Vanhat tädit ja sedät kauhistuvat, kun kaffehyllystä löytyy kohta homokaffetta!
http://yle.fi/uutiset/tom_of_finland_seuraavaksi_kahvipakettiin/8754157
Homopropagandaa supermarketissa!
10
<50
Vastaukset
- fda
Tuskin se ikä vaikuttaa tuosta kauhistumiseen. ;)
Eipä se ikä taida vaikuttaa. Äsken tuli TV:sta ohjelma, jossa käsiteltiin seksuaalisisia vähemmistöjä. Heteroiden edustajana oli ohjelman alussa haastateltavana itse Mietaa. En katsonut kuin alun, mutta saunaporukassamme käytiin illan aiheesta ihan asiallinen keskustelu. Minä olin siinä porukassa 61 vuotiaana toiseksi nuorin.
Taitavat seurakuntakokouksissa vanhat mummut ja papat kauhistella maailman pahuutta, mutta eihän vanhatkaan normaalit ihmiset ihan oikeasti arastele puhua sukupuolisuudesta. On heillä (meillä) sentään kokemusta siltäkin alueelta enemmän kuin nuorilla.- IlkimyksenSedänTäti
No joo, neiti Marple saattaa olla vähemmän kauhistunut kuin Hyacinth Bucket tai Sarah Palin.
- nhgfdsert7890
agnoskepo kirjoitti:
Eipä se ikä taida vaikuttaa. Äsken tuli TV:sta ohjelma, jossa käsiteltiin seksuaalisisia vähemmistöjä. Heteroiden edustajana oli ohjelman alussa haastateltavana itse Mietaa. En katsonut kuin alun, mutta saunaporukassamme käytiin illan aiheesta ihan asiallinen keskustelu. Minä olin siinä porukassa 61 vuotiaana toiseksi nuorin.
Taitavat seurakuntakokouksissa vanhat mummut ja papat kauhistella maailman pahuutta, mutta eihän vanhatkaan normaalit ihmiset ihan oikeasti arastele puhua sukupuolisuudesta. On heillä (meillä) sentään kokemusta siltäkin alueelta enemmän kuin nuorilla.No' onhan se ihan kauheeta, että kaksi karjua nai keskenään....järkyttävää, että ihminen laskee tasonsa noin alas!
nhgfdsert7890 kirjoitti:
No' onhan se ihan kauheeta, että kaksi karjua nai keskenään....järkyttävää, että ihminen laskee tasonsa noin alas!
Olen itse umpihetero, mutta ei minua kiinnosta, mitä täysi-ikäiset ihmiset vapaaehtoisesti keskenään tekevät. En itse näe siinä mitään järkeä, mutta ei minun myöskään tarvitse tuntea asiasta moraalista närkästystä.
- Taikauskonnoton
agnoskepo kirjoitti:
Olen itse umpihetero, mutta ei minua kiinnosta, mitä täysi-ikäiset ihmiset vapaaehtoisesti keskenään tekevät. En itse näe siinä mitään järkeä, mutta ei minun myöskään tarvitse tuntea asiasta moraalista närkästystä.
Yleensähän oikeasti täysin heterot eivät olekaan niitä homofobikkoja, vaan fobikot ovat niitä jotka yrittävät vain epätoivoisesti vakuuttaa – itselleen ja muille – heterouttaan.
Oman seksuaalisuutensa kanssa sinut olevalla ei ole mitään syytä tuomita muiden seksuaalisuutta.
Saa nähdä löytääkö Saatana tiensä pyhimpään eli sunnuntain kirkkokahveille. Toivottavasti osallistujat ovat valveutuneita ja pyytävät nähdä paketin mistä kahvit on keitetty.
- jhgfewe56789
Saatana on jo hoitanut kirkon asiat siihen malliin, ettei taida olla kirkolla enää olla ymmärrystä palata takaisin......alkukristilliseen linjaan.
jhgfewe56789 kirjoitti:
Saatana on jo hoitanut kirkon asiat siihen malliin, ettei taida olla kirkolla enää olla ymmärrystä palata takaisin......alkukristilliseen linjaan.
Jeps, kaukana taitavat olla kaipaamasi menneet ajat. Mitä kaipaat niistä eniten - rovioita, ruttoa, ihokasta paljasta ihoa vasten?
marathustra kirjoitti:
Jeps, kaukana taitavat olla kaipaamasi menneet ajat. Mitä kaipaat niistä eniten - rovioita, ruttoa, ihokasta paljasta ihoa vasten?
Kannattaisin hänen tapauksessaan lepraa ja isorokkoa.
Pappi kävisi sitten viskomassa parantajapoppamiehen tavoin vihkivettä saatanan riivaaman sairaan päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736