Kerro mielipiteesi v. 2007 ensimmäisen jäähyväiskiertueensa tehneen Hectorin musiikista?
Mitä mieltä olet Hectorin musiikista?
66
388
Vastaukset
- Mielenkiintoistamus
kiva kuunnella minkälaista muusikkia soitettiin isovanhempien aikaan. Aikaa paskaahan se on, mutta historiallisesti tärkeätä. Vähän niin kuin loitsut, pelimannit, tanhut ja beatles. Ei niistä kukaan maksaisi, mutta tärkeää silti.
Uskomatonta, että vain 50 vuotta sitten Suomessakin kuunneltiin tuollaista masentunutta neuvostopunakapina määkimistä.- Pitkä_ura
Hectorin tuotanto ulottuu näihin päiviin saakka. Viimeisimmän albuminsa "Hauras" hän julkaisi vuonna 2014 ja se myi platinaa.
- kakkaa_pyllystä
Melko todennäköistä että 50 vuoden kuluttua nauretaan nykyajan nuorten musamaulle.
- tribute.to.HH
Kyllä Hector on osannut virittää ne herkimmät tunnot pintaan, kuten esim. Kaseva tahollaan.
Lumi teki enkelin eteiseen,,,kyllä se riipaisee minun sisikuntaani. Ja Kadonneet lapset on myös vaikuttava jne. - heh_heh___
tribute.to.HH kirjoitti:
Kyllä Hector on osannut virittää ne herkimmät tunnot pintaan, kuten esim. Kaseva tahollaan.
Lumi teki enkelin eteiseen,,,kyllä se riipaisee minun sisikuntaani. Ja Kadonneet lapset on myös vaikuttava jne.Hector itsekö siellä kirjoittelee?
- totuuspöytään
kakkaa_pyllystä kirjoitti:
Melko todennäköistä että 50 vuoden kuluttua nauretaan nykyajan nuorten musamaulle.
50 vuoden päästä ei kukaan muista ensimmäistäkään tämän päivän "laulajaa". Paitsi Jari Sillanpään ja muutaman muun. Nämä hönöt jotka eivät edes laula vaan puhuvat sanat ns. musiikin päälle ovat täyttä skeidaa ja shaissea.
- criterio
totuuspöytään kirjoitti:
50 vuoden päästä ei kukaan muista ensimmäistäkään tämän päivän "laulajaa". Paitsi Jari Sillanpään ja muutaman muun. Nämä hönöt jotka eivät edes laula vaan puhuvat sanat ns. musiikin päälle ovat täyttä skeidaa ja shaissea.
Pidätkö Jaria huippulaulajana??..ei millään pahalla, mutta sanoisin aika keskinkertaiseksi lopulta.....valtava hypetys joo-o.........
- Niin-se-on
criterio kirjoitti:
Pidätkö Jaria huippulaulajana??..ei millään pahalla, mutta sanoisin aika keskinkertaiseksi lopulta.....valtava hypetys joo-o.........
Suomalaiset nykylaulujat ovat kaikki huonoja.
- Anonyymi
totuuspöytään kirjoitti:
Kyllä 50 vuoden päästä ihmetellään komppipuhujia ja interseksualisteja. Ja islamhan kieltää silloin tällaisetkin Suomessa.
- Anonyymi
tribute.to.HH kirjoitti:
Lumi teki enkelin eteiseen,,,kyllä se riipaisee minun sisikuntaani. Ja Kadonneet lapset on myös vaikuttava jne.Pidän kappaleesta "Yhtenä iltana....". Siinä on sellainen sanoitus että sattuu syvälle sydämeen.
- sitten_palataan
Hector on kai tehnyt eniten jäähyväiskiertueita suomessa. Ne ovatkin kannattavia. Myös paluukiertueet ovat olleet katsojien mieleen.
- hellogoodbyes
Eikö ensi vuodelle ole suunnitteilla taas jo viides jäähyväiskiertue? Miksi pitää normikiertueesta käyttää etuliitettä jäähyväis-? Milloin Keekki järjestää ensimmäisen vastaavan?
- Huonoa___
En pidä Hectorin musiikista.
- muistellen
...sukupuolileikkauksen arvet näin. Lauloi hektori jo seitsekytäluvulla. kakarana en tajunnut.
- pidänsiitä
Hectorin musiikki on hyvää.
- alkjhgfs
Tuulisina öinä ja Ankkalinna on hyvä mutta se onkin jo vanha kipale. Nykyään Hectorin musiikki ei enää kiinnosta.
- Q7F
Ankkalinna on sarjakuvahahmo mutta tuo tuulisina öinä on mahtava!
- hot.hannikainen
16-vuotiaana Hector teki sanat Universal Soldier-kappaleeseen. Vasta kolmas teksti meni läpi levy-yhtiössä, mutta ne sanat osuu vielä tänäänkin.
Ainutlaatuinen kaveri, on tehnyt hittejä jo kuudella vuosikymmenellä. On sata varmaa, että tätä saavutusta ei kukaan nykyisistä artisteista ylitä.
Hector on nero omalla alallaan.- buuuuuuuuuu
Ihan paskaa musaa.
- hot.hannikainen
buuuuuuuuuu kirjoitti:
Ihan paskaa musaa.
Niin, eikö olekin hienoa että meille kaikille on olemassa erilaista musaa, minulle musiikin moniala-ammattilainen Hector ja sinulle joku äänenmurroksesta juuri selvinnyt anttituisku.
- buuuuuuuuuu
hot.hannikainen kirjoitti:
Niin, eikö olekin hienoa että meille kaikille on olemassa erilaista musaa, minulle musiikin moniala-ammattilainen Hector ja sinulle joku äänenmurroksesta juuri selvinnyt anttituisku.
Hector fanina tiedät varmaankin, koska tulee Hectorin seuuraava jäähyväiskiertue...? heh heh
- hot.hannikainen
buuuuuuuuuu kirjoitti:
Hector fanina tiedät varmaankin, koska tulee Hectorin seuuraava jäähyväiskiertue...? heh heh
Toivottavasti pian, ja toivottavasti juuri sillä nimellä. Hectorin tuotanto ja ego kestää kyllä itse-ironian.
- xsdkjgs
- Ei.kiitos
Boikotoin haloslaisen Hectorin musiikkia.
- naurettavaa.com
Sinähän elät kuin Neuvostoliitossa. Sielläkin boikotoitiin hyvää rokkimusaa kun se oli länsimaista hapatusta.
- airriver
Siitäkin jo maksaa ettei J. Karjalaisen määky-jodlaamista tarvi kuunnella!
- hehhehheee
Hector tekee vielä ainakin pari kolme jäähyväiskiertuetta.
- eikiinnostamua
Ei kiinnosta.
- mv.Media.Valhe
Mihinkäs te valtakunnanvalittajat unohditte teille niin kovin läheiset Juodaan viinaa ja Ei mittään (Työttömän arkiviisu) -kipaleet?
Ja sen, että Heikki Harma on ollut vuosikausia töissä YLE:llä toimittajana?
Asfalttiprinssiäkin voi kuunnella ihan tämän päivänkin tilanteeseen sopivana.- gvvhjhjb
hectorin musiikki on niin huonoa. että hävettää hectrorin itsensä puolesta.
- TimoXL
Kyl piironkinlaatikko on paras! :P :D
- TimoXL
Ihan jees, genressään. Mut ei oikein mun makuun ku diggaan paljon rankemmasta.
- VeiVei
Hector klassikko on palkkasoturi. On alkuperäiskappaletta parempi vedos.
Tästä käsittääkseni lähti hänen uransa lentoon.
https://www.youtube.com/watch?v=hw5Mcye28BI
upeaa - demarienvihollno1
..hei, ei sentään ole Hectorin hautajaiset. Kaveri juuri kertoi, että laihdutti lopettamalla leivän syönnin. Tein saman päätöksen-nyt tippunut 7,5kg!
Mutta, Hector on niitä harvoja super muusikko-säveltäjiä suomessa.
You tube:Hector - Olet Lehdetön Puu (1973),
Hector - Herra Mirandos (1973),
Hector - Palkkasoturi
Hector - Ei mittään (Työttömän arkiviisu)
jne. todella huonoa kappaletta ei Hectorilta oikeastaan löydä....- ei.jatkoon
Makunsa kullakin. Mun mielestä Hectorin musiikki on hanurista.
- Anonyymi
ei.jatkoon kirjoitti:
Makunsa kullakin. Mun mielestä Hectorin musiikki on hanurista.
Minäkään en pidä Hectorin hanurimusiikista.
- naurettavaa__
Hector mukana tämän vuoden vain elämää pelleilyssä.
- Timo_XL_
Ihan jees hippimusaa ja Dylan plagiaatteja.
Hmmm? Minkähän takia kalpeenaama ei alkanu plagioimaan Hectoria vaan siirty suoraan Dylaniin? (Tuli vaan mieleen)
Koska Hectorhan on jo olemassa. Haluuks pallinaama Hector v2.0ksi? - 52436
katkeran kommarin korinaa
- tiivistettynä
Tasaista yhden oktaavin muka sanomallista jollotusta Geestä.
- 5h34
Suomessa on ollut vain muutama hyvä sanoittaja: Reino Helismaa, Juha Vainio, Juice leskinen...
Eino Leino on tietysti oma lukunsa. - Nkdjh
5h34 kirjoitti:
Suomessa on ollut vain muutama hyvä sanoittaja: Reino Helismaa, Juha Vainio, Juice leskinen...
Eino Leino on tietysti oma lukunsa.Eino Leino on tietysti oma lukunsa, koska hän ei ollut sanoittaja, vaan runoilija.
Nuo kolme ovat kuplettimaakareita. Päteviä kansan naurattajia, mutta kärsimys kuunnella, koska kukaan ei osannut tippaakaan laulaa. Mutta eihän sitä kuplettien tekijältä odotetakaan.
Hector on säveltäjänä, sanoittajana, laulajana ja esiintyjänä eri luokkaa. On myös hyvä laulaja. Muistan Hectorin jo Cumuluksen jäsenenä: moniäänistä komeaa stemmalaulantaa kun sitä kuuli livenä. Toivat hienosti sovitettua modernia folk-tyylistä musiikkia jämähtäneeseen tango- ja juntti-Suomeen. - korwis
Nkdjh kirjoitti:
Eino Leino on tietysti oma lukunsa, koska hän ei ollut sanoittaja, vaan runoilija.
Nuo kolme ovat kuplettimaakareita. Päteviä kansan naurattajia, mutta kärsimys kuunnella, koska kukaan ei osannut tippaakaan laulaa. Mutta eihän sitä kuplettien tekijältä odotetakaan.
Hector on säveltäjänä, sanoittajana, laulajana ja esiintyjänä eri luokkaa. On myös hyvä laulaja. Muistan Hectorin jo Cumuluksen jäsenenä: moniäänistä komeaa stemmalaulantaa kun sitä kuuli livenä. Toivat hienosti sovitettua modernia folk-tyylistä musiikkia jämähtäneeseen tango- ja juntti-Suomeen.Totta puhut ilman muuta, mutta on sitä joitakin komeitakin tangoja.
- samaa.mieltä
hirveetä paskaa!
- lkkls
En mitään!
- jeeeee___
Hector kohta ylen aamuteeveessä.
- Juissi.Leskelä
Coveria ei jätetä!
- löytyykö_vielä
Saaks vielä lippuja Hectorin uusimmalle jäähyväiskeikalle?
- ja-paluukeikoista
En pidä hänen musiiikistaan, mutta pidän hänen jatkuvista jäähyväis kiertueistaan.
- Anonyymi
Jäähyväiskiertueet ovat ihan jees. Vituttaa enemmän ne paluukiertueet.
- rahat_pois
Hectorilta tulossa seuraavaksi muistelmateos.
- Kaikki_paikalle
Hectorilta tulee taas uusi kiertue. Nyt nimellä: "70v special Hector"
to 9.11 Helsinki Finlandia talo
su 12.11 Tampere talo
ma 13.11 Turku Logomo
VIP paketit kuluineen 119e
Liput kuluineen alkaen 54,50 e - Viktor-K
Mikä?Mikä ihmeen Hector ?Mikä se on???
- pitäisi_tietää
Hector on pitkän linjan suomalainen muusikko. Hän on syntynyt Helsingissä v.1947
- Anonyymi
En kuuntele moista.
- Anonyymi
Sairaan huonoon musaa 😂
- Anonyymi
Hector ennätysten kirjassa ennätyksellisen monen jäähyväis-ja paluukiertueen tehneenä artistina.
Tuottava taktiikka. - Anonyymi
Onhan noissa hectorin monessa biisissä fiilistä joka koskettaa. Semmosia radiosoittobiisejä. Ei niitä oikein kuunnella enempää pysty, varmaa depis iskisi.
- Anonyymi
Skurupysäkki, Sipoon kirkko, Tölikä, Hector vihreässä maiharissa , tuttu näky!
- Anonyymi
Hector on ilmeisesti tehnyt jo useamman jäähyväiskiertueen, mutta toiset hänen biisit ovat kyllä ihan hyviä nk, lumi teki enkelin eteiseen.
- Anonyymi
Hyvä laulujen kirjoittaja👍
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849