Kyseinen matu murhasi monia kantasuomalaisia:
http://murderpedia.org/male.S/images/shkupolli-ibrahim/ibrahim-shkupolli-4.jpg
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000000108871.html
Sellon joukkomurhan uhrien muisto
5
<50
Vastaukset
- mistä-löytyy
ja onhan noita vuosien saatossa tapahtunut useilla paikkakunnilla, yritin googlata tiettyjä, mutta en löytänyt. Eli ainakin kaksi tapausta tiedän, missä kurdi tms. taustainen on ensin tappanut suomalaisen naisystävän ja sen jälkeen itsensä.
Monikulttuurisuuden uhrien kansallista muistopäivää tulisi alkaa viettämään virallisin suruliputuksin. Päivämäärää tulisi vielä miettiä. Skupollin joukkomurhapäivä, 31.12., ei ole paras mahdollinen. Vähän kuin varattu muuhun käyttöön.
Tampereen murhapolttajakurdit saivat hovissa lopulliseksi jääneet tuomiot 27.4. Tämä päivä olisi sikäli sopiva, ettei se ainakaan koskaan mene päällekkäin pääsiäisen kanssa. Eikä vapunkaan. Eikä sille päivälle näy mitään merkittävää kalenterissa muutenkaan.
Löytyyköhän nykyisestä eduskunnasta ensimmäistäkään kansanedustajaa, joka rohkenisi ehdottaa tuollaista muistopäivää? Kannatustahan se tuskin nyt paljoa eduskunnassa saisi, mutta kunhan täällä on Kataisen kaipaamat miljoonat barbaarit, sille olisi todellista käyttöä.
En saa tarkkaan paljastaa, mutta kuulin äskettäin yli 50% todennäköisyydellä tulevia uhkakuvia: veroäyrit nouset maahanmuuttajia pakkovastaanottamaan ja asuttamaan joutuvissa kunnissa kolmen vuoden päästä (valde kustantaa alkuunsa isomman osan), ensi kesänä alkavat perheenyhdistämiset partalapsiankkureihin jne. Kaikki on suomalaisilta pois.- tuttu-mies
Suomessa Hitlerin syntymäpäivästä on tehtävät virallinen liputuspäivä. Olisi meillä natseillakin mahdollisuus liputtaa.
- 7-2
Lain mukaan yksityinen ihminen saa Suomessa liputtaa koska vaan.
Suomen lipun häpäiseminen on rangaistavaa. Jokainen saa seisoa lipputangon juurella ja liputtaa vaikka yötä päivää minkä syyn vuoksi tahansa. - keesuakahiin
Erittäi hyvä ja tervettullut ehdotus.... Hitleriä kohta muutemkin tarvittais täällä euroopan perukoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203