Jos saisit valita televisioon uuden ohjelman,

BuorreBeaivvi

niin minkälaisen valitsisit?

Itse haluaisin saamenkielenkurssin, sellaisen helpon joka lähtisi ihan alkeista. Veikkaan lähes kaikkien ei-saamelaisten olevan täysin ummikkoja tämän kolmannen kotimaisen kielen suhteen.

Giitu

7

105

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisi mukava, kun tulisi telkkariin joku psykologinen sarja. Ihan sellaisena joka käsittelisi vaikka tuota ihmismieltä. :)

• exPörrääjä

Martta ja Martti ohjelmat.

Martat neuvomaan uusavuttomia kodinhoitoon, vaatehuoltoon ja keittiöhommiin.

Martit neuvomaan teknisiä hommia omakotiasujille ja mökkiläisille, myös niksejä auton huoltoon liittyvissä asioissa ja miksei myös erämies/naistaitoja.

Ihan sama onko Martit ja Martat miehiä tahi naisia, kaikissa ryhmissä kukoistaa uusavuttomuus.

• rastalapista

Hyvä ehdotus. Menee vaan niin että telkkarissa pyritään nykyään siihen että Martit on Marttoja ja toisinpäin. Ja että kodinhoidon hoitaa kunta ja remontit hoitaa virolaiset.

• Kyllä valinta huumorin puolelle menisi, tositeeveetä ja ruokaohjelmia tulee jo tuutin täydeltä. Joku sellainen ohjelma jossa komiikka olisi nurkan taakse piilotettuna ja vähän haastaisi katsojaa antaen oivalluksen tuomaa riemua.

• viisain

Kohta alkaa jaajon miljonääri, riitttää mulle. Jaajo on muisk.

• töllötin
      • a-no

Miksi Britan ja Einon suurinta hittiä "Saavissa on reikä" löydy youtubesta. Voisiko joku ladata sen sinne. Televisioon minä haluaisin tämän kappaleen innoittamana ohjelmaformaatin, jossa keksittäisiin tekosyitä sille, miksi ei tee mitään ja nokkelimmista vastauksista saisi pisteitä. Olisi erilaista kuin kotona ja sellaista ihmiset haluavat nähdä (vrt. Uuno Turhapuro)

Suomalaisen version myytinmurtajista haluaisin nähdä. Myytinmurtajina olisivat huutokauppakeisari ja hänen renkinsä Markku. Joka jaksossa räjäytettäisiin tai muuten näyttävästi tuhottaisiin jokin antiikkiesine.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 64
      1032
    2. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      62
      1024
    3. 93
      817
    4. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      57
      803
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      42
      668
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      630
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      588
    8. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      570
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      565
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      553
    Aihe