Seksitaudit vaanii joka paikassa

Sellaista_vaan

Miten ihmeessä löydänkään aina ne naiset joilla on joku seksitauti. Ärsyttää taas kerran olla seksitaudissa.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dkhgfds

Käytä kumia.

• sikanaama

Et saa kuin helppoja hoitoja eli kiertopalkintoja. Hommaa kunnon muija kukkakaalikyrpä !

• Sellaista_vaan

Täytyy kyllä käyttää kumia vaikka kuinka joku nainen sanois että ei ole mitään tauteja. Omaa tyhmyyttä taas kerran.

• Sellaista_vaan

Täytyy kyllä hommata kunnon muija ja lopettaa kiertopalkintojen kanssa pelaaminen. Välillä vaan ei voi vastustaa helppoa lihaa.

• ÄläMurehdiKylläSesiitä

OnSeKummaaKunEiKäytäKumiiNiiiTauditTarttuux))))
      Viittisikkö ihan ekaks katsoa peiliin....
      Mut hei, ei syyllistetä lisää. :) Terveyskeskukseen niin saat lääkkeet.
      Toivotaan ettei oo hivii, kun siihen ei taida olla vielläkään kunnon lääkkeitä.

• LegendaKlunssila
      • ghgfhghf

Hehhehee :D

• Teinitohtori

Älä bylsi paljaalla suominaista. Minäkin olen taudin heiltä saanut. Muunmaalaisia olen köyrinyt paljaalla satoja ja koskaan en ole tauteja saanut. Testaan itseni kerran vuodessa.

• näinonmarjat

Mä oon nainut kymmenellä thaimaan lomalla aina paljaalla, eikä koskaan tauteja. Suomalaiselta muijalta oon taudin kerran saanut. Nykyään nain vain ulkolaisia.

• Sellaista_vaan

Tää on jo kolmas kerta kun saan klamydian. Hitto pitäis käyttää kumia mut paljas on vaan niin paljon parempi.. Itteäni saan tietty tästäkin syyttää. Kerran oli tippurikin mut onneksi ei kuppaa tai hiviä.

• Sellaista_vaan

Olen kanssa huomannut että täällä Suomessa saa tosi helposti seksitaudin varsinkin klamydian.. Onko suominaiset välinpitämättömämpiä tautien suhteen?

• taudinkerransaanut

Suomen naiset on halukkaita matkoillaan ja kotimaassaan ulkomaalaisten miesten kanssa rakastelemaan paljaalla ja kun nainen ei yleensä huomaa klamydiatartuntaa ennenkuin hän ihmettelee lapsettomuutta, jolloin terveydenhuoltohenkilökunta tekee testin ja silloin on jo myöhäistä. Tosin poikaystävä tai aviomies huomaa sen parin päivän kuluttua tartunnasta, mutta jos harrastaa vain irtosuhteita, ei siitäkään ole apua.

• kaikillematuille

Se on sen "Akselin" selättämiä muijia. No suomilortto jakaa kyllä kenelle vaan ruskealle ja säihkysilmäiselle.

• näin_onnistuu

Etsit naista väärästä paikasta. Ei kunnon naista löydykään kaikille avoimilta markkinoilta.
      Joku tolkku sentään täytyy olla. Miksi et siirry säännöstellyille markkinoille?

Minä olen löytänyt tälläisen uskollisen kunnon naisen joka taitaa säännöstellyn markkinoinnin taidot. Hyvä näin, tässä viisaudessa itsekin kannattaa toimia aivan samalla tavalla.
      Me arvostamme ja kunnioitamme toisteemme perinteistä avioliittokäsitystä jossa "kaikille avointa tavaramarkkina" käytäntöä ei ole.

Meidän parisuhteessa on vanha sanonta kunniassa "uskollisuus on kunniamme".
      Tämän myötä ei ole eikä tule seksitautiongelmia. Ei se pihtaaminen ole tyhmyyttä vaan viisautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1062
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe