Katolisen kirkon rikoksia paljastuu nykyään sitä tahtia, että se on heikentänyt katolillisen kirkon valtaa ja luottamusta. Odotan tässä vaan, että milloin vatikaani lopullisesti tuhoutuu tekemiinsä rikoksiin. Mikä on mielipiteenne 1 vuosi, 5, 10?
Milloin katolinelinen kirkko kaatuu lopullisesti?
64
334
Vastaukset
- lueraamattua
Etkö lue Raamattua?
Matt. 16:18 Ja minä sanon sinulle: Sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan kirkkoni. Sitä eivät tuonelan portit voita.- KirkkoEiPelasta
Ei jokainen joka kuuluu kirkkoon ole pelastunut. Kirkko ei pelasta. Lapsikaste ei pelasta. Vain Jeesus pelastaa. Kuka tahansa voi sanoa että uskoo Jeesukseen, mutta sydän voi olla kaukana Jumalasta.
Todellinen seurakunta = Jumala ja ne ihmiset, jotka ovat syntyneet uudesti ylhäältä, saaneet Pyhän Hengen ja seuraavat Jeesusta, tuntevat Hänet.
Katolinen kirkko on kiduttanut, tappanut, eksyttänyt ihmisiä vuosisatoja. Tämä on täysin Jumalan Sanan vastaista.
"Mutta ulkona ovat koirat ja velhot, ja huorintekijät ja murhaajat, ja epäjumalan palveliat, ja kaikki ne, jotka valhetta rakastavat ja tekevät." Ilm. 22:15
Jeesus: "...Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kenkään tule Isän tykö, vaan Minun kauttani." Joh. 14:6
"Ja se portti on ahdas, ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat, jotka sen löytävät." Matt. 7:14 KirkkoEiPelasta kirjoitti:
Ei jokainen joka kuuluu kirkkoon ole pelastunut. Kirkko ei pelasta. Lapsikaste ei pelasta. Vain Jeesus pelastaa. Kuka tahansa voi sanoa että uskoo Jeesukseen, mutta sydän voi olla kaukana Jumalasta.
Todellinen seurakunta = Jumala ja ne ihmiset, jotka ovat syntyneet uudesti ylhäältä, saaneet Pyhän Hengen ja seuraavat Jeesusta, tuntevat Hänet.
Katolinen kirkko on kiduttanut, tappanut, eksyttänyt ihmisiä vuosisatoja. Tämä on täysin Jumalan Sanan vastaista.
"Mutta ulkona ovat koirat ja velhot, ja huorintekijät ja murhaajat, ja epäjumalan palveliat, ja kaikki ne, jotka valhetta rakastavat ja tekevät." Ilm. 22:15
Jeesus: "...Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kenkään tule Isän tykö, vaan Minun kauttani." Joh. 14:6
"Ja se portti on ahdas, ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat, jotka sen löytävät." Matt. 7:14Amen.
- Valtionkirkkokatoliseksi
Raamattu tuskin tarkoittaa kirkon alun kirkon olevan saman kuin nykyinen Vatikaani joka tehtailee, enemmän vakavia rikoksia kuin useimmat muut rikosjärjestot, itse ainakin toivoisin ettei tämä rikollisuus jatkuisi taivaassa, sillä silloin minulta ainakin menisi tunnelma siellä pilalle.
- 1234567---
KirkkoEiPelasta kirjoitti:
"Ja se portti on ahdas, ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat, jotka sen löytävät." Matt. 7:14Lisätään vielä Raamatut vuosilta 1642 ja 1903 Ilm.22:14. Autuaat ovat ne, jotka Hänen käskynsä pitävät, että heidän voimansa elämän puussa olisi ja he porteista kaupunkiin sisälle menisivät.
- Kompletorio
KirkkoEiPelasta kirjoitti:
"Ja se portti on ahdas, ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat, jotka sen löytävät." Matt. 7:14Kukaan ei voi sanoa Jeesus on Herra muuten kuin Pyhässä Hengessä, sanoo Raamattu. Ei meillä ole oikeutta tuomita ketään sen perusteella mitä joku muu on menneisyydessä tehnyt. Tämän päivän seurakuntalaiset eivät ole vastuussa heidän teoista. Jokaisessa kirkkokunnassa on joku pimee tyyppi.
Aivan oikein "lueraamattua" Katolinen Kirkko tulee olemaan kunnes maailma loppuu ja sen jälkeen se jatkaa olemistaan taivaassa.
Rooman kirkko on portto. Se huoraa mammonavallan kanssa. Portto saa kenkää suoritettuaan tehtävänsä.
Ilm:
18:1 Sen jälkeen minä näin tulevan taivaasta alas erään toisen enkelin, jolla oli suuri valta, ja maa valkeni hänen kirkkaudestaan.
18:2 Ja hän huusi voimallisella äänellä sanoen: "Kukistunut, kukistunut on suuri Babylon ja tullut riivaajain asuinpaikaksi ja kaikkien saastaisten henkien tyyssijaksi ja kaikkien saastaisten ja vihattavain lintujen tyyssijaksi.
18:3 Sillä hänen haureutensa vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, ja maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet hänen kanssansa, ja maan kauppiaat ovat rikastuneet hänen hekumansa runsaudesta."
18:4 Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.
18:21 Ja väkevä enkeli otti kiven, niinkuin suuren myllynkiven, ja heitti sen mereen sanoen: "Näin heitetään kiivaasti pois Babylon, se suuri kaupunki, eikä sitä enää löydetä."
18:22 Ei kuulla sinussa enää kanteleensoittajain ja laulajain, huilun- ja torvensoittajain ääntä; ei löydetä sinusta enää minkään ammatin taituria; ei kuulla sinussa enää myllyn jyrinää;
18:23 ei loista sinussa enää lampun valo; ei kuulla sinussa enää huutoa yljälle eikä huutoa morsiamelle; sillä sinun kauppiaasi olivat maan mahtavia, ja sinun velhoutesi villitsi kaikki kansat;
18:24 ja hänestä on löydetty profeettain ja pyhien veri ja kaikkien veri, jotka maan päällä ovat tapetut.- Valtionkirkkokatoliseksi
Kiitos luen mielelläni aina Raamattua, en vain usko tämän tarkoittavan samaa, sillä Raamattu tuskin tarkoittaa kirkon alun kirkon olevan saman kuin nykyinen Vatikaani joka tehtailee, enemmän vakavia rikoksia kuin useimmat muut rikosjärjestot, itse ainakin toivoisin ettei tämä rikollisuus jatkuisi taivaassa, sillä silloin minulta ainakin menisi tunnelma siellä pilalle.
- Simelius
Tämä porttokirkko kehitteli kolminaisuusopin jonka juuret löytynevät babyloniasta. Että sellasta.
- H.Alle_ja_L.Uja
Valtionkirkkokatoliseksi kirjoitti:
Kiitos luen mielelläni aina Raamattua, en vain usko tämän tarkoittavan samaa, sillä Raamattu tuskin tarkoittaa kirkon alun kirkon olevan saman kuin nykyinen Vatikaani joka tehtailee, enemmän vakavia rikoksia kuin useimmat muut rikosjärjestot, itse ainakin toivoisin ettei tämä rikollisuus jatkuisi taivaassa, sillä silloin minulta ainakin menisi tunnelma siellä pilalle.
Olet tavallaan oikeassa, sillä ilman Paavalia ei olisi kirkkoa. Paavalihan se kirjoitti ensin seurakunnille jonnekkin Turkkiin ja kirjasi ensimmäiset kristinuskon dokumentit. Myöhemmin sitten jotkut rupesivat kirjoittamaan elämänkertoja Jeesuksesya. Mitä luulet miten tarkkoja tekstejä ne on?
- Simelius
Simelius kirjoitti:
Tämä porttokirkko kehitteli kolminaisuusopin jonka juuret löytynevät babyloniasta. Että sellasta.
Linkki:
http://www.sanansaattaja.com/KUNINKAANSOTURIT/porttokirkkokuulutkosina.htm - Simelius
Simelius kirjoitti:
Linkki:
http://www.sanansaattaja.com/KUNINKAANSOTURIT/porttokirkkokuulutkosina.htmTuossa lukemista iltapuhteeksi porttokirkosta:
http://www.kolumbus.fi/~w462389/jumala/Jeesus-ja-Jumala.pdf - omalehmä
yurki1000js kirjoitti:
Rooman kirkko on portto. Se huoraa mammonavallan kanssa. Portto saa kenkää suoritettuaan tehtävänsä.
Ilm:
18:1 Sen jälkeen minä näin tulevan taivaasta alas erään toisen enkelin, jolla oli suuri valta, ja maa valkeni hänen kirkkaudestaan.
18:2 Ja hän huusi voimallisella äänellä sanoen: "Kukistunut, kukistunut on suuri Babylon ja tullut riivaajain asuinpaikaksi ja kaikkien saastaisten henkien tyyssijaksi ja kaikkien saastaisten ja vihattavain lintujen tyyssijaksi.
18:3 Sillä hänen haureutensa vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, ja maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet hänen kanssansa, ja maan kauppiaat ovat rikastuneet hänen hekumansa runsaudesta."
18:4 Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.
18:21 Ja väkevä enkeli otti kiven, niinkuin suuren myllynkiven, ja heitti sen mereen sanoen: "Näin heitetään kiivaasti pois Babylon, se suuri kaupunki, eikä sitä enää löydetä."
18:22 Ei kuulla sinussa enää kanteleensoittajain ja laulajain, huilun- ja torvensoittajain ääntä; ei löydetä sinusta enää minkään ammatin taituria; ei kuulla sinussa enää myllyn jyrinää;
18:23 ei loista sinussa enää lampun valo; ei kuulla sinussa enää huutoa yljälle eikä huutoa morsiamelle; sillä sinun kauppiaasi olivat maan mahtavia, ja sinun velhoutesi villitsi kaikki kansat;
18:24 ja hänestä on löydetty profeettain ja pyhien veri ja kaikkien veri, jotka maan päällä ovat tapetut."Koirat haukkuu mutta karavaani kulkee!"
omalehmä kirjoitti:
"Koirat haukkuu mutta karavaani kulkee!"
Karavaani kulkee aikansa. Pian paha aikamme vaihtuu 1000-vuotiseen rauhaan. Kiitos ja kunnia kuuluu Herralle:)
Biblia (1776) Ainoalle viisaalle Jumalalle, meidän Vapahtajallemme, olkoon kunnia, ja majesteetti, ja valta, ja voima, nyt ja kaikessa ijankaikkisuudessa, amen!Simelius kirjoitti:
Linkki:
http://www.sanansaattaja.com/KUNINKAANSOTURIT/porttokirkkokuulutkosina.htmKiitos hyvästä linkistä.
> Tuhansia vuosia sitten Danielille sanottiin, kun hänelle oltiin näytetty lopunaikojen tapahtumia: "Mutta sinä, Daniel, lukitse nämä sanat ja sinetöi tämä kirja lopun aikaan asti. Monet sitä tutkivat, ja ymmärrys lisääntyy." (Dan.12:4) ja nyt näemme tämän ymmärryksen lisääntyvän Jumalan kansan keskuudessa - yhä enemmän aidot Jumalan Pyhät ymmärtävät sen tosiasian, että lahkot, jotka yhdistyvät Paavin kirkon alaisuuteen muodostavat lopunajan suuren porttokirkon ja siksi aidot Kristuksen seuraajat erottautuvat kaikista ihmisten tekemistä organisaatioista liittyäkseen yhteen suureen maailmanlaajuiseen joukkoon - aitoon Jumalan Seurakuntaan. Etäisyys aitojen sekä epäaitojen välillä kasvaa ajassa jossa elämme silminnähtävästi - kirkkokunnat sekä herätysliikkeet ovat paljastaneet todelliset motiivinsa vääränlaisen ekumenian nimissä, ja täten osoittaneet olevansa osa Babyloniaa, jonka Jumala tulee tuhoamaan täydellisesti.
Varoitus on aiheellinen - kirkkokunnat sekä herätysliikkeet yhdistyvät yhä suuremmissa määrin Paavin äitikirkon helmaan. Koska Jumalalla on kansaa tällä hetkellä eri herätysliikkeissä sekä kirkkokunnissa, kaikuu todellisten Pyhien kautta julistus kaikkialla maailmassa: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa. Sillä hänen syntinsä ulottuvat taivaaseen asti, ja Jumala on muistanut hänen rikoksensa." Tämän julistuksen tehokas esilletulo on ollut mahdollista vain internetin tullessa lähes kaiken kansan ulottuville eikä se olisi ollut mahdollista aikaisemmin - Raamatun profetiat toteutuvat silmiemme edessä kiistattomasti. <
http://www.sanansaattaja.com/KUNINKAANSOTURIT/porttokirkkokuulutkosina.htm
Tapahtuu pian:
RAPTURE (tempaus)
Biblia (1776) Sitte me, jotka elämme ja jälkeen jäämme, temmataan ynnä heidän kanssansa pilvihin, Herraa vastaan tuulihin, ja niin me aina Herran kanssa olemme.
https://www.google.fi/#q=rapture of the church
TRIBULATION (vaivanaika)
Biblia (1776) Sillä niinä aikoina pitää oleman senkaltainen vaiva, jonka kaltaista ei ole ollut luomisen alusta, kuin Jumala luonut on, niin tähän asti, eikä tuleman pidä.
https://www.google.fi/#q=great tribulation
PEACE (maailmanrauha)
Biblia (1776) Ja hän otti lohikärmeen kiinni, vanhan madon, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänen tuhanneksi vuodeksi,
https://www.google.fi/#q=god's kingdom on earthSimelius kirjoitti:
Tuossa lukemista iltapuhteeksi porttokirkosta:
http://www.kolumbus.fi/~w462389/jumala/Jeesus-ja-Jumala.pdfPaavin väärä oppi: "Pelastusta ei ole Rooman kirkon ulkopuolella."
Raamattu:
Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.- Kko_tuhoutumaton
omalehmä kirjoitti:
"Koirat haukkuu mutta karavaani kulkee!"
Katolisen kirkon tuhon ennustajat ovat itse kuolleet ja tuhoutuneet joka ikinen poikkeuksetta ja niin se tulee käymään sinullekin, jos et käänny ja tee parannusta.
- 1234567---
yurki1000js kirjoitti:
Kiitos hyvästä linkistä.
> Tuhansia vuosia sitten Danielille sanottiin, kun hänelle oltiin näytetty lopunaikojen tapahtumia: "Mutta sinä, Daniel, lukitse nämä sanat ja sinetöi tämä kirja lopun aikaan asti. Monet sitä tutkivat, ja ymmärrys lisääntyy." (Dan.12:4) ja nyt näemme tämän ymmärryksen lisääntyvän Jumalan kansan keskuudessa - yhä enemmän aidot Jumalan Pyhät ymmärtävät sen tosiasian, että lahkot, jotka yhdistyvät Paavin kirkon alaisuuteen muodostavat lopunajan suuren porttokirkon ja siksi aidot Kristuksen seuraajat erottautuvat kaikista ihmisten tekemistä organisaatioista liittyäkseen yhteen suureen maailmanlaajuiseen joukkoon - aitoon Jumalan Seurakuntaan. Etäisyys aitojen sekä epäaitojen välillä kasvaa ajassa jossa elämme silminnähtävästi - kirkkokunnat sekä herätysliikkeet ovat paljastaneet todelliset motiivinsa vääränlaisen ekumenian nimissä, ja täten osoittaneet olevansa osa Babyloniaa, jonka Jumala tulee tuhoamaan täydellisesti.
Varoitus on aiheellinen - kirkkokunnat sekä herätysliikkeet yhdistyvät yhä suuremmissa määrin Paavin äitikirkon helmaan. Koska Jumalalla on kansaa tällä hetkellä eri herätysliikkeissä sekä kirkkokunnissa, kaikuu todellisten Pyhien kautta julistus kaikkialla maailmassa: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa. Sillä hänen syntinsä ulottuvat taivaaseen asti, ja Jumala on muistanut hänen rikoksensa." Tämän julistuksen tehokas esilletulo on ollut mahdollista vain internetin tullessa lähes kaiken kansan ulottuville eikä se olisi ollut mahdollista aikaisemmin - Raamatun profetiat toteutuvat silmiemme edessä kiistattomasti. <
http://www.sanansaattaja.com/KUNINKAANSOTURIT/porttokirkkokuulutkosina.htm
Tapahtuu pian:
RAPTURE (tempaus)
Biblia (1776) Sitte me, jotka elämme ja jälkeen jäämme, temmataan ynnä heidän kanssansa pilvihin, Herraa vastaan tuulihin, ja niin me aina Herran kanssa olemme.
https://www.google.fi/#q=rapture of the church
TRIBULATION (vaivanaika)
Biblia (1776) Sillä niinä aikoina pitää oleman senkaltainen vaiva, jonka kaltaista ei ole ollut luomisen alusta, kuin Jumala luonut on, niin tähän asti, eikä tuleman pidä.
https://www.google.fi/#q=great tribulation
PEACE (maailmanrauha)
Biblia (1776) Ja hän otti lohikärmeen kiinni, vanhan madon, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänen tuhanneksi vuodeksi,
https://www.google.fi/#q=god's kingdom on earthEi ole ylimääräistä salaista tempausta, ennen Jeesuksen toista tulemista. Jeesus toisessa tulemisessaan herättää omansa kirkastetussa ruumiissa ja elossa olevat pyhät muutetaan, näin heidät yhdessä temmataan 1000-vuodeksi taivaaseen, jonne Jeesus on mennyt valmistamaan omilleen sijaa.
Kaikki jumalattomat saavat surmansa Hänen ilmestyksestään, ja myöskin paholainen sidotaan, näin tämä maa on autio ja tyhjä sen 1000-vuotta.
1000-vuoden jälkeen on jumalattomien herätys kuolleista, myöskin paholainen päästetään vankeudestaan vähäksi aikaa. He nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin, tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät. Tämä on toinen kuolema jumalattomille, eikä heistä jää juurta, eikä oksaa. Kaikki entinen on mennyt, eikä enää ajatukseen astu.
Jumala luo omilleen uuden taivaan ja uuden maan, jossa vanhurskaus asuu. - 1234567---
1234567--- kirjoitti:
Ei ole ylimääräistä salaista tempausta, ennen Jeesuksen toista tulemista. Jeesus toisessa tulemisessaan herättää omansa kirkastetussa ruumiissa ja elossa olevat pyhät muutetaan, näin heidät yhdessä temmataan 1000-vuodeksi taivaaseen, jonne Jeesus on mennyt valmistamaan omilleen sijaa.
Kaikki jumalattomat saavat surmansa Hänen ilmestyksestään, ja myöskin paholainen sidotaan, näin tämä maa on autio ja tyhjä sen 1000-vuotta.
1000-vuoden jälkeen on jumalattomien herätys kuolleista, myöskin paholainen päästetään vankeudestaan vähäksi aikaa. He nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin, tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät. Tämä on toinen kuolema jumalattomille, eikä heistä jää juurta, eikä oksaa. Kaikki entinen on mennyt, eikä enää ajatukseen astu.
Jumala luo omilleen uuden taivaan ja uuden maan, jossa vanhurskaus asuu.Jatkan vielä. Ennen Jeesuksen toista tulemista tapahtuvat kaikki viimeiset vitsaukset, vihat, ahistukset, vaivat, vainot, sodat, pedon kumartamiset. Ensin ilmestyy myöskin tuo laiton, Jonka Sapatin Herra Jeesus tuhoaa suunsa henkäyksellä. Viimeisin vaino, ennen Jeesuksen toista tulemista tulee pedon ja pedon kumartajien taholta, kun peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi Ilmestyskirjan mukaan, silloin tulevat viimeiset marttyyrit, ennen Jeesuksen toista tulemista.
- Kompletorio
Simelius kirjoitti:
Kirkko kehitti kolminaisuusopin? Jeesus itse sanoi Isä on minussa, minä olen Isässä. Jumala on Henki. Jeesus sikisi Pyhästä Hengestä. Siinä sulle kolminaisuus oppi. Isä.Poika.Pyhä Henki. Yksi ja sama Jumala.
- Valtionkirkkokatoliseksi
Raamatusta tukena katolisen kirkon asemalla voin vain sanoa, että aseman täytyy olla heikko, kun Raamattuakin pitää muokata toimivaksi katolisen kirkon tarpeisiin. http://www.vatileaks.com/vati-leaks/the-popes-fake-new-testament
- PasiToivonen
18:24 ja hänestä on löydetty profeettain ja pyhien veri ja kaikkien veri, jotka maan päällä ovat tapetut.
Mitenkäs protestanttien tappamat? Tai buddhalaisten tappamat? Tai hindulaisten tappamat? Tai juutalaisten tappamat? Tai muslimien tappamat? Tai taolaisten tappamat? Tai kunfutsealaisten tappamat? Tai ateistien tappamat?
Niitä ei varmaan lasketa. Lieventävä asianhaara.- Valtionkirkkokatoliseksi
Todella katolista, kuin suoraan paavin suusta, kun maailmassa on äärimmäistä pahuutta, niin ei ole kristinuskon vastaista tehdä myös itse sitä, ei paavilla turhaan ole taivasten valtakunnan avaimia, kun katolinen kirkko toimii kuin Natsi-Saksa ja Natsi-Saksasta puheen ollen Vatikaanilta on aika ikävää olla näyttämättä tietojaan sodanaikaisista tileistään, joille uskotaan natsien laittaneen rahojaan, Vatikaani kieltäytyy vaikka natsien uhrien omaiset ovat halunneet jo pitkään nähdä ne.
Pasi. Tunnet Raamatun. "Hedelmistään puu tunnetaan." Pelastuksessa on kyse yksilöistä. Laitokset eivät pelasta. Jeesus pelastaa.
- PasiToivonen
Euroopassa ja Pohjois-Amerikassa katolinen kirkko ja protestanttinen kirkko kuihtuu kovaa vauhtia. Hyvä esimerkki tästä on Donald Trumpin suosio. Taitaa olla USA:n lähihistorian ensimmäinen republikaani-ehdokas joka on avoimen ei-uskonnollinen.
Afrikassa ja Aasiassa katolinen kirkko ei ole kaatumassa.TRUMP & VATICAN
> Why was Trump selected?
Trump spent two years at Jesuit Fordham and Trump’s son Eric not only went to Jesuit Georgetown but is a board member of the Georgetown “Business Society and Public Policy Initiative Board of Advisors”.
In fact, the rest of the board lists like a “Who’s Who” in the circles of the Ruling Elite and Controlled Opposition:
- President of the European Commission from 2004-2014, “His Excellency” José Manuel Barroso (a Georgetown alumnus)*
- “The Honorable” Tom Daschle—Roman Catholic radical Leftist who spent decades ensconced in the political halls of power eventually rising to be both Senate Minority and Majority Leaders.
- CEO of Hewlett Packard Carly Fiorina—another darling of the sophistry that is the current Republican political scene.
- “His Excellency” Vicente Fox—former President of Mexico from 2000-2006, he was the Chief Executive Officer for the poison of Coca Cola to be spread throughout Latin America. Fox was Jesuit-educated at both Campion High School and the Universidad Iberoamericana. Fox has even lobbied before Congress to increase their treason on the border (in and of itself, an act of subversion).
- “Mormon” Jon Huntsman, former Ambassador to China, former Governor of Utah. Huntsman is a graduate of the University of Pennsylvania; more on that shortly.
- Sheikh Dr. Khalid bin Thani al Thani, a member of the ruling family of Qatar.
- His Excellency Aleksander Kwasniewski, President of Poland from 1995 to 2005, just to name a few. <
> Trump claims to be Presbyterian, yet he attended Jesuit Fordham University for two years and then transferred to the covertly Jesuit-controlled University of Pennsylvania.
The University of Pennsylvania is funded by various Papal Court Jews, notably by The Annenberg Foundation, started by Papal Knight and hofjude Walter Hubert Annenberg. Annenberg briefly attended the University of Pennsylvania in his youth and later established the Annenberg School for Communication at the University of Pennsylvania. Mr. Annenberg is a Knight Commander of the Order of St. Gregory the Great. <
https://tabublog.com/2016/01/07/trumpted-cruz-ticket-illuminati-and-jesuits/- ValtionkirkkokatoliseksI
Trump ei ole ehkä uskonnollinen, mutta paavi ei ole toimissaan kristillinen, joka jopa saa epäilemään väitettä paavin olevan Jumalasta seuraava, luulemaan pikemminkin paavin sijaitsevan siellä toisessa suunnassa.
- Simelius
Eiköhän se kaadu sitten kun peto (todenäköisesti islam) tuhoaa porton eli katolisen kirkon?
- PasiToivonen
Jos Islam tuhoaa katolisen kirkon, se tuhoaa myös protestantit.
- PiispaHenrik
Miten tämä KATOLILAISUUS-palsta on muuttunut yhdeksi vapaakirkollisten ja harhaoppisten solvauskuoroksi kirkkoa vastaan? Suurin osa viesteistä on aivotonta roskaa tai tahallista herjausta. Jos olette salassa kiinnostuneita kirkosta, ehkä toisenlainen tyyli olisi hedelmällisempi. Vai onko niin, että herjaamalla pitää koettaa vakuutella jopa itselleen, että ei tässä minua oikeasti mikään vedä puoleensa. Käännytysyritykset ovat joka tapauksessa turhia, mutta varmaan sen aavistattekin, kun kerran keinot ovat näin epätoivoisia. Todellisuudessa kun opittomat ja historiattomat vapaakirkolliset ja helluntailais-karismaattiset ovat itse hyvin heikoilla jäillä. Rukoilen, että löydätte totuuden.
P.S. En ole katolilainen.- Loodia
Katolinen kirkko on maailman harhaoppisin kirkko. Tästä todistaa sekin että se ei pidä Raamattua ylimpänä ja ainoana ohjekirjanaan kuten kuuluu.
- Loodia
Kuule. Kun Pyhä Henki opettaa, siinä ei koulutuksella ole mitään sijaa. Pyhä Henki ei katso koulutukseen ja älyyn vaan sydämen asenteeseen. Siinä sinulle vastausta että miten asia on.
- SolaHola
Loodia kirjoitti:
Katolinen kirkko on maailman harhaoppisin kirkko. Tästä todistaa sekin että se ei pidä Raamattua ylimpänä ja ainoana ohjekirjanaan kuten kuuluu.
Alan välittömästi pitämään Raamattua ylimpänä ja ainoana ohjekirjana, kunhan itse ensin näytät Raamatusta, missä siellä on tuo n.k. Sola Scriptura eli yksin Raamattu -oppi.
Voin noin etukäteen sanoa, että sellaista siellä ei opeteta - päin vastoin1 - Loodia
SolaHola kirjoitti:
Alan välittömästi pitämään Raamattua ylimpänä ja ainoana ohjekirjana, kunhan itse ensin näytät Raamatusta, missä siellä on tuo n.k. Sola Scriptura eli yksin Raamattu -oppi.
Voin noin etukäteen sanoa, että sellaista siellä ei opeteta - päin vastoin1Ihminen ei tarvitse muuta kuin Raamattua. Missä lukee että tarvitaan? Katolisten ukkojen keksintöä vaan. Jumala sana riittää, eikä todellakaan tarvita ihmisten sepustuksia.
- SolaHola
Loodia kirjoitti:
Ihminen ei tarvitse muuta kuin Raamattua. Missä lukee että tarvitaan? Katolisten ukkojen keksintöä vaan. Jumala sana riittää, eikä todellakaan tarvita ihmisten sepustuksia.
Missä Raamatussa lukee, että ihminen ei tarvitse muuta kuin Raamatun? Jos ei lue, silloin oppisi on epäraamatullinen, ja Sola Scriptura oppi kumoaa itsensä ja on protestanttisten ukkojen keksintöjä ja ihmisten sepustuksia.
- Loodia
SolaHola kirjoitti:
Missä Raamatussa lukee, että ihminen ei tarvitse muuta kuin Raamatun? Jos ei lue, silloin oppisi on epäraamatullinen, ja Sola Scriptura oppi kumoaa itsensä ja on protestanttisten ukkojen keksintöjä ja ihmisten sepustuksia.
Linkin jutussa sinullekin tietoa millaisessa kirkossa olet:
http://www.kolumbus.fi/~w462389/jumala/eroa-portosta.htm - Loodia
Loodia kirjoitti:
http://www.kolumbus.fi/~w462389/jumala/eroa-portosta.htmSivulta kopiotuna:
Ilmestyskirjan suuri Babylon ja kaikkien porttojen äiti on katolisen uskontunnustuksen varaan rakentuva nimeltään kristitty uskonnollinen maailma. (Ilm 17-18) Jokainen, joka tunnustaa uskoaan kolmiyhteiseen jumalaan muodossa tai toisessa on vielä sisällä suuressa Babylonissa ja osallinen porton synteihin. Katolisessa uskossa olevat ovat vainonneet aina eri tavalla Jumalaan ja herraan Jeesukseen kristukseen uskovia kristittyjä. He ovat erottaneet meitä kirkosta ja yhteydestään, sanoneet meidän joutuvan helvettiin sen vuoksi, että ymmärrämme eri tavalla tämän asian, ja he ovat jopa tappaneet niitä, jotka ovat hylänneet kolmiyhteisen jumalan opin. - SolaHola
Loodia kirjoitti:
http://www.kolumbus.fi/~w462389/jumala/eroa-portosta.htmEt siis pysty vastaamaan kysymykseen, missä Raamatussa on tuo mainitsemasi oppi, että Raamattu on opin ainoa ja ylin lähde eli Lutherin keksimä Sola Scriptura?
Sola Scriptura on teidän omaa Raamatun ulkopuolista traditiota. Joka jopa kumoaa itse itsensä!
Ette itse pysty elämään omien oppienne mukaan! Tuossa ei mitään viedoita tarvitse todistamaan, että ette ole muslimeita yhtään kummenpi lahko, hekin palvovat kirjaa, kieltävät Jumalan kolmiyhteyden ja Jeesuksen jumaluuden.
Tässä hieman järkipuhetta, millaisessa "kirkossa" itse olet.
Tee parannus, niin pääset tuosta hulluudesta ja voit vielä pelastua! - Loodia
SolaHola kirjoitti:
Et siis pysty vastaamaan kysymykseen, missä Raamatussa on tuo mainitsemasi oppi, että Raamattu on opin ainoa ja ylin lähde eli Lutherin keksimä Sola Scriptura?
Sola Scriptura on teidän omaa Raamatun ulkopuolista traditiota. Joka jopa kumoaa itse itsensä!
Ette itse pysty elämään omien oppienne mukaan! Tuossa ei mitään viedoita tarvitse todistamaan, että ette ole muslimeita yhtään kummenpi lahko, hekin palvovat kirjaa, kieltävät Jumalan kolmiyhteyden ja Jeesuksen jumaluuden.
Tässä hieman järkipuhetta, millaisessa "kirkossa" itse olet.
Tee parannus, niin pääset tuosta hulluudesta ja voit vielä pelastua!Mitäs tuumit noista katolisten vainoista joissa kuoli miljoonia toisinajattelijoita? Ei ole Jeesus käskenyt noin toimia. Päinvastoin, Hän kehotti rakastamaan vihamiestäkin.
- SolaHola
Loodia kirjoitti:
Mitäs tuumit noista katolisten vainoista joissa kuoli miljoonia toisinajattelijoita? Ei ole Jeesus käskenyt noin toimia. Päinvastoin, Hän kehotti rakastamaan vihamiestäkin.
Puhutaan siitä sitten, mutta näytä ensiksi, mistä Raamatusta köytyy tuo vaatimasi Sola Scripura oppi eli että Raamattu on AINOA opin perusta.
Ei ole jJeesus sanonut, että Raamattu on AINOA opin perusta. - Loodia
SolaHola kirjoitti:
Puhutaan siitä sitten, mutta näytä ensiksi, mistä Raamatusta köytyy tuo vaatimasi Sola Scripura oppi eli että Raamattu on AINOA opin perusta.
Ei ole jJeesus sanonut, että Raamattu on AINOA opin perusta.Jos ihminen seuraa Jeesusta teoin ja sanoin, ei siinä tarvita mitään muuta kuin Raamatun oppi. Sieltä löytyy ohjeet elämään. Raamattuhan kieltää harhaopit joita löytyy muualta kuin Raamatusta. Tämän sanoo järkikin että muuta ei tarvita eikä pidä olla. Tämä teidän porttokirkko (katolinen) on ottanut pakanallisuudesta oppejaan ja rutkasti.
- Loodia
Loodia kirjoitti:
Jos ihminen seuraa Jeesusta teoin ja sanoin, ei siinä tarvita mitään muuta kuin Raamatun oppi. Sieltä löytyy ohjeet elämään. Raamattuhan kieltää harhaopit joita löytyy muualta kuin Raamatusta. Tämän sanoo järkikin että muuta ei tarvita eikä pidä olla. Tämä teidän porttokirkko (katolinen) on ottanut pakanallisuudesta oppejaan ja rutkasti.
Täytyy sanoa että pitkälle on katolisessa kirkossa paatumus mennyt kun ei uskota mitä Raamattu sanoo harhaopeista ja muustakin. Katolinen kirkko on maailman harhaoppisin kirkko joka ottanut pakanallisuudesta oppeja. Sapatin hylkääminen, joulunvietto, vauvakaste, suuruuden ja rikkauksien, prameuden palvonta ym ym.
Linkitän lisää tuolta Haipolan sivulta lisää luettavaa:
http://www.kolumbus.fi/~w462389/jumala/miksi.htm - Loodia
Loodia kirjoitti:
Täytyy sanoa että pitkälle on katolisessa kirkossa paatumus mennyt kun ei uskota mitä Raamattu sanoo harhaopeista ja muustakin. Katolinen kirkko on maailman harhaoppisin kirkko joka ottanut pakanallisuudesta oppeja. Sapatin hylkääminen, joulunvietto, vauvakaste, suuruuden ja rikkauksien, prameuden palvonta ym ym.
Linkitän lisää tuolta Haipolan sivulta lisää luettavaa:
http://www.kolumbus.fi/~w462389/jumala/miksi.htmTekstin ote:
Ilmestyskirjan suuri Babylon ja kaikkien porttojen äiti on kolmiyhteisen jumalan oppiin perustuva uskonnollinen järjestelmä. Muinaisessa Babyloniassa palvottiin kolmiyhteistä jumalaa: Ishtar, Nanna-Sin ja Shamash. Ishtar tunnetaan myös nimillä Inanna ja Astarte.
Inannan matka alamaailmaan on ensimmäinen kuvaus sielun kuolemanjälkeisestä elämästä tuonelassa. Babyloniassa alettiin ensimmäisenä palvoa ihmisiä jumalina. Nanna on Raamatunkin tuntema Nimrod, mahtava sotapäällikkö, jonka vaimo oli nimeltään Semiramis.
Semiramis tuli tarinan mukaan raskaaksi aviorikoksesta. Ennen kuin lapsi syntyi, kuoli Nimrod. Semiramis antoi pojalle nimen Tammus. Semiramis sai kansan uskomaan, että Tammus on jälleensyntynyt Nimrod, auringonjumalan poika. Tammusta alettiin palvoa jumalana samoin kuin hänen isäänsä. Myös Semiramista palvottiin Jumalan äitinä. Tästä on saanut alkunsa Taivaan kuningattaren palvonta (Jes 47:7-8; Ilm 18:7).
Katolinen kirkko on omaksunut Jumalan äidin ja hänen poikansa palvonnan pakanauskonnoista. Mariaa sanotaan Jumalan äidiksi, vaikka Jumalaa ei voi kukaan synnyttää, sillä hän on ollut aina Jumala eikä hän ole syntynyt. Maria synnytti ihmislapsen, joka sai nimekseen Jeesus (Yeshua; Yehoshua; Jeshua, Jehoshua). Katoliset isät korottivat opissaan Jeesuksen isän vertaiseksi Jumalaksi Nikean kirkolliskokouksen päätöksellä vuonna 325. Sitä ennen kirkossa oli vielä niitä uskovia, jotka pitivät Jeesusta pelkästään synnittömänä ihmisenä, joka sikisi pyhästä hengestä ja Jumala oli siten hänen isänsä (Luuk 1:26-37). Sellaisena Jeesus myös Raamatussa kuvataan.
Jumalan äidin neitsyt Marian ja hänen poikansa Jeesuksen palvonta Jumalana on syrjäyttänyt lähes kokonaan isän Jumalan valtaistuimelta. Sama ilmiö oli tunnettua muinaisen Babylonian mysteeriuskonnossa: taivaan kuningatarta ja hänen poikalastaan palvottiin isän hävitessä lähes kokonaan näyttämöltä. - SolaHola
Loodia kirjoitti:
Jos ihminen seuraa Jeesusta teoin ja sanoin, ei siinä tarvita mitään muuta kuin Raamatun oppi. Sieltä löytyy ohjeet elämään. Raamattuhan kieltää harhaopit joita löytyy muualta kuin Raamatusta. Tämän sanoo järkikin että muuta ei tarvita eikä pidä olla. Tämä teidän porttokirkko (katolinen) on ottanut pakanallisuudesta oppejaan ja rutkasti.
Väität meitä harhaopoisiksi, koska emme pidä Raamattua AINOANA ooin perustana. Ole hyvä ja näytä Raamatusta, missä siellä vaaditaan, että Raamattu on ooin AINOA perusta.
- SolaHola
Loodia kirjoitti:
Järki sanoo yhdelle yhtä ja toiselle toista. Parasta kun näytät Raamatusta missä siellä sanotaan, että se on opin AINOA perusta.
Etkö pysty siihen?
Silloinhan väitteesi on epäraamatullinen. Piste. Ja terve menoa. - Loodia
SolaHola kirjoitti:
Väität meitä harhaopoisiksi, koska emme pidä Raamattua AINOANA ooin perustana. Ole hyvä ja näytä Raamatusta, missä siellä vaaditaan, että Raamattu on ooin AINOA perusta.
Jokainen uudestisyntynyt tietää että Raamattu on ainoa oppikirja (sen kertoo Pyhä Henki sydämelle). Mutta jos ihminen on uskonnollinen, eihän sitä usko. Uskonnollisiahan isot kirkot (katolinen, luterilainen) ovat lähes täynnänsä. Se vauvakaste ei näet uudestisynnytä ja siksi niissä kirkoissa ei ole kuin pieni prosentti oikeita uskovia.
- ValtionkirkkokatoliseksI
Ennen uskoin edes Vatikaanin tekopyhyyden pitävän jotenkin. Mutta kaikkea sitä näkee kun vanhaksi elää, Vatikaani on paljastunut jokaosaltaan täysin perverssiksi instituutioksi, joka tehtailee rikoksia, joista saa kuulla harvasepäivä.
- solaHola
Loodia kirjoitti:
Jokainen uudestisyntynyt tietää että Raamattu on ainoa oppikirja (sen kertoo Pyhä Henki sydämelle). Mutta jos ihminen on uskonnollinen, eihän sitä usko. Uskonnollisiahan isot kirkot (katolinen, luterilainen) ovat lähes täynnänsä. Se vauvakaste ei näet uudestisynnytä ja siksi niissä kirkoissa ei ole kuin pieni prosentti oikeita uskovia.
"Jokainen uudestisyntynyt tietää että Raamattu on ainoa oppikirja (sen kertoo Pyhä Henki sydämelle). "
Tuo on gnoosilaisuutta, eli pelastuksen kannalta salaista tietoa paljastettu ainoastaan tietyille harvoille. Paha harhaoppi!
Oppia, että Raamattu on opin ainoa perusta, ei löydy Raamatusta - se kumoa itse itsensä, eikä siitä pidä välittää.
Sitten voit yrittää paikkailla pohjatonta venettä kaiken maailman omilla ihmisajatuksillasi, mutta ei se siitä kellu kuitenkaan. Menet vaan pohjaan ja hukut sen myötä. - SolaHola
ValtionkirkkokatoliseksI kirjoitti:
Ennen uskoin edes Vatikaanin tekopyhyyden pitävän jotenkin. Mutta kaikkea sitä näkee kun vanhaksi elää, Vatikaani on paljastunut jokaosaltaan täysin perverssiksi instituutioksi, joka tehtailee rikoksia, joista saa kuulla harvasepäivä.
Jokainen viestisi on tähän mennessä ollut täysin vailla päätä ja häntää.
Kuinka tekopyhyys voi "pitää jotenkin"? - Loodia
solaHola kirjoitti:
"Jokainen uudestisyntynyt tietää että Raamattu on ainoa oppikirja (sen kertoo Pyhä Henki sydämelle). "
Tuo on gnoosilaisuutta, eli pelastuksen kannalta salaista tietoa paljastettu ainoastaan tietyille harvoille. Paha harhaoppi!
Oppia, että Raamattu on opin ainoa perusta, ei löydy Raamatusta - se kumoa itse itsensä, eikä siitä pidä välittää.
Sitten voit yrittää paikkailla pohjatonta venettä kaiken maailman omilla ihmisajatuksillasi, mutta ei se siitä kellu kuitenkaan. Menet vaan pohjaan ja hukut sen myötä.Onko Jumala tarkoittanut mitään muuta kirjaa ihmiselle josta Hänen sanaansa voi oppia ja saada? Miksi Hän jotain pakanasepustusta tai kirkkoisien sepustuksia meille tarkoittaisi kun Hänen sanansa on ainoa opin lähde joka olla voi? Jumala ei taatusti halua että ihminen jotain ihmisen keksimää oppia opettelisi ja omaksuisi. Ei taatusti.
- Loodia
Loodia kirjoitti:
Lukuhetkiä solaHolalle:
http://www.kolumbus.fi/~w462389/loppu/babylon.htmOte artikkelista:
"Peto ja portto ovat siis kaksi eri asiaa. Peto ja kymmenen kuningasta vihaavat porttoa ja tuhoavat sen. Tämän vuoksi islam ja muslimijoukot sopivat hyvin pedoksi. He vihaavat juutalaisia ja kristittyjä aina kuolemaan saakka. Muslimit tahtovat tuhota juutalaisen kansan maan päältä ja mestaavat kristittyjä lyömällä heiltä pään poikki miekalla, olivatpa nämä sitten vain nimeltään kristtityjä tai uskoaan tunnustavia Jumalan lapsia. Näin ollen portto voi olla katolisen uskontunnustuksen varaan rakentuva nimeltään kristitty maailma ja heidän uskonnollinen järjestelmänsä. Islam tekee siitä ja sen kannattajista lopun hallitsemillaan alueilla. Näin se tuhoaa porton. Muslimit voivat tuhota myös Rooman kaupungin tai Jerusalemin tai minkä tahansa kaupungin yhdessä päivässä ydinaseella. Aika näyttää, tapahtuuko niin."
Itse uskon että islam on vahvin ehdokas joka tuhoaa katolisen kirkon joka taas on portto. - SolaHola
Loodia kirjoitti:
Onko Jumala tarkoittanut mitään muuta kirjaa ihmiselle josta Hänen sanaansa voi oppia ja saada? Miksi Hän jotain pakanasepustusta tai kirkkoisien sepustuksia meille tarkoittaisi kun Hänen sanansa on ainoa opin lähde joka olla voi? Jumala ei taatusti halua että ihminen jotain ihmisen keksimää oppia opettelisi ja omaksuisi. Ei taatusti.
Kysy sitä hiljaa itseltäsi, Sola Scripura oppia ei ole Raamatussa, ja siltikin vaadit sitä kaikilta viitaten Raamatun ulkopuoliseen johonkin hengen salaiseen ilmoitukseen, mikä ei ole muuta kuin gnostilaisuutta harhaopoia.
Raamattu ei tunnu olevan ainoa opin lähde, mitä tulee teidän omiin oppeihinne eli Sola Scriptura'an. Vaadit meitä noudattamaan jotain, mitä itse ette noudata. Fariseus! Elä niin kuin opetat, ja hylkää Sola Scripura epäraamatullisena harhaoppina. Eikö järkesi ja logiikkasi toimi ollenkaan? - SolaHola
SolaHola kirjoitti:
Jokainen viestisi on tähän mennessä ollut täysin vailla päätä ja häntää.
Kuinka tekopyhyys voi "pitää jotenkin"?Jos sanon, että jokin ei pidä, silloin se ei ole sitä. Jos Vatikaanin tekopyhyys ei pidä, silloin se ei ole tekopyhyyttä.
Ei päätä eikä häntää missään kirjoituksissasi, jokainen on yhtä arvoituksellinen. - SolaHola
Loodia kirjoitti:
Ote artikkelista:
"Peto ja portto ovat siis kaksi eri asiaa. Peto ja kymmenen kuningasta vihaavat porttoa ja tuhoavat sen. Tämän vuoksi islam ja muslimijoukot sopivat hyvin pedoksi. He vihaavat juutalaisia ja kristittyjä aina kuolemaan saakka. Muslimit tahtovat tuhota juutalaisen kansan maan päältä ja mestaavat kristittyjä lyömällä heiltä pään poikki miekalla, olivatpa nämä sitten vain nimeltään kristtityjä tai uskoaan tunnustavia Jumalan lapsia. Näin ollen portto voi olla katolisen uskontunnustuksen varaan rakentuva nimeltään kristitty maailma ja heidän uskonnollinen järjestelmänsä. Islam tekee siitä ja sen kannattajista lopun hallitsemillaan alueilla. Näin se tuhoaa porton. Muslimit voivat tuhota myös Rooman kaupungin tai Jerusalemin tai minkä tahansa kaupungin yhdessä päivässä ydinaseella. Aika näyttää, tapahtuuko niin."
Itse uskon että islam on vahvin ehdokas joka tuhoaa katolisen kirkon joka taas on portto.Höpö, höpö!
- Loodia
SolaHola kirjoitti:
Höpö, höpö!
Perusteluja kaipaisin. Ei riitä perusteluiksi sanat-höpö, höpö. Minä toin tuon linkin avulla perusteluita pilvin pimein ja on lisääkin niitä mutta onko sinulla?
Katolisen kirkon historia on niin kauhistuttava että se ei voi olla Jeesuksen perustama ja mieleinen kirkko. Hedelmät puhuvat karua kieltään että tämä on antikristuksen kirkko. Jos meinataan olla Jeesuksen seuraajia, silloin on pyrittävä toimimaankin kuten Jeesus neuvoi. Katolinen kirkko on tehnyt kaikkea muuta kuin mitä Jeesus opetti. - SolaHola
Loodia kirjoitti:
Perusteluja kaipaisin. Ei riitä perusteluiksi sanat-höpö, höpö. Minä toin tuon linkin avulla perusteluita pilvin pimein ja on lisääkin niitä mutta onko sinulla?
Katolisen kirkon historia on niin kauhistuttava että se ei voi olla Jeesuksen perustama ja mieleinen kirkko. Hedelmät puhuvat karua kieltään että tämä on antikristuksen kirkko. Jos meinataan olla Jeesuksen seuraajia, silloin on pyrittävä toimimaankin kuten Jeesus neuvoi. Katolinen kirkko on tehnyt kaikkea muuta kuin mitä Jeesus opetti.Niin kun aikaisemmin olen sanonut, katolisen kirkon ensimmäisistä moraalisista kömmähdyksistä voit lukea Uudesta Testamentista, jos kiinnostaa mässäillä sellaisilla.
Hola! - Loodia
SolaHola kirjoitti:
Niin kun aikaisemmin olen sanonut, katolisen kirkon ensimmäisistä moraalisista kömmähdyksistä voit lukea Uudesta Testamentista, jos kiinnostaa mässäillä sellaisilla.
Hola!Eipä se ottanut opikseen "kömmähdyksistään". Sehän tapatti miljoonia toisinajattelija-ihmisiä jotka eivät omaksuneet kirkon epäraamatullisia oppeja kasteesta tai kolminaisuudesta. Tätä ei voi sanoa kömmähdykseksi.
- klih
SolaHola kirjoitti:
Kysy sitä hiljaa itseltäsi, Sola Scripura oppia ei ole Raamatussa, ja siltikin vaadit sitä kaikilta viitaten Raamatun ulkopuoliseen johonkin hengen salaiseen ilmoitukseen, mikä ei ole muuta kuin gnostilaisuutta harhaopoia.
Raamattu ei tunnu olevan ainoa opin lähde, mitä tulee teidän omiin oppeihinne eli Sola Scriptura'an. Vaadit meitä noudattamaan jotain, mitä itse ette noudata. Fariseus! Elä niin kuin opetat, ja hylkää Sola Scripura epäraamatullisena harhaoppina. Eikö järkesi ja logiikkasi toimi ollenkaan?Kyllähän kaikilla kristillisillä yhteisöillä on oma suullinen ja myös kirjallinen perimätietonsa Raamatun lisäksi. Koska Raamattu on niin monipuolinen kirja, että siitä löytyy perusteluja vähän joka suuntaan. Niin pitää määritellä ne periaatteet, miten MEIDÄN porukka Raamattuun uskoo. Luterilaisilla esimerkiksi lain ja evankeliumin erottaminen, mikä on aika hyvä. Mutta tuo SolaHolan tiukkaaminen "sola scriptura -oppia ei ole Raamatussa" on höperöä aivovoimistelua. Vähän kuin kysymys "voiko Jumala luoda niin ison kiven ettei itse jaksa nostaa sitä?".
- PiispaHenrik
Sehän meni kyllä niin päin, että ensin oli (katolinen) kirkko, joka sitten kokosi Raamatun kaanonin, tämä tuppaa joiltakuilta usein unohtumaan.
- kerettiläinen-
Miksi katolinen kirkko on ristiriidassa itse kokoamansa kaanonin kanssa?
Kirkkoisät kuvittelivat olevansa ovelia, mutta kaatuvat itse tekemäänsä ansaan, sillä Raamattu paljastaa katolisen kirkon antikristillisyyden.
Jer.51:7 Babylon oli kultamalja Herran kädessä, se juovutti koko maailman. Kansat joivat sen viiniä ja suistuivat pois tolaltaan. [Ps. 60:5 ]
- PasiToivonen
>>Milloin katolinelinen kirkko kaatuu lopullisesti? >>
Neitsyt Marian patsaalta lähti pää Bostonissa.
http://www.infowars.com/boston-church-desecrated-virgin-mary-statue-beheaded/ - PasiToivonen
>>Jokainen uudestisyntynyt tietää että Raamattu on ainoa oppikirja...>>
Aurinko kiertää maata.
https://www.youtube.com/watch?v=VNqNnUJVcVs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1343879- 851905
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151771Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541412Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi461337Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1301323VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu991280- 701166
- 691033
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1131022