Vaarallisten huumausaineiden käytöstä ja välityksestä tuomittu tutkiva-journalisti kertoo huumehoitosta kiinnostavia asioita.
Jessika Aro haastattelussa(huomaa käytös, onko huumeissa)
https://www.youtube.com/watch?v=_1xSnB3Ret8
Jessika Aro kertoo haastattelussa huumehoidon olevan epäonnistunutta ja tällä hetkellä se on tuloksetonta. kertoen mm. että Subutexiä käytetään lääkitsemisen sijaan itsensä huumaamiseen mikä ei varsinaisesti ollut yllätys itse kellekkään!
Ei kerro omitään omasta huumeiden käytöstään ja tuomioistaan!
Onko Jessika Aro päässyt vieläkään irti huumeista!
Suositteleisin YLEn tekemään Jessikalle huumetestin!
Jessika Aro kertoo huumehoidoista !
5
105
Vastaukset
- Kassuhalonen
Ja tätä pelleä jotkut haluaisivat panna,silmät pyörivät päässä ja harhailevat siihen malliin että tietää itsekin olevansa ansassa.
- Jes-sikka
Jessika voisi tehdä dokumentin nistin elämästä. Minua ainakin kiinnostaisi miten hän rahoitti jatkuvanti kasvavien amfetamiiniannosten kustannukset ja kalliit vieroitushoidot. Rännäävä pirinisti on käsittääkseni jo aika pohjalla.
- kiinnostaa.tämä
Paljonko päivittäiskäytöllä menee rahaa piriin?
- luuserit-ovat-luusereita
vaikka voissa paistais,.
Useimmat noista on 100%:sti elinkelvottomia ja elävät koko elämänsä naapureiden laskuun, kuten mustaloisetkin. - Arotuskinkuivilla
Jotenkin hullua, että yhteiskunta on ottanut noin avoimen kannan koviin huumeisiin, näyttää olevankin niin että huumeilla on merkitystä vain silloin kun "väärä" ihminen käyttää niitä. Todella kuvotatvaa rappiota yhteiskunnalta. En puhu Arosta nyt henkilö hahmona vaan yleisellä tasolla, sillä huumeisiin pitää olla nolla toleranssi. Tällaisne ihmisen elikä narkomaanin palkitseminene antaa myös lapsille täysin väärän kuvan elämästä. Olen näyttänyt lapsilleni Jessikan kuvia ja kertonut että hän on narkomaani ja huono ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial101681Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1311670Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2531198Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3887Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865