Voiko näitä muuttaa niin että saisi ajaa 100 km nopeutta. Onko nämä tuomittu eliniäkseen 80 km nopeuteen.
Miksi 80 km maksiminopeus
10
53
Vastaukset
- hyvä.nopeus
Ihan hyvin voidaan muuttaa, itse olen usein pitänyt matkavauhtina sellaista 110-115km/h, eikä mitään ongelmia.
- säästöjäliika
Lähes poikkeuksetta matkailuautoissa on alimittainen alusta. Ehkä perustuu tuohon epäkohtaan.
- saatiin.paino.alas
Niin, kaikissahan alusta ei ole loppuun asti. Esim vanhemmissa Solikan vaunuissa alusta loppui akseliin, loppupää vaunua oli tyhjän päällä.
- Reinohöpöttäjä_Joksu
Minä nikkaroin pyöräpotkuriini yläpetiä, ja rumatikki tuulettamaan suvella.
- Tyäläkeläinen
Minulla on 2.2L Fordissani 100 mk/t tarra perässä ja polku pyöräteline ja peruutuskamerakin.
- Joksu_Fani
No nythän sinulla on kaikki hyvin. Olisi vaan vielä rahaakin sinulla Joksu !!!
Onko Joksu Ford homopojan värkki?? Olethan Kuopion kuuluisin homokin - Joksu_Fani
Aina paranee puliukon jutut . Hyvä Joksu ?
Onko pyöräpotkurissakin roiskeläpät ,
Olethan Kuopion kuulisin homo.
Liikutko talvella?
- tasainen.vauhti
Saksassa voi vaunu perässä ajaa 100 km/h, mutta kun se sama vaunu samoin varustein tuodaan Itämeren ylitse, niin Trafin taikasauva heilahtaa eikä vaunua voi enää vetää kuin 80 km/h.
Tosin jos rekat ajaa koko ajan sitä 88 nopeutta rajoitinta vasten, niin käytännössä vaunu perässä voi ajaa ihan huoletta samassa letkassa. - Reinohöpöttäjä_Joksu
Olenkin menossa jo Siwaan Turvalantielle nelivedollani .
https://youtu.be/kfNoNYrgDZo?t=16
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3702874SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis662314Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781969Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis731628- 1401552
- 691169
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021029Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön264965Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li10956- 39831