Tänään on noidat liikkeellä ja Kevätpäiväntasaus. Se tarkoittaa että tästä se rasismi vain kiihtyy! Kaikilla koirailla muutenkin hormonit hyrrää keväällä ylikierroksilla, joten nyt on naiset ja tytöt todella suuressa rasismin vaarassa. Pitäkää nyt itsenne selvillä vesillä ja kiertäkää kaukaa miehet mielummin kaikki miehet paitsi oman suvun jäsenet.
Ei täs muu auta, kuin huivi kannattaa laittaa päähän, on ne niin sekasin. Sianlihaa taskuihin, jota voi hieroa hyökkääjään. Kertokaa aina jollekin minne meette ja milloin tuutte. Varokaa kaikkea.
Masentavaa tällainen
Hyvää kevätpäivää
1
<50
Vastaukset
Olen mä aina nostanut varovaisuus asteikkoa tälleen keväällä. Mutta nyt on syytä enemmänkin varoa just ulkomaalaisia miehiä, koska ulkomaalaisille miehille ei opeteta mitään tapoja. Päinvastoin luulen että ne syyttää naista stondiksestaan, siksi ne raiskaa väkisin naisen. Vaikka sillä ei ole mitään tekemistä naisen kaa, ne saa stondiksen ilman naisen näkemistäkin, vaikka yöllä yksin nukkuessaan. Se on vaan luonnollista mutta jostain syystä uskonto kuten meidän kristinuskokin halusi syyttää siitä poikia, siksi pojat syyttää tyttöjä, koska jostainhan se syyllinen on löydettävä koska seksi on uskovaisille kiellettyä. Meiltä kristityiltä moiset sairaat opit poistettiin jo kohta sata vuotta sitten. Mutta tuo islam vaan jaksaa opettaa vääriä asioita.
Että kiitos vaan Stubbille tästä kansainvälisyydestä.
Kuka uskaltaa mennä kauppaan? Toivotaan että joku uskaltaa, ettei ala seuraavaksi kaupat putoilee. Muistelen vaan kun vuosia sitten teki mieli jotain pientä iltapalaa, meni 100mk ja tuli kaksi kassillista ruokaa kotiin, mietin että jotain pientä juuu. Ei varmaan tänään monikaan uskalla kauppaan iltasella heräteostoksille.
No sellasta kokoomus meille tarjoaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746