Valittaminen muussaa aivot

muutut.neg.sinäkin

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suoli.Tartunnat

      # jos olet jatkuvasti altistuneena valittamiselle,
      se voi tehdä sinusta tyhmän.

      Tutkijat ovat Blaken mukaan huomanneet, että yli puoli tuntia jatkuva negatiivisuus – myös silloin, jos saat "negatiivisuusannoksen" televisiosta, tuhoaa hermoja aivojen hippokampuksessa.

      – Ja juuri sitä osaa aivoistasi tarvitset ongelmien ratkaisussa, Blake sanoo.

      – Joten valituksen kuunteleminen tuhoaa aivojasi. #

      pätee myös tähän Suoli24-kitinään
      palstalla näkyvissä jo aivovaurioita

      • Siksi_on

        tärkeää säännöllisesti. SIIS SÄÄNNÖLLISETI poistaa pahat henget, kuten alla olevassa videossa toimitaan.

        https://youtu.be/YMJPrNQxPNA


      • Siksi_on kirjoitti:

        tärkeää säännöllisesti. SIIS SÄÄNNÖLLISETI poistaa pahat henget, kuten alla olevassa videossa toimitaan.

        https://youtu.be/YMJPrNQxPNA

        Peukku ylös!


    • ValivaliValivaliVali

      Niin, Jt-lahko valittaa jatkuvasti. Ns luopiot eli Ex-J.todistajat ovat muka sitä ja tätä, mm mielisairaita ja demonien pöydästä syöjiä, kenttäpalvelustunnit ovat vähentyneet monilla, kokouksissa käynti on vähentynyt, rahaa lahjoitetaan liian vähän, Jt-miehillä voi olla jopa partoja Suomessa(HUI!), sisaret juoruilevat liikaa, Jt-liikettä vainotaan, kun kerrotaan, että V. Leinonen valehtelee...

      Tosiaan valitusta riittää ainakin lahkolaisporukoissa.

      Ilmankos Jt-lahkolaisilla on aivot niin muussina, etteivät huomaa kuinka heitä aivopestään ja huijataan!

    • lapsuustraumoja

      ruohofiilit valivalittavat valkiloidusti jopoillen
      vihakirjoja ja Ray:n rahoitusta hyödyntäen.

      *Kuuntele, mitä ihminen kovimpaan ääneen haukkuu.
      Se paljastaa hänestä eniten.
      lapsuudessaaan uhriutuneet maisterit ulisevat äänekkäimmin

      • sossupornofanitRY

        innolla odotan lapsuudessaan Uhriutuneen Maisterin karmeaa paljastuskirjaa
        ihan iki-OMASTA lapsuudestaan, toki hän ensin herättelee ja kutittelee yleisöä ratsastaen muitten huhupuheilla,
        mutta siellä se JYTKY jo muhii ja turskahtaa vielä esiin alitajunnan pimennoista


      • HihMitäpoppoota
        sossupornofanitRY kirjoitti:

        innolla odotan lapsuudessaan Uhriutuneen Maisterin karmeaa paljastuskirjaa
        ihan iki-OMASTA lapsuudestaan, toki hän ensin herättelee ja kutittelee yleisöä ratsastaen muitten huhupuheilla,
        mutta siellä se JYTKY jo muhii ja turskahtaa vielä esiin alitajunnan pimennoista

        uuu uuuu...oottepa Jt-lahkolaiset hurrrrrjan rohkeita, kun täällä uskallatte mesoa, vaikka lahkopomonne kieltävät...uuu mitä kapinahenkeee....


      • lestadiolainen.koti
        HihMitäpoppoota kirjoitti:

        uuu uuuu...oottepa Jt-lahkolaiset hurrrrrjan rohkeita, kun täällä uskallatte mesoa, vaikka lahkopomonne kieltävät...uuu mitä kapinahenkeee....

        #innolla odotan lapsuudessaan Uhriutuneen Maisterin karmeaa paljastuskirjaa

        ihan iki-OMASTA lapsuudestaan, toki hän ensin herättelee ja kutittelee yleisöä ratsastaen muitten huhupuheilla,

        mutta siellä se JYTKY jo muhii ja turskahtaa vielä esiin alitajunnan pimennoista#


      • VoiLahkolaisia
        lestadiolainen.koti kirjoitti:

        #innolla odotan lapsuudessaan Uhriutuneen Maisterin karmeaa paljastuskirjaa

        ihan iki-OMASTA lapsuudestaan, toki hän ensin herättelee ja kutittelee yleisöä ratsastaen muitten huhupuheilla,

        mutta siellä se JYTKY jo muhii ja turskahtaa vielä esiin alitajunnan pimennoista#

        Voi Jt-parat! Se, että maailmassa on muutakin eksytystä ja väärytttä, ei poista sitä tosiasiaa, että Jt-lahko on harhaoppien Väärä profeetta ja pedofilien hyysääjä.

        Vaikka luettelisit tuhat harhaan menevään uskonnollista liikettä tai ryhmää, se ei poista sitä tosiasiaa, että koko Jt-lahko on yksi rikkaruohopesäke, jossa vehnää ei voi ollakaan. Monessa muussa kirkkokunnassa ja liikkeessä on sekaisin vehnää ja rikkaruohoja, mutta Jt-liike enkeli Mikaelin palvomisineen ei ole kristillisyyttä ollenkaan. Väärästä profeetasta täytyy erota, jotta voisi toimia ja elää Jumalaa miellyttävällä tavalla!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe