Mitä suurelle ajattelijalle ja kustannusalan mogulille Reijo Sylvester Tossavaiselle on tapahtunut? Onko Kanariansaarten matala veroprosentti vaientanut korinan?
Mitä suurmies Reijo Tossavaiselle kuuluu?
9
<50
Vastaukset
- runkkaileva.oranki.espoo
Tossukkahan sai VIHDOINKIN potkut Usarin Puheenvuorosta jatkuvan valehtelun ja riidanhaastamisen takia. Taitaa pitää omaa kotiblogiaan jossain muualla. Muutenhan Tossu viihtyy eirikoistalousalueella Espanjassa huomattavasti isomman osan vuodesta kuin Suomessa. Että siinä esimerkkiä persesuomalaisesta isänmaallisuudesta.
- karkkilavaan
Mikäs suurmies tää Tossavainen oikein on? En ole aikasemmin kuullutkaan?
- kaipase
Joku pummi kai
- justjoosuuruus
Tämä natokiihkoinen neropatti jakelee neuvoa palmunalta. Kun tämä sankari oli kansanedustajana niin toritapahtumissa sankari oli jäykähkö juntti. Persujen toritapahtumissa Tossavaiselle lähinnä naureskeltiin.
- PropelliTossavainen
Itse asiassa Tossavainen riitelee itsensä kanssa Suomen liittymisestä Natoon. Ensin hän uhosi, että Suomen on välittömästi liityttävä Natoon ja muutaman vuoden päästä hän pahoitti mielensä Suomen liian läheisestä yhteistyöstä Naton kanssa.
Kaikkea se viina teettää.
- muka.muka
Syöksy sementtiin.
- RTossavainen
Täällähän mie. Kirjoittelenkin tänne, kun on asiaa.
- ynisevä.ruikuttaja.tener
Teneriffalla runkkaillaan ja isänmaa tuhoutuu. Siitähän minä tykkään! Enkä liputa Suomen lipulla. Ja palautan sotilaspassini.
- peräreikää.hoonataan
No tossahan noi tärkeimmät mukasavitaipalelaiset jutu tulivatkin mainituiksi. Oksettava tapaus tuo reppana-Reinhold.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3163735Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322058- 1001703
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451674Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1081407- 1451215
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041146- 821123
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja103959Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.70860