan vääräuskoisena, eikä rahaseinääkään ole. Sinänsä kannustan sinua nopeasti lähtemään.

• natsit-ulos

Saksan äärioikeiston nousu torpataan sillä, että muut puolueet pelaavat poliittisella pelillä äärioikeiston ulos, sen kanssa ei neuvotella ja valta pysyy suvaitsevaisilla sivistyneillä puolueilla. Tarvittaessa voidaan käyttää täysin epädemokraattisia lehmänkauppoja. Kansan tahtoa ei tarvitse kuunnella.

• gsdgsdgadggdsgd

Mikäs demokratia se on missä kansan tahtoa ei tarvitse kuunnella? Diktatuurihan se on.

• HulluMerkelEmakko

Ihan sama kuka lopettaa nykyisen mielisairaan mamutuksen ja muslimien perseiden nuolemisen.
      HulluMerkel, äärimuslimiemakko helvettiin!!!
      HulluMerkel hirteen KOKONAISEN MAANOSAN PETOKSESTA!!! LÄNSIMAISEN SIVISTYKSEN PETOKSESTA !!!

• muutoksentuulet

Aika useassa maassa alkaa olemaan noita Jytkyjä, mistä se kertoo?

• AusländerRaus
    • gsdggddgssgdgssdgsdg

Minullakin on unelma. Suomi ennen 08-2015.

Unelmaksi se jää kuitenkin. On jo mokattu niin pahasti, että jälkiseuraamukset tulevat olemaan isot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe