katastrofivero

Infi

jaksatte vielä jankuttaa ni si jaksan kyllä minäkin.
kansalle on annettava mitä haluaa?
haluaa auttaa katastrofien uhreja on autettava, siitä vissii kaikki on samaa mieltä. miksei sitten kaikille 2-3% katastrofivero? vois käyttää kertyneitä varoja kaikkiin maailman katastrofeihin? vois samalla poistaa ne kerjäilijät kadun varsilta.
mielipiteitä?

8

612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öööööö

      Eli ymmäränkö nyt oikein pointtis..siis jos haluaa osallistua johonkin keräykseen,nii silloin automaattisesti haluaa osallistua kaikkiin keräyksiin?Mikä siinä on ongelma,jos haluaa esim. osallistua vain tähän aasian tapaukseen?Vai onko se sitten tekopyhyyttä,jos ei kaikkiin maailman pahoihin asioihin halua ottaa kantaa?

    • veronmaksaja

      Helvetti mä ainakin maksan jo aivan tarpeeksi veroja,varmaan sunkin lääkityksestäs osan,vai ei oo veroja tarpeeksi muutenkin voi helvetti miehellä menee hyvin

      • Infi

        muiden foorumkäyttäjien kommentteja sinunlaisista ihmisistä löytyy kyllä, ota ne ittees ja räjähdä! =)


    • Vastaaja2

      Veroinesi. Täällä maksetaan jo joka helvetin asiasta veroa. Jos ostaa asunnon, joutuu maksamaan varainsiirtoveroa, perinnöstä perintöveroa. Kysympä, mitä saan niillä rahoilla, jotka maksan yhteiskunnalle veroina. Nimittäin tällä hetkellä uhkaa meikäläistä tilanne, että joudun turvautumaan yksityiseen sairaalahoitoon, kun ei kunta suostu maksamaan edes osaa kustannuksista. Mitä tämä tällainen on. Slti pitäisi veroja maksaa vielä...

      • Infi

        napa on hyvin tärke aina vaikka miljoonat kärsivät indonesiassa ja thaimaassa ja srilankassa.
        olisi varmaan jo liikaa se 1%....


      • Infi kirjoitti:

        napa on hyvin tärke aina vaikka miljoonat kärsivät indonesiassa ja thaimaassa ja srilankassa.
        olisi varmaan jo liikaa se 1%....

        Onko sun mahdoton ajatus osallistua keräykseen muuten kuin verojen muodossa,omalla kohdallani en ole nähnyt ainakaan mitään vaivaa ottaa osaa keräykseen


      • Infi
        RamiKS kirjoitti:

        Onko sun mahdoton ajatus osallistua keräykseen muuten kuin verojen muodossa,omalla kohdallani en ole nähnyt ainakaan mitään vaivaa ottaa osaa keräykseen

        et ole sattuimoisin lukenu muita keskusteluja täällä? et ole huomannu kuinka hallitukset pitäisi erota, kuinka ihmiset on huonoja kun eivät tykkää kerjäiliöistä.
        miksei sitten automaationa kaikilta pois?

        mut eikös se olis mukavaa jos hallitus eroais ja ihmiset jotka ovat laittaneet eniten rahaa keräyksiin pääsis päättämään?

        jos nyt kaikki on toiminu niin huonosti kuin eräät väittävät.


      • Infi kirjoitti:

        et ole sattuimoisin lukenu muita keskusteluja täällä? et ole huomannu kuinka hallitukset pitäisi erota, kuinka ihmiset on huonoja kun eivät tykkää kerjäiliöistä.
        miksei sitten automaationa kaikilta pois?

        mut eikös se olis mukavaa jos hallitus eroais ja ihmiset jotka ovat laittaneet eniten rahaa keräyksiin pääsis päättämään?

        jos nyt kaikki on toiminu niin huonosti kuin eräät väittävät.

        Olet oikeassa ,en ole lueskellut muita juttuja,sattui vain silmiin toi sun verohomma ja kritiikki sua arvosteleviin kirjoittajiin,ehkä ne arvostelut on nimenomaan verotusta kohti,sille olisi mukava tehdä kasvot,niinkuin monelle muullekin asialle,mun mielestä toi edustajien valinta on jo oma homma sinänsä jukupliste immeiset pitää sitä jonain kauneus/voimamies/urheilu ym palkintojen jakona.No joo sitä saa mitä tilaa.Ehkä media vois satsata pikkaisen reippaasti todella hätää kärsiviä ihmisiä,mun käsityksen mukaan tää homma tyottaa aika runsaasti taaloja juuri sille sektorille,tulee mieleen ihmiset jotka kuuluu johonkin Indonesian hallitusta vastustaviin ryhmiin siellä jossain on varmaan apu todella tarpeen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe