Tänään ehkä neljä tai viisi kuppia juonut ja vois vielä pari kupillista litkiä et jaksaa koko päivän heilua, vaikka tulee jo korvista ulos!
Mites muut?
Kaikki kahviaddiktit tänne :)
20
84
Vastaukset
Mulla menee aamulla ja illalla todella monta kahvikupillista. Ehkä voisi ihan pari tiputtaa pois. Laitan harkintaan. :)
- kahvinisti
Minä keitän päivän kuluessa sellasen 3 pannullista. Aamulla ensimmäiseksi ja illalla viimeiseksi juon kahvia.
Olen juonut kahvia alle 5-vuotiaasta, ensin maidon kanssa ilman sokeria, sitten ilman maitoakin. Sokeri pilaa kahvin maun täysin. - tiluliluliiiiiii4
Kahvi on niin perkeleen hyvää, ettei tosikaan!
- exPörrääjä
Tämä entinen kahvikissa juo vain mukillisen aamulla ja toisen iltapäivällä.
- päivänpannut
Kolme pannullista päiväsä ja väkevää. Joskus keitettävä neljäskin jos pahasti ahistaa.
- koohviaaaa
prkl..pakko vielä pannullinen keittää Juhlamokkaa
- Aamuherätykseen
kahvia, mutta satunnaisesti päivän kuluessa.
Merkki on nykyisin Kulta Katriinan luomuversio. Pehmyt täyteläinen maku. - koohviaaaa
Hei huomasin että nyt on mahdollisuus voittaa 10 kiloa Rovaniemen kahvipaahtimon burundilaista erikoiskahvia ja juhla mokkaa ilmaiseksi!
Käykää tekin osallistumassa http://www.bingosivu.com/arvonta/ - luomukahviko
onks noi luomukahvit mistään kotosin? aina perus juhlista juonu
- KultainenKatriina
Ässästä sai kympillä 4 pakettia Kulta Katriinaa, niillä pärjää juhannukseen saakka.
- mävaantäält
Kahvi on tutk. terveellistä, itselläni tummaa 2 pannullista/pv
Tunnustan, olen puolipäiväkahviaddikti ! Aamu alkaa aina kahvilla, kaksi kolmen desin mukillista. Sitten aamupäivän aikaan tauoilla muutama mukillinen. Päiväkahvilla kahden aikaan vielä yksi mukillinen. Sitten loppuu kuin seinään. Iltapäivä ja ilta menee kahvitta.
- espressoaa
Espressoa tulee juotua kolmesti per päivä, auttaa hyvin jaksamaan..
- Carmiina
Ootteks te huomanneet et tummapaahto on ihan sikahyvää, mä en enää muuta juokaan, paitsi kahvilassa.Kahvilassa capuchino.
Kahvi maidon kanssa ilman sokeria. - kahvi-ville
Kahvia lissää :)
Kahvimaidot lopussa-mutta niin mustana
- ennätyshörppijä
PAljon on ennätyksenne? itellä varmaan 7 kuppia parhaimmillaan menny päivässä
- koohviaaaaa
Hei huomasin että nyt on mahdollisuus voittaa 10 kiloa Rovaniemen kahvipaahtimon burundilaista erikoiskahvia ja juhla mokkaa ilmaiseksi
Käykää tekin osallistumassa http://www.bingosivu.com/arvonta/- Hyvinbongattu
Vai Rovaniemen kahvipaahtimo ;-))))))))))))).
- a-no
Apua - mä en kestä!!! Tänään huomasin kaupassa (Kittari) Jari Sillanpää- kahvia. Oottake maistaneet? Oliko hyvee? Entä Kekkos- kahvi? Itse kaipaan Juha Sipilä- kahvia. Sitä juodessa voisi mukavasti vatuloida. Kekä olisi paras henkilö, josta voisi tehdä kahvia? Heikki Kahvila?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009