Naiset pilkkasivat pientä silmälasipäistä

pankolla.makaajia

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ipuiouoi

Ihan olivat kaltaisiasi yhteiskunnan elättejä.

• just.joo

Tarkoita että sinä häirikkö olet elätti? Päiväthän sinä roikut täällä.

• olivat

Takuuvarmoja femakkoja.

• Näitä tarinoita nousee kuin sieniä sateella. Niiden uskottavuusarvo määräytyy ainoastaan perusteella, kuinka lukija samaistaa itsensä tarinan uhriin.

En ole aloittajan tarkoittamaa tarinaa lukenut, kuten en ole lukenut muitakaan "vammainen lapseni äänteli kahvilassa ja viereisen pöydän rouvat ensin närkästyivät, jonka jälkeen he pöyristyivät ja sekä pilkkasivat että nauroivat lapselleni"-tarinoita.

Minä en koe tällaisten tarinoiden perusteella syyllisyyttä taikka vihaa.

Minä en ole paiskonut junista tummaihoisia lapsia nimitellen heitä apinoiksi enkä haukkunut maahanmuuttajaa bussipysäkillä ja joutunut nöyrtymään bussissa, kun bussilippuni on jäänyt kotiin ja pilkkaamani maahanmuuttaja on ainoa henkilö koko maailmassa, joka on valmis ostamaan minulle lipun.

Nämä ovat tarinoita, jotka esitetään tiettyä tarkoitusta varten. Jotain niiden esittämän kaltaista on voinut tapahtua taikka sitten ei. Tarinat muokkautuvat ja saavat lopulta muodon, jossa niillä on jokin opetus.

Ne ovat urbaaneja myyttejä ja legendoja.

Minä muuten olin aikoinaan se punkkari, joka söi sen mummon matkalipun juuri ennen kuin lipuntarkastajat tulivat sitä kysymään. Mitäs arvosteli ulkonäköäni.

• rattus-on-rautaa

Vai sinä se lipunsyöjä olit,taisi olla 80 -luvun alkua?

• rytmimunat

Maistui paperilta.

• köhköh_sano_ennenku_käy

Rytmimunalla on nyt myös oikeaa munaa, noin niin kuin kuvainnollisesti. Hän saa tunteensa ilmaistuksi. Siinä on kuin valonvälähdys kahden ikuisen pimeyden välillä.

• hyhyhyhyhyh

Feministit ovat todella törkeitä, haukkuvat pikkupoikaa.

• euurutr

Niiltä voi odottaa mitä vaan.

• nähtypäon

Nykynuorilta puuttuu käytöstavat, kun niitä ei enää koulussa opeteta, ja vanhemmat ei opeta, tai ei osaa! Sitten niistä nuorista tulee semmosia koppavisa kusipäitä, ajattelevat vain itseään!

• kylläsesiitätasottuu

mittee työ höpisette näistä nuorista,näinhän on aina ollut ja tulee olemaan,kyllä ne sanomiset ja tavat muuttuu kun ikää alkaa tulla lisää...antakaa nuorten olla nuoria hyvine ja huonoina tapoinaan, ei se nuoruus kauan kestä, ei ne aikuistenkaan tavat ja teot aina kestä päivänvaloa ja mistähän se sitten johtuu?

• eeeeeeeiiih
        kylläsesiitätasottuu kirjoitti:

mittee työ höpisette näistä nuorista,näinhän on aina ollut ja tulee olemaan,kyllä ne sanomiset ja tavat muuttuu kun ikää alkaa tulla lisää...antakaa nuorten olla nuoria hyvine ja huonoina tapoinaan, ei se nuoruus kauan kestä, ei ne aikuistenkaan tavat ja teot aina kestä päivänvaloa ja mistähän se sitten johtuu?

Mutta femakko ei opi koskaan.

• Minä en olisi malttanut olla sekaantumatta sivullisenakaan, saatikka jos olisi ollut lapsenlapsi kyseessä.

• ghbfgffdgbfdgb

Toisia ulkonäön perusteella haukkuvat voisi itse ensin vilkaista peiliin, ja kommentoida vasta sitten! Yleensä noilla tyypeillä ei ole päänupissa ihan kaikki kohdallaan, eli ovat vajakkiluusereita!

• olisitko.tintannut

mitä olisit kamuttaja tehnyt noille sairasmieliselle naisille, lyönyt vain lahdannut

• ruskisoldat

Hyvä Amirkhani!Pieni mies iso sydän.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      72
      2449
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1435
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      81
      1291
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      11
      1182
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      895
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      890
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      763
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      98
      736
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      28
      722
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      686
    Aihe