parhaimmat selitykset

mikä.syy.sinulla

pian mennään ällikällä päähän eli jos se oikea pyytäisi sinua ulos ja haluaa sinut omakseen niin mikä estää seurustelemasta niin nyt selityksiä ja vastaa omana itsenäsi eli esim joutuu nukkumaan samassa sängyssä ennemmin olen sinkku

39

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Satuttamisen riski.

• inhottaa.oma.kulta

satuttaako rakkaus ja onko rakkaus ikävä asia

• inhottaa.oma.kulta kirjoitti:

satuttaako rakkaus ja onko rakkaus ikävä asia

Usein rakkaus satuttaa. Joka kerta kun olen rakastunut, minuun on sattunut.

• Se on aina pakettiratkaisu, pitää ottaa tuska ja rakkaus :)

• otunen kirjoitti:

Se on aina pakettiratkaisu, pitää ottaa tuska ja rakkaus :)

Näinhän se on. Emmä noita rakastumisia sinällään kadu vaan sitä kehen ne on kohdistunut xD

Mulla on NIIN huono miesmaku!! Taas tässä ihmetellyt että mikä hemmetti mättää kun aina kuvio toistuu. En tykkää ensin. Sitten tykkään. Sitten mies on kusipää. Sitten minä alan perääntyä.

• Nainen_28v kirjoitti:

Näinhän se on. Emmä noita rakastumisia sinällään kadu vaan sitä kehen ne on kohdistunut xD

Mulla on NIIN huono miesmaku!! Taas tässä ihmetellyt että mikä hemmetti mättää kun aina kuvio toistuu. En tykkää ensin. Sitten tykkään. Sitten mies on kusipää. Sitten minä alan perääntyä.

Sama asia mitä usein täällä sanon... Selvitä itsellesi mitä haluat ja ota alistuva mies jolta otat sen mitä haluat ;)

Sillon et tykkää ensin. Sitten tykkäät. Sitten jos mies on kusipää, niin et peräänny vaan käsket miehen olla olematta kusipää. Sitten tykkäät.

Varjopuolia toki on: mystisyys katoaa rehellisyyden tieltä, täytyy tietää mitä haluaa, jne.

• otunen kirjoitti:

Sama asia mitä usein täällä sanon... Selvitä itsellesi mitä haluat ja ota alistuva mies jolta otat sen mitä haluat ;)

Sillon et tykkää ensin. Sitten tykkäät. Sitten jos mies on kusipää, niin et peräänny vaan käsket miehen olla olematta kusipää. Sitten tykkäät.

Varjopuolia toki on: mystisyys katoaa rehellisyyden tieltä, täytyy tietää mitä haluaa, jne.

Ei miehiä käsketä olla olematta kusipäitä. Sillä tavalla ainakin homma on tuomittu. En ylipäätään halua käskeä tai tulla käsketyksi. Paitsi joskus makuuhuoneessa.

• Nainen_28v kirjoitti:

Ei miehiä käsketä olla olematta kusipäitä. Sillä tavalla ainakin homma on tuomittu. En ylipäätään halua käskeä tai tulla käsketyksi. Paitsi joskus makuuhuoneessa.

Ei toki, hyvä on eritellä hieman sitä, että mitä ei saa tehdä. Siihen sitten lisätä, "kusipää" yms. osuva termi. Tehdä selväksi, mikä oli tarkalleen se virhe.

Olin sikäli epäselvä. Anteeksi ;)

• otunen kirjoitti:

Ei toki, hyvä on eritellä hieman sitä, että mitä ei saa tehdä. Siihen sitten lisätä, "kusipää" yms. osuva termi. Tehdä selväksi, mikä oli tarkalleen se virhe.

Olin sikäli epäselvä. Anteeksi ;)

Mikä pakkomielle on tulla haukutuksi? Mua pitää provota aika tavalla että haukun ketään kusipääksi.

• Nainen_28v kirjoitti:

Mikä pakkomielle on tulla haukutuksi? Mua pitää provota aika tavalla että haukun ketään kusipääksi.

Haluan tietää, tuntea ja muistaa, mikä asetelma on. Toinen on ylempiarvoinen, käskevä, minä alempiarvoinen, totteleva. Se on mielentila, kuten mitä tahansa mielentilaa, sitä täytyy ylläpitää, jotta se ei unohdu. Itselleni se on sama asia kuin toiselle se, että hän haluaa kuulla usein "minä rakastan sinua". Ainakin se tuntuu ihanalle. Rakkaudelle.

• otunen kirjoitti:

Haluan tietää, tuntea ja muistaa, mikä asetelma on. Toinen on ylempiarvoinen, käskevä, minä alempiarvoinen, totteleva. Se on mielentila, kuten mitä tahansa mielentilaa, sitä täytyy ylläpitää, jotta se ei unohdu. Itselleni se on sama asia kuin toiselle se, että hän haluaa kuulla usein "minä rakastan sinua". Ainakin se tuntuu ihanalle. Rakkaudelle.

Hui kauhistus! Kuulostaa ahdistavalta. En haluaisi alistaa toista. Se ei tuntuisi minusta rakkaudelta. :)

• Nainen_28v kirjoitti:

Hui kauhistus! Kuulostaa ahdistavalta. En haluaisi alistaa toista. Se ei tuntuisi minusta rakkaudelta. :)

Entä jos kumppanillesi, jota rakastat, se olisi ainoa tapa kokea rakkautta/hyväksyntää/turvaa/luottamusta ja kokea hetken, että hän saa olla oma itsensä?

Eli, jos se kumppanillesi on suurin rakkaudenosoitus maan päällä, jos hän todella tulee siitä silminnähden onnelliseksi? :)

• Nainen_28v kirjoitti:

Ja, jos itseasiassa näkisit milloin on "kurinpidon paikka" siitä, että kumppanisi kasvavassa määrin ahdistuu ja turhautuu, jopa masentuu?

Rakkaus taitaa olla suhteellinen käsite - se on havaitsijasta kiinni.

• otunen kirjoitti:

Ja, jos itseasiassa näkisit milloin on "kurinpidon paikka" siitä, että kumppanisi kasvavassa määrin ahdistuu ja turhautuu, jopa masentuu?

Rakkaus taitaa olla suhteellinen käsite - se on havaitsijasta kiinni.

Hän tuntisi noita tunteita, kun alistaisin häntä?

Olen aika avomielinen, kuitenkin joskus joutuu vetämään rajan sen välillä että toisen miellyttämisen pitää tuntua myös itsestä hyvältä. Omia rajoja ei voi ylittää toisen mieliksi. :) Ei seksissä eikä muutenkaan.

• Nainen_28v kirjoitti:

Hän tuntisi noita tunteita, kun alistaisin häntä?

Olen aika avomielinen, kuitenkin joskus joutuu vetämään rajan sen välillä että toisen miellyttämisen pitää tuntua myös itsestä hyvältä. Omia rajoja ei voi ylittää toisen mieliksi. :) Ei seksissä eikä muutenkaan.

Aivan, hän tuntisi niitä tunteita silloin.

Mikä sinua estää saamasta mitä haluat, jos toinen antaa tasan sen mitä haluat? Miksi sinusta ei silloin tuntuisi hyvältä?

• otunen kirjoitti:

Aivan, hän tuntisi niitä tunteita silloin.

Mikä sinua estää saamasta mitä haluat, jos toinen antaa tasan sen mitä haluat? Miksi sinusta ei silloin tuntuisi hyvältä?

Jos "kurinpito" ylittäisi omat arvoni niin että en pystyisi sitä tekemään. :)

Millaisesta "kurista" tässä nyt puhutaan? Ylipäätään dominoinnissa pitää olla varma että dominointi on sellaisesta mistä toinen pitää, eikä että se satuttaisi häntä jotenkin. Vaikea laji.

• tarralenkkari666

öö...ei mikään?

• Ei mikään ja siksi nukunkin sen oikeani kanssa samassa sängyssä. :)

• Ja tiedoksi ei ollut lällällää menttaliteetilla laitettu. Joku kuitenkin ottaa sen aina vittuiluna.

• sönkkö kirjoitti:

Ja tiedoksi ei ollut lällällää menttaliteetilla laitettu. Joku kuitenkin ottaa sen aina vittuiluna.

Tottakai ottaa, koska tämä on sinkkupalsta. Ei varattujen kannata täällä hengata.

• Nainen_28v kirjoitti:

Tottakai ottaa, koska tämä on sinkkupalsta. Ei varattujen kannata täällä hengata.

Siedätyshoitoa. :)

• panoseuraapalsta
        Nainen_28v kirjoitti:

Annatko persettä?

• tähhäh

Ei varattujen kannata täällä hengata. Miksei?

• miättinen

oikean käden kanssa ;DD

• tähhäh kirjoitti:

Ei varattujen kannata täällä hengata. Miksei?

Jos on tyytyväinen suhteessa niin en näe syytä. Tilaisuus tekee varkaan. Se on nähty ja koettu.

• panoseuraapalsta kirjoitti:

Annatko persettä?

Ai perse nimenomaan kiinnostaa?

• Nainen_28v kirjoitti:

Jos on tyytyväinen suhteessa niin en näe syytä. Tilaisuus tekee varkaan. Se on nähty ja koettu.

En olis huolissani. Sinkut saa pariutua keskenään, mulle riittää keskustelu ja kinastelu ja oma suhteeni irl. :)

• miättinen kirjoitti:

oikean käden kanssa ;DD

Juu ja vasemman. Jalat jää välillä matkasta kokonaan. :)

• sönkkö kirjoitti:

En olis huolissani. Sinkut saa pariutua keskenään, mulle riittää keskustelu ja kinastelu ja oma suhteeni irl. :)

En ymmärrä mutta ei mun tarviikaan. :)

Mä en ollut tippaakaan kiinnostunut sinkkupiireistä varattuna ollessani. Aina vaan mietti että mielummin ois himassa ukon kanssa kuin likkain kanssa puhumassa paskaa. Nyt sitten puhutaan paskaa taas kun osa on edelleen sinkkuja ja mä olen sellainen taas. :P

• Nainen_28v kirjoitti:

En ymmärrä mutta ei mun tarviikaan. :)

Mä en ollut tippaakaan kiinnostunut sinkkupiireistä varattuna ollessani. Aina vaan mietti että mielummin ois himassa ukon kanssa kuin likkain kanssa puhumassa paskaa. Nyt sitten puhutaan paskaa taas kun osa on edelleen sinkkuja ja mä olen sellainen taas. :P

Nojuu, enhän minäkään täällä silloin aikaani tuhraa kun mies on kotona. Oman ubba lubban keskellä on joskus tarpeellista nähdä muutakin ajatusta kuin omansa. Siinäpä se tärkein syy lukea, keskustella ja pohtia. :)

Toiset on muuten sosiaalisia ja aktiivisia irl, minä en.

• sönkkö kirjoitti:

Nojuu, enhän minäkään täällä silloin aikaani tuhraa kun mies on kotona. Oman ubba lubban keskellä on joskus tarpeellista nähdä muutakin ajatusta kuin omansa. Siinäpä se tärkein syy lukea, keskustella ja pohtia. :)

Toiset on muuten sosiaalisia ja aktiivisia irl, minä en.

Mutta miksi sinkkupalsta?

Minä joudun töissä olemaan koko ajan ihmisten kanssa tekemisissä, joten vapaa-ajalla haluaa välillä vaan olla hiljaa. Sitäpaitsi äänikään ei välillä meinaa enää illalla kulkea kun kälättää koko päivän!

Pahemmin kyllä ole mitään järkevää tältäkään palstalta mieleen jäänyt, vaan se miten ahdasmielistä porukkaa täällä pyörii.

• Nainen_28v kirjoitti:

Mutta miksi sinkkupalsta?

Minä joudun töissä olemaan koko ajan ihmisten kanssa tekemisissä, joten vapaa-ajalla haluaa välillä vaan olla hiljaa. Sitäpaitsi äänikään ei välillä meinaa enää illalla kulkea kun kälättää koko päivän!

Pahemmin kyllä ole mitään järkevää tältäkään palstalta mieleen jäänyt, vaan se miten ahdasmielistä porukkaa täällä pyörii.

Käyn monella muullakin suomi 24 palstalla, tämä on vain yksi niistä. Ehkä se missä kaikista erikoisinta asiaa saa lukea. Ehkä mulle on tarve koittaa ymmärtää ihmisiä ja syitä. Päinvastaiset aatoksetkin on sellaisia, että ne koukuttaa miettimään.

Jos olisinkin töissä, tuskin nettiin koskisin. Saisin ylikuormituksen ihmisiä jo töissä. :)

• sönkkö kirjoitti:

Käyn monella muullakin suomi 24 palstalla, tämä on vain yksi niistä. Ehkä se missä kaikista erikoisinta asiaa saa lukea. Ehkä mulle on tarve koittaa ymmärtää ihmisiä ja syitä. Päinvastaiset aatoksetkin on sellaisia, että ne koukuttaa miettimään.

Jos olisinkin töissä, tuskin nettiin koskisin. Saisin ylikuormituksen ihmisiä jo töissä. :)

"Ehkä mulle on tarve koittaa ymmärtää ihmisiä ja syitä. Päinvastaiset aatoksetkin on sellaisia, että ne koukuttaa miettimään."

Täysin samaa mieltä. Tosin välillä joutuu heittämään pyyhkeen kehään koska kaikkia ei voi ymmärtää tai jeesaa.

• maalaistyttö.10

Ei mikään estä. Ainoastaan se ettei sitä oikeaa ole tullut vastaan.

• odotanodottelenodottavai

Jos oikea soittaa, mikään ei estä yhteisen romanssin alkamista:)

Jatkoa ei kukaan pysty ennustamaan, kun tulevaisuuteen ei ainakaan vielä voida nähdä:)

• "eli jos se oikea pyytäisi sinua ulos ja haluaa sinut omakseen niin mikä estää seurustelemasta"

No ei tietenkään tuossa kuvatunlaisessa tapauksessa mikään. Mutta tiedätkös kuinka harvinaista on, että juuri se oikea pyytäisi ulos? Todella harvinaista, sitä saa odotella kyllä vuosikausia...

• Varmasti todella harvinaista, kun ei ole kukaan vähemmän oikeakaan koskaan pyytänyt ulos.

• Ei naiset osaa valita miestä ja sitten sattuu kun se komea mies pettää ja pahoinpitelee.

• 2658

Pystyy ei komeakin väkivaltaan ja pettämiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      20
      3774
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      24
      3169
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      2375
    4. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      2149
    5. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      22
      1990
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1642
    7. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      41
      1621
    8. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      32
      1512
    9. Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta

Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava
      Luterilaisuus
      502
      1463
    10. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1424
    Aihe