Tämä välipalavillitys ei ole terveellinen, vaikka sitä markkinoidaan lähes terveyspommina.
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/laakari-tyrmaa-smoothiet-voivat-tuhota-terveytesi/tNepvFgn
Lääkäri tyrmää smoothiet
14
<50
Vastaukset
- HölmöäTouhua
No sehän riippuu siitä, mistä se on tehty. On lääkäreitä ja "lääkäreitä".
- bferheur
Samahan se, jos kerran kuitu pilkkoutuu - se on pahasta!
Itse tykkään pureskeltavista ruuista, olivat ne sitten kasviksia tai jotain muuta. Esim. leivän kuori on hyvää.
Sitten kun on ikivanha ja tekohampaatkin hajonneet, voin harkita vauvanruokaa.
Ja kun tekee smoothieita niin pitää olla konekin. No jos on innoissaan sähköpeleistä keittiössä...- Cnnsndmdnn
jjeeves kirjoitti:
Itse tykkään pureskeltavista ruuista, olivat ne sitten kasviksia tai jotain muuta. Esim. leivän kuori on hyvää.
Sitten kun on ikivanha ja tekohampaatkin hajonneet, voin harkita vauvanruokaa.
Ja kun tekee smoothieita niin pitää olla konekin. No jos on innoissaan sähköpeleistä keittiössä...Minä taas korvaan leivän mieluummin nestemäisellä ohrapirtelöllä helppo nauttia! Vaikka useampikin.
- AntakaaMääginHuudan
Cnnsndmdnn kirjoitti:
Minä taas korvaan leivän mieluummin nestemäisellä ohrapirtelöllä helppo nauttia! Vaikka useampikin.
Itse saatan herkutella kahvapihveillä koko viikonlopun.
Ja jälkiruuaksi kahvi, irlantilainen sellainen.
- döployts
En ole koskaan maistanut smoothia. Miltä se maistuu? nSyön joka aamu kaurapuuroa jonak keitän pikakaurahiutaleista.
- xoiutraz
Pardon kirjoitusvirheet.
- kaurapuurosmoothie
kaurapuuroa ja jäisiä mansikoita blenderiin, sekoitus ja smoothie on siinä. hyvää
- ihanterveel
paskansin housuihin melkein kiersi vatsassa tottunut siihen että aina pystyy kotiin asti
- kuunteleitseäsi
Eri ruoka-aineiden vaikutusta terveyteen liioitellaan. Muuta ei ole tehtävissä kuin syödä kohtuullisesti kulutukseen nähden ja nukkua riittävästi. Iso humpuukibisnes katoaisi, jos itse kukin kuuntelisi itseään.
- Valitseviisaammin
Ei muuten liioitella. Tutustu ensin ihmisen anatomiaan ja kaikkeen siihen mikä liittyy mm. ruuansulatukseen. Jatketaan juttua sitten kun tiedät enemmän ja luulet vähemmän.
"... syödä kohtuullisesti kulutukseen nähgden ... " on tietysti ja varmasti totta, mutta se ei ole ollenkaan sama tai yhdentekevää mitä syö.
- Oksut
Ihan sama mitä syö. Mahassa on kuitenkin oksennusta.
- Ravintomassa
Mutta sitä kutsutaan oksennukseksi vain jos se lähtee kulkemaan väärään suuntaan eli yläkautta ulos.
- myyntimiestenhommia
Saamat smoothiehihhulit julistaa prosessoidun ruoan vaarallisuutta, kuitenkin itse prosessoiden hyvät ainekset pilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51815Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381314En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?139824Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19726
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93709