Kaikki kahviaddiktit tänne :)

Tänään ehkä neljä tai viisi kuppia juonut ja vois vielä pari kupillista litkiä et jaksaa koko päivän heilua, vaikka tulee jo korvista ulos!

Mites muut?
20200
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 20

Vanhimmat

Mulla menee aamulla ja illalla todella monta kahvikupillista. Ehkä voisi ihan pari tiputtaa pois. Laitan harkintaan. :)

Äänestä

Minä keitän päivän kuluessa sellasen 3 pannullista. Aamulla ensimmäiseksi ja illalla viimeiseksi juon kahvia.
Olen juonut kahvia alle 5-vuotiaasta, ensin maidon kanssa ilman sokeria, sitten ilman maitoakin. Sokeri pilaa kahvin maun täysin.

Äänestä

Kahvi on niin perkeleen hyvää, ettei tosikaan!

Äänestä

Tämä entinen kahvikissa juo vain mukillisen aamulla ja toisen iltapäivällä.

Äänestä

Kolme pannullista päiväsä ja väkevää. Joskus keitettävä neljäskin jos pahasti ahistaa.

Äänestä

prkl..pakko vielä pannullinen keittää Juhlamokkaa

Äänestä

kahvia, mutta satunnaisesti päivän kuluessa.
Merkki on nykyisin Kulta Katriinan luomuversio. Pehmyt täyteläinen maku.

Äänestä

Hei huomasin että nyt on mahdollisuus voittaa 10 kiloa Rovaniemen kahvipaahtimon burundilaista erikoiskahvia ja juhla mokkaa ilmaiseksi!

Käykää tekin osallistumassa http://www.bingosivu.com/arvonta/

Äänestä

onks noi luomukahvit mistään kotosin? aina perus juhlista juonu

Äänestä

Ässästä sai kympillä 4 pakettia Kulta Katriinaa, niillä pärjää juhannukseen saakka.

Äänestä

Kahvi on tutk. terveellistä, itselläni tummaa 2 pannullista/pv

Äänestä

Tunnustan, olen puolipäiväkahviaddikti ! Aamu alkaa aina kahvilla, kaksi kolmen desin mukillista. Sitten aamupäivän aikaan tauoilla muutama mukillinen. Päiväkahvilla kahden aikaan vielä yksi mukillinen. Sitten loppuu kuin seinään. Iltapäivä ja ilta menee kahvitta.

Äänestä

Espressoa tulee juotua kolmesti per päivä, auttaa hyvin jaksamaan..

Äänestä

Ootteks te huomanneet et tummapaahto on ihan sikahyvää, mä en enää muuta juokaan, paitsi kahvilassa.Kahvilassa capuchino.
Kahvi maidon kanssa ilman sokeria.

Äänestä

Kahvia lissää :)

Äänestä

Kahvimaidot lopussa-mutta niin mustana

Äänestä

PAljon on ennätyksenne? itellä varmaan 7 kuppia parhaimmillaan menny päivässä

Äänestä

Hei huomasin että nyt on mahdollisuus voittaa 10 kiloa Rovaniemen kahvipaahtimon burundilaista erikoiskahvia ja juhla mokkaa ilmaiseksi

Käykää tekin osallistumassa http://www.bingosivu.com/arvonta/

Äänestä
  • Vai Rovaniemen kahvipaahtimo ;-))))))))))))).

Äänestä

Apua - mä en kestä!!! Tänään huomasin kaupassa (Kittari) Jari Sillanpää- kahvia. Oottake maistaneet? Oliko hyvee? Entä Kekkos- kahvi? Itse kaipaan Juha Sipilä- kahvia. Sitä juodessa voisi mukavasti vatuloida. Kekä olisi paras henkilö, josta voisi tehdä kahvia? Heikki Kahvila?

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Kahvinryystäjä kirjoitti:

Tänään ehkä neljä tai viisi kuppia juonut ja vois vielä pari kupillista litkiä et jaksaa koko päivän heilua, vaikka tulee jo korvista ulos!

Mites muut?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu