Miten ihmeessä löydänkään aina ne naiset joilla on joku seksitauti. Ärsyttää taas kerran olla seksitaudissa.
Seksitaudit vaanii joka paikassa
14
<50
Vastaukset
- dkhgfds
Käytä kumia.
- sikanaama
Et saa kuin helppoja hoitoja eli kiertopalkintoja. Hommaa kunnon muija kukkakaalikyrpä !
- Sellaista_vaan
Täytyy kyllä käyttää kumia vaikka kuinka joku nainen sanois että ei ole mitään tauteja. Omaa tyhmyyttä taas kerran.
- Sellaista_vaan
Täytyy kyllä hommata kunnon muija ja lopettaa kiertopalkintojen kanssa pelaaminen. Välillä vaan ei voi vastustaa helppoa lihaa.
- ÄläMurehdiKylläSesiitä
OnSeKummaaKunEiKäytäKumiiNiiiTauditTarttuux))))
Viittisikkö ihan ekaks katsoa peiliin....
Mut hei, ei syyllistetä lisää. :) Terveyskeskukseen niin saat lääkkeet.
Toivotaan ettei oo hivii, kun siihen ei taida olla vielläkään kunnon lääkkeitä. - LegendaKlunssila
https://www.youtube.com/watch?v=ausfcvteE_k
Et oo sitten kokeillu nenääs tunkea sinne?- ghgfhghf
Hehhehee :D
- Teinitohtori
Älä bylsi paljaalla suominaista. Minäkin olen taudin heiltä saanut. Muunmaalaisia olen köyrinyt paljaalla satoja ja koskaan en ole tauteja saanut. Testaan itseni kerran vuodessa.
- näinonmarjat
Mä oon nainut kymmenellä thaimaan lomalla aina paljaalla, eikä koskaan tauteja. Suomalaiselta muijalta oon taudin kerran saanut. Nykyään nain vain ulkolaisia.
- Sellaista_vaan
Tää on jo kolmas kerta kun saan klamydian. Hitto pitäis käyttää kumia mut paljas on vaan niin paljon parempi.. Itteäni saan tietty tästäkin syyttää. Kerran oli tippurikin mut onneksi ei kuppaa tai hiviä.
- Sellaista_vaan
Olen kanssa huomannut että täällä Suomessa saa tosi helposti seksitaudin varsinkin klamydian.. Onko suominaiset välinpitämättömämpiä tautien suhteen?
- taudinkerransaanut
Suomen naiset on halukkaita matkoillaan ja kotimaassaan ulkomaalaisten miesten kanssa rakastelemaan paljaalla ja kun nainen ei yleensä huomaa klamydiatartuntaa ennenkuin hän ihmettelee lapsettomuutta, jolloin terveydenhuoltohenkilökunta tekee testin ja silloin on jo myöhäistä. Tosin poikaystävä tai aviomies huomaa sen parin päivän kuluttua tartunnasta, mutta jos harrastaa vain irtosuhteita, ei siitäkään ole apua.
- kaikillematuille
Se on sen "Akselin" selättämiä muijia. No suomilortto jakaa kyllä kenelle vaan ruskealle ja säihkysilmäiselle.
- näin_onnistuu
Etsit naista väärästä paikasta. Ei kunnon naista löydykään kaikille avoimilta markkinoilta.
Joku tolkku sentään täytyy olla. Miksi et siirry säännöstellyille markkinoille?
Minä olen löytänyt tälläisen uskollisen kunnon naisen joka taitaa säännöstellyn markkinoinnin taidot. Hyvä näin, tässä viisaudessa itsekin kannattaa toimia aivan samalla tavalla.
Me arvostamme ja kunnioitamme toisteemme perinteistä avioliittokäsitystä jossa "kaikille avointa tavaramarkkina" käytäntöä ei ole.
Meidän parisuhteessa on vanha sanonta kunniassa "uskollisuus on kunniamme".
Tämän myötä ei ole eikä tule seksitautiongelmia. Ei se pihtaaminen ole tyhmyyttä vaan viisautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021062- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658