Lähetin omasta Nokia tavispuhelimesta kuvaviestin polkupyörästäni ja se lähtettäessä ihan ok kuva mutta isäni (hänellä Nokian tavispuhelin myös) sanoi että lähettämässäni kuvassa näkyy hänen puhelimessaan vain pyöränsarvet. Lähetin saman kuvan tuttavalleni ja hän sanoi että ihan hyvä kuva jossa näkyy siis koko pyörä. Miksä siis voi olla vialla isäni Nokia puhelimessa?
Osaako joku neuvoa puhelinasiassa?
5
<50
Vastaukset
- olisiko
Setäsi pitäisi varmaan zoomata kuvaa jotenkin, nuolinapeilla tms?
- fykdjflsdkj
Käske enoas muokkaa sitä kuvaa.
- sxkhgfs
Kumma juttu että mun Nokiaan kuva tulee ihan normaalina eikä tarvitse muokata mitenkään ellei sitten tosiaan halua zoomata. Olisiko isäni sitten räpelöinyt puhelintaan jotenkin että se vaikuttaa kuvaa vääristäen?
- muistelenjotenkin
Joskus vanhoissa noksuissa sen kuvakoon kykeni lähettämisen yhteydessä muokkaamaan ite. Olisiko sun asetuksissa jotain, ehkä se uudemman puhelimen haltijan puhelin filtteröi kuvan oikeaan kokoon kun äitipuoles vanha kännykkä ei sitä kykene tekemään?
- skjdhgs
muistelenjotenkin kirjoitti:
Joskus vanhoissa noksuissa sen kuvakoon kykeni lähettämisen yhteydessä muokkaamaan ite. Olisiko sun asetuksissa jotain, ehkä se uudemman puhelimen haltijan puhelin filtteröi kuvan oikeaan kokoon kun äitipuoles vanha kännykkä ei sitä kykene tekemään?
En usko, jotain muuta siinä nyt on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181