Jos et maksa meille tai palvo mökömököä meidän tilaisuuksissa, mökömökö
tulee syö sinut ja lapsesi.
kulman takana ja pimeässä vaanii mökömökö
rahatjahyötymeille
3
68
Vastaukset
- AitoJököttäjä
Ha.haa.. vai että oikein mökömökö, mä kumarran ja palvon jököjököä ja se vetää turpaan tollasta mökömökö mennen tullen !, jos et heti lopeta ton mökömökön palvontasa ja käänny jököjökön puolee niin hukka sut perii ja samoin vaimosi ja lapsesi, toista tilaisuutta et saa !!
- mökömökön_nimeen
On vain yksi mökömökö. Jököjökö on väärä profeetta, älä joudu kadotukseen.
- AitoJököttäjä
Ei se noin mene!, Älä kerro väärä todistusta Jököjököstä koska Jököjökö ei siitä pidä ja rankaisee ankarasti. Jököjökö hoitelee Mökömökön päiviltä ja sen jälkeen on vain yksi ja se on Jököjökö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728