SSS neuvotteli hyvän sopimuksen Venäjän kanssa

Diplomatialla

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiristystä

Mikä ihmeen sopimus? Suomen hallitus alistui Vneäjän kiristykseen, siinä se. Etkö ole ihmetellyt miksi Stubb on alkanut puhua pakotteiden poistamisen puolesta ja Krimin ryöstön hyväksymisestä?

• Hallaahonäänestäjä45

https://www.suomenuutiset.fi/jussi-niinisto-valmius-ei-ole-vallansiirtoa/#comment-196232

Kommentoin nimimerkkiä Oikeat Persut

OLET AIVAN OIKEASSA ja ymmärrän ahdistumisesi. Jos haluat tietää niin minäkin JÄRKYTYIN kun huomasin Soini-eliitin kykenemättämyyden ja pasiivisuuden, Turkkilan naimisiinmenot Yle-suvakkitoimittajan kanssa ja Soinin kummalliset puppugenerointilauseet hänen rempatessan ulkomailla Suomen kannalta turhissa puuhissa, EU määrää ulkopolitiikan

Mutta en ole ahdistunut vaan katson tätä pelinä eli meitä vedettiin raskaasti nenästä

Vaihto on ainoa meidän aseemme, kuntavaalit 2017 presvaalit 2018 ja 2019 eduskuntavaalit, MINUA KIINOSTAA KEHTAAKO SOINI-ELIITTI VIELÄ VETÄÄ BRYSSELINBOBRIKOV- TAI SITÄSAAMITÄTILAA PUHEITA kun ovat päästäneet Suomeen massiivisen matujoukon ja lässyttävät

edesmennyt työväenpuolueen Tony Benn lähes 50 vuotta parlamentissa, JOS ET VOI NIITÄ VAIHTAA, ET ELÄ DEMOKRATIASSA

https://pbs.twimg.com/media/CYM-Q4mWMAAMXay.jpg

• Netiketti

Vajakki huutaa taas isoilla kirjaimilla.

• ff-f

Eihän siinä mitään uutta neuvoteltu. Vähän höpöteltiin ja entiseen sopimukseen pantiin vain uudet nimet alle, kun Venäjä oli sen vaihteeksi rikkonut.

• Hallaahonäänestäjä45

https://www.suomenuutiset.fi/jussi-niinisto-valmius-ei-ole-vallansiirtoa/#comment-196249

Nato on kyllä USA-lainen projekti jossa Saksa on ottopoikana

Saksa on aidosti kiinnostunut Itämerestä ja sen turvallisuudesta Erityisesti Baltian maat ovat niin kapeita että ne on äkkiä miehitetty ilman ydinaselennostoa

sitten Putin vain ilmoittaa että ne on nyt meidän kuten Krim

Saksa pääsee suojaamaan Itämerta uusilla ydinaseilla nyt jotka ovat noin 100 -kertaa voimakkaampia kuin Hiroshiman pikkupommi, jos venäläiset häiriköivät Baltian suhteen

kuva pommista jota putinistit kunnioittavat

http://www.spiegel.de/fotostrecke/b61-atomic-bombs-american-modernization-of-atomic-weapons-fotostrecke-82418-3.html

• eXeX

Sataprosenttisesti off-topic, kuten aina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe