Kaikki kahviaddiktit tänne :)

Kahvinryystäjä

Tänään ehkä neljä tai viisi kuppia juonut ja vois vielä pari kupillista litkiä et jaksaa koko päivän heilua, vaikka tulee jo korvista ulos!

Mites muut?

20

61

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla menee aamulla ja illalla todella monta kahvikupillista. Ehkä voisi ihan pari tiputtaa pois. Laitan harkintaan. :)

    • kahvinisti

      Minä keitän päivän kuluessa sellasen 3 pannullista. Aamulla ensimmäiseksi ja illalla viimeiseksi juon kahvia.
      Olen juonut kahvia alle 5-vuotiaasta, ensin maidon kanssa ilman sokeria, sitten ilman maitoakin. Sokeri pilaa kahvin maun täysin.

    • tiluliluliiiiiii4

      Kahvi on niin perkeleen hyvää, ettei tosikaan!

    • exPörrääjä

      Tämä entinen kahvikissa juo vain mukillisen aamulla ja toisen iltapäivällä.

    • päivänpannut

      Kolme pannullista päiväsä ja väkevää. Joskus keitettävä neljäskin jos pahasti ahistaa.

    • koohviaaaa

      prkl..pakko vielä pannullinen keittää Juhlamokkaa

    • Aamuherätykseen

      kahvia, mutta satunnaisesti päivän kuluessa.
      Merkki on nykyisin Kulta Katriinan luomuversio. Pehmyt täyteläinen maku.

    • koohviaaaa

      Hei huomasin että nyt on mahdollisuus voittaa 10 kiloa Rovaniemen kahvipaahtimon burundilaista erikoiskahvia ja juhla mokkaa ilmaiseksi!

      Käykää tekin osallistumassa http://www.bingosivu.com/arvonta/

    • luomukahviko

      onks noi luomukahvit mistään kotosin? aina perus juhlista juonu

    • KultainenKatriina

      Ässästä sai kympillä 4 pakettia Kulta Katriinaa, niillä pärjää juhannukseen saakka.

    • mävaantäält

      Kahvi on tutk. terveellistä, itselläni tummaa 2 pannullista/pv

    • Tunnustan, olen puolipäiväkahviaddikti ! Aamu alkaa aina kahvilla, kaksi kolmen desin mukillista. Sitten aamupäivän aikaan tauoilla muutama mukillinen. Päiväkahvilla kahden aikaan vielä yksi mukillinen. Sitten loppuu kuin seinään. Iltapäivä ja ilta menee kahvitta.

    • espressoaa

      Espressoa tulee juotua kolmesti per päivä, auttaa hyvin jaksamaan..

    • Carmiina

      Ootteks te huomanneet et tummapaahto on ihan sikahyvää, mä en enää muuta juokaan, paitsi kahvilassa.Kahvilassa capuchino.
      Kahvi maidon kanssa ilman sokeria.

    • kahvi-ville

      Kahvia lissää :)

    • Kahvimaidot lopussa-mutta niin mustana

    • ennätyshörppijä

      PAljon on ennätyksenne? itellä varmaan 7 kuppia parhaimmillaan menny päivässä

    • koohviaaaaa

      Hei huomasin että nyt on mahdollisuus voittaa 10 kiloa Rovaniemen kahvipaahtimon burundilaista erikoiskahvia ja juhla mokkaa ilmaiseksi

      Käykää tekin osallistumassa http://www.bingosivu.com/arvonta/

      • Hyvinbongattu

        Vai Rovaniemen kahvipaahtimo ;-))))))))))))).


    • a-no

      Apua - mä en kestä!!! Tänään huomasin kaupassa (Kittari) Jari Sillanpää- kahvia. Oottake maistaneet? Oliko hyvee? Entä Kekkos- kahvi? Itse kaipaan Juha Sipilä- kahvia. Sitä juodessa voisi mukavasti vatuloida. Kekä olisi paras henkilö, josta voisi tehdä kahvia? Heikki Kahvila?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2478
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2240
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2072
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1873
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe