Tässä olisi esimerkki jota voisi käyttää mallina:
Haapasalo kertoi Ilta-Sanomille, että vaikka Karibia onkin matkailijan paratiisi, siellä törmää usein rasismiin, ja valkoinen turisti kohtaa sitä myös paljon. Jamaikalla hän itse joutui todelliseen vaaratilanteeseen.
Jamaikalla Haapasalo joutui karmeaan tilanteeseen.
– Olimme Kingstonissa. Olin saada kunnolla selkääni isolta joukolta ihmisiä. Minua kuvattiin puolen yön aikaan menossa ulos yökerhosta ja kuvausryhmä jäi sinne vielä jotain säätämään. Astuin ulos ja näin, että torillinen ihmisiä huomasi minut. Joku huusi, että tuolla on valkoihoinen – mennään vetämään sitä turpaan!
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001139575.html
MILLOIN YLE TEKEE OHJELMAN MUSTIEN RASISMISTA?
8
<50
Vastaukset
- TurhaOdotus
Tuskin tekee eikä teekään!
Ohjelmasta en tiedä, onko sellaista tehty tai onko tulossa, mutta nopealla googlettamisella tämä aihe ei ainakaan vieras ole Ylelle.
http://yle.fi/uutiset/ulkomaalaisia_vaheksytaanympari_maailmaa__rasismi_ei_ole_valkoisen_rodun_yksinoikeus/8220785Voisi tehdä kunnon jutun vaikka afrikan valkoisten saamista tappouhkauksista.
Tai Britannian muslimien sharialain sovelluksista.
Tai Ruotsin raiskaustilastoista.
En googlettanut. Lopetin ylen uutisten seuraamisen syksyllä kun totesin että pimittävät niin paljon, lähes kaiken, siitä mitä eussa muutoin matuongelmista uutisoidaan.
- tthyh
Ei varmana tee, eikä kyllä teekkään!
- 45484
Se on se elefantti lasikaapissa, kaikki sen tietää, että monet tumman rodun edustajat suorastaan vihaavat valkoisia ihmisiä, niitä sopii pilkata ja huijata sen minkä ehtii. Ajatellaan, että jos ne ovat työllään jotain ansainneet, heillä on oikeus se ottaa pois. Ja jos joku ilkeää vastustaa, niin rarismi-kortti kyllä heilahtaa, mikä hassuinta usein sitä korttia heiluttaa suvaitsevainen, jonka mielestä vain valkoinen voi tehdä vääryyttä.
Toki "todellistakin" rasismia esiintyy ääriryhmissä mustia kohtaan ja sitä ei pidä hyväksyä, mutta ei pidä ruveta matelemaankaan ja niellä kaikkea aiheetonta haukkumista suvaitsevaiuuden nimissä. - tghtr
Kyllähän se niin on, että muslimit ja tummaihoiset ovat HUOMATTAVASTI rasistisimpia kuin valkoihoiset. Nämä suvakkipellet eivät siitä vain pahemmin huutele.
- Totuuskomissio
Tuo on aivan totta ja olen sen myös omakohtaisesti kokenut. Suomessakin nuo somalit ja ählämit yms. tulokkaat käyttäytyvät rasistisesti ja ylimielisesti maan omia kansalaisia kohtaan.
Maailmalta tänne väkisin tunkeutuneiden onnenonkijoiden täysylläpito vero-ja velkarahoillamme on sekin kyllä melko rasistista meitä kohtaan!
- 643öeyr
Rasismikusetus on nykyajan Troijan hevonen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun5713331T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli373853Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo372278- 1542179
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3311679Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast261432- 871415
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?2011402- 621166
- 1021164