Farkkupyllyt

ah-te-naiset

Ostareilla on kiva käytävillä mukava istuskella ja katsella tiukoissa farkuissa kulkevia pimuja.
Hoikat nilkat, korkokengät ja perät pystyssä, ja mehukkaita periä, no joo on.
Kyllä väliin kyrpä niin stondiksessa ettei arvaa paikkaa vaihtaa.
Etupuolella paistaa farkun alta turpea häpykumpu nuorillakin pimuilla, huh.
Onhan kiimaisen näköisiä isoine tisseineen.
Sit himaan ja tumputtaan, niin kauan kuin on muistikuva parhaista pyllyistä.

13

464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NAMIII

      Olet oikeassa !! silmänruokaa.....

    • seisokki-l

      Makeita pepoja ja paranee vaan kesää kohti.
      Olis makee läimiä kämmenellä tuollaista farkkupepaa ja lopuks riisua ne ja nähdä punaisen kirjavat pakarat ja se kiimasta kiiltävä iso vittu siellä välissä, vittu kun seisois.
      Nätin teinipeppu tytön kustakin vois juoda suoraan pillun suulta, niin ois kuin hunajaa tällaiselle vanhalle huoripukille.

    • JUSTOK

      OLEN SAMAA MIELTÄ JA ah ne legginsit, kuinka ne hyväileekään muotoja jalkovälistä...;)

    • perfa
      • seisokki-I

        Juurikin tällaisista on kyse, herran jumala kun nyt seisoo, tuollaisen kusta juuri joisin, vittu mikä tamma


    • docit

      Joo kyllä täällä Oulussakin saa taas alkaa ajamaan varoen ettei joka kadunkulmassa kolaa jotain mummoo nurin kun pää sijoiltaan noita herkkuja katsoo. Kyllä kesä on ihana!


      • Tosi-makeeta
        strykpojke kirjoitti:

        Vaikka ne ovat melkein kaunimpi nämä pyllyt kun farkut on yllä minä haluaisin vedä ne housut alas ja annaa pikkusen piiskaa!

        Sitten se piiskattavan voike on kuin järinäorgasmissa!


      • strykpojke
        Tosi-makeeta kirjoitti:

        Sitten se piiskattavan voike on kuin järinäorgasmissa!

        Nyt en ymmärä mitään?Mitä sinä tarkoitat?Kirjoittaa yksinkertainen suomea!Olen ruotsinkielinen!


    • farby
    • 1120

      Ei ne mitään farkkuja ole. Ne on värjättyjä sukkahousuja. Tytötkin puhuvat "sukkiksista". Miltähän ko. ihminen mahtaisi näyttää jos sukkikset olisivat läpinäkyvät? Siinäpä keväisille päiville miettimistä.

    • PilluJaPyllyvako

      Pillu- ja pyllyvaon silmäily on suositeltavaa puuhaa. Myös samojen paikkojen sniffailu kiinnostaisi kovasti :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe