jaksatte vielä jankuttaa ni si jaksan kyllä minäkin.
kansalle on annettava mitä haluaa?
haluaa auttaa katastrofien uhreja on autettava, siitä vissii kaikki on samaa mieltä. miksei sitten kaikille 2-3% katastrofivero? vois käyttää kertyneitä varoja kaikkiin maailman katastrofeihin? vois samalla poistaa ne kerjäilijät kadun varsilta.
mielipiteitä?
katastrofivero
8
612
Vastaukset
- öööööö
Eli ymmäränkö nyt oikein pointtis..siis jos haluaa osallistua johonkin keräykseen,nii silloin automaattisesti haluaa osallistua kaikkiin keräyksiin?Mikä siinä on ongelma,jos haluaa esim. osallistua vain tähän aasian tapaukseen?Vai onko se sitten tekopyhyyttä,jos ei kaikkiin maailman pahoihin asioihin halua ottaa kantaa?
- veronmaksaja
Helvetti mä ainakin maksan jo aivan tarpeeksi veroja,varmaan sunkin lääkityksestäs osan,vai ei oo veroja tarpeeksi muutenkin voi helvetti miehellä menee hyvin
- Infi
muiden foorumkäyttäjien kommentteja sinunlaisista ihmisistä löytyy kyllä, ota ne ittees ja räjähdä! =)
- Vastaaja2
Veroinesi. Täällä maksetaan jo joka helvetin asiasta veroa. Jos ostaa asunnon, joutuu maksamaan varainsiirtoveroa, perinnöstä perintöveroa. Kysympä, mitä saan niillä rahoilla, jotka maksan yhteiskunnalle veroina. Nimittäin tällä hetkellä uhkaa meikäläistä tilanne, että joudun turvautumaan yksityiseen sairaalahoitoon, kun ei kunta suostu maksamaan edes osaa kustannuksista. Mitä tämä tällainen on. Slti pitäisi veroja maksaa vielä...
- Infi
napa on hyvin tärke aina vaikka miljoonat kärsivät indonesiassa ja thaimaassa ja srilankassa.
olisi varmaan jo liikaa se 1%.... Infi kirjoitti:
napa on hyvin tärke aina vaikka miljoonat kärsivät indonesiassa ja thaimaassa ja srilankassa.
olisi varmaan jo liikaa se 1%....Onko sun mahdoton ajatus osallistua keräykseen muuten kuin verojen muodossa,omalla kohdallani en ole nähnyt ainakaan mitään vaivaa ottaa osaa keräykseen
- Infi
RamiKS kirjoitti:
Onko sun mahdoton ajatus osallistua keräykseen muuten kuin verojen muodossa,omalla kohdallani en ole nähnyt ainakaan mitään vaivaa ottaa osaa keräykseen
et ole sattuimoisin lukenu muita keskusteluja täällä? et ole huomannu kuinka hallitukset pitäisi erota, kuinka ihmiset on huonoja kun eivät tykkää kerjäiliöistä.
miksei sitten automaationa kaikilta pois?
mut eikös se olis mukavaa jos hallitus eroais ja ihmiset jotka ovat laittaneet eniten rahaa keräyksiin pääsis päättämään?
jos nyt kaikki on toiminu niin huonosti kuin eräät väittävät. Infi kirjoitti:
et ole sattuimoisin lukenu muita keskusteluja täällä? et ole huomannu kuinka hallitukset pitäisi erota, kuinka ihmiset on huonoja kun eivät tykkää kerjäiliöistä.
miksei sitten automaationa kaikilta pois?
mut eikös se olis mukavaa jos hallitus eroais ja ihmiset jotka ovat laittaneet eniten rahaa keräyksiin pääsis päättämään?
jos nyt kaikki on toiminu niin huonosti kuin eräät väittävät.Olet oikeassa ,en ole lueskellut muita juttuja,sattui vain silmiin toi sun verohomma ja kritiikki sua arvosteleviin kirjoittajiin,ehkä ne arvostelut on nimenomaan verotusta kohti,sille olisi mukava tehdä kasvot,niinkuin monelle muullekin asialle,mun mielestä toi edustajien valinta on jo oma homma sinänsä jukupliste immeiset pitää sitä jonain kauneus/voimamies/urheilu ym palkintojen jakona.No joo sitä saa mitä tilaa.Ehkä media vois satsata pikkaisen reippaasti todella hätää kärsiviä ihmisiä,mun käsityksen mukaan tää homma tyottaa aika runsaasti taaloja juuri sille sektorille,tulee mieleen ihmiset jotka kuuluu johonkin Indonesian hallitusta vastustaviin ryhmiin siellä jossain on varmaan apu todella tarpeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat265626- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437