Mulla menee aamulla ja illalla todella monta kahvikupillista. Ehkä voisi ihan pari tiputtaa pois. Laitan harkintaan. :)
0Äänestä
kahvinisti
Minä keitän päivän kuluessa sellasen 3 pannullista. Aamulla ensimmäiseksi ja illalla viimeiseksi juon kahvia. Olen juonut kahvia alle 5-vuotiaasta, ensin maidon kanssa ilman sokeria, sitten ilman maitoakin. Sokeri pilaa kahvin maun täysin.
0Äänestä
tiluliluliiiiiii4
Kahvi on niin perkeleen hyvää, ettei tosikaan!
0Äänestä
exPörrääjä
Tämä entinen kahvikissa juo vain mukillisen aamulla ja toisen iltapäivällä.
0Äänestä
päivänpannut
Kolme pannullista päiväsä ja väkevää. Joskus keitettävä neljäskin jos pahasti ahistaa.
0Äänestä
koohviaaaa
prkl..pakko vielä pannullinen keittää Juhlamokkaa
0Äänestä
Aamuherätykseen
kahvia, mutta satunnaisesti päivän kuluessa. Merkki on nykyisin Kulta Katriinan luomuversio. Pehmyt täyteläinen maku.
0Äänestä
koohviaaaa
Hei huomasin että nyt on mahdollisuus voittaa 10 kiloa Rovaniemen kahvipaahtimon burundilaista erikoiskahvia ja juhla mokkaa ilmaiseksi!
Tunnustan, olen puolipäiväkahviaddikti ! Aamu alkaa aina kahvilla, kaksi kolmen desin mukillista. Sitten aamupäivän aikaan tauoilla muutama mukillinen. Päiväkahvilla kahden aikaan vielä yksi mukillinen. Sitten loppuu kuin seinään. Iltapäivä ja ilta menee kahvitta.
0Äänestä
espressoaa
Espressoa tulee juotua kolmesti per päivä, auttaa hyvin jaksamaan..
0Äänestä
Carmiina
Ootteks te huomanneet et tummapaahto on ihan sikahyvää, mä en enää muuta juokaan, paitsi kahvilassa.Kahvilassa capuchino. Kahvi maidon kanssa ilman sokeria.
Apua - mä en kestä!!! Tänään huomasin kaupassa (Kittari) Jari Sillanpää- kahvia. Oottake maistaneet? Oliko hyvee? Entä Kekkos- kahvi? Itse kaipaan Juha Sipilä- kahvia. Sitä juodessa voisi mukavasti vatuloida. Kekä olisi paras henkilö, josta voisi tehdä kahvia? Heikki Kahvila?
Vastaukset 20
Vanhimmat
Mulla menee aamulla ja illalla todella monta kahvikupillista. Ehkä voisi ihan pari tiputtaa pois. Laitan harkintaan. :)
Minä keitän päivän kuluessa sellasen 3 pannullista. Aamulla ensimmäiseksi ja illalla viimeiseksi juon kahvia.
Olen juonut kahvia alle 5-vuotiaasta, ensin maidon kanssa ilman sokeria, sitten ilman maitoakin. Sokeri pilaa kahvin maun täysin.
Kahvi on niin perkeleen hyvää, ettei tosikaan!
Tämä entinen kahvikissa juo vain mukillisen aamulla ja toisen iltapäivällä.
Kolme pannullista päiväsä ja väkevää. Joskus keitettävä neljäskin jos pahasti ahistaa.
prkl..pakko vielä pannullinen keittää Juhlamokkaa
kahvia, mutta satunnaisesti päivän kuluessa.
Merkki on nykyisin Kulta Katriinan luomuversio. Pehmyt täyteläinen maku.
Hei huomasin että nyt on mahdollisuus voittaa 10 kiloa Rovaniemen kahvipaahtimon burundilaista erikoiskahvia ja juhla mokkaa ilmaiseksi!
Käykää tekin osallistumassa http://www.bingosivu.com/arvonta/
onks noi luomukahvit mistään kotosin? aina perus juhlista juonu
Ässästä sai kympillä 4 pakettia Kulta Katriinaa, niillä pärjää juhannukseen saakka.
Kahvi on tutk. terveellistä, itselläni tummaa 2 pannullista/pv
Tunnustan, olen puolipäiväkahviaddikti ! Aamu alkaa aina kahvilla, kaksi kolmen desin mukillista. Sitten aamupäivän aikaan tauoilla muutama mukillinen. Päiväkahvilla kahden aikaan vielä yksi mukillinen. Sitten loppuu kuin seinään. Iltapäivä ja ilta menee kahvitta.
Espressoa tulee juotua kolmesti per päivä, auttaa hyvin jaksamaan..
Ootteks te huomanneet et tummapaahto on ihan sikahyvää, mä en enää muuta juokaan, paitsi kahvilassa.Kahvilassa capuchino.
Kahvi maidon kanssa ilman sokeria.
Kahvia lissää :)
Kahvimaidot lopussa-mutta niin mustana
PAljon on ennätyksenne? itellä varmaan 7 kuppia parhaimmillaan menny päivässä
Hei huomasin että nyt on mahdollisuus voittaa 10 kiloa Rovaniemen kahvipaahtimon burundilaista erikoiskahvia ja juhla mokkaa ilmaiseksi
Käykää tekin osallistumassa http://www.bingosivu.com/arvonta/
Vai Rovaniemen kahvipaahtimo ;-))))))))))))).
Apua - mä en kestä!!! Tänään huomasin kaupassa (Kittari) Jari Sillanpää- kahvia. Oottake maistaneet? Oliko hyvee? Entä Kekkos- kahvi? Itse kaipaan Juha Sipilä- kahvia. Sitä juodessa voisi mukavasti vatuloida. Kekä olisi paras henkilö, josta voisi tehdä kahvia? Heikki Kahvila?