ai kaikkia niitä, kuinka ihmeellistä.
Oletko homo hintti
13
90
Vastaukset
- BarakObama
En ole vielä päässyt Pratt Bittiä viikseen vetämään . joten en ole homo vaan hetero.
Samalla reissulla voisi sitten käydä George Glooneytä ja Barak Obamaa vetämässä viikseen, mutta ei minusta homoa taida tulla - heteroksi jään. - homoudenvastustaja
oli mielisairaus vielä 1981 tuo homous.
- aitohomo
Olen neitsyt homo. Jos teillä perkele kellään on piirunkaan verran munaa haukkua homoja, niin se olisi kaikki tervetullutta terapiaa.
- JaMyöSPelkkäMulkku
Olet.
- punkäär
Olen homo hintti. Kaikki mielenkiinnot keiteröity.
- vähäpimeä
En tiedä vielä, isi ei ole kertonut sitä ja äiti vaan mököttää tuoppi kourassa.
- serruus
vähäpimeä kirjoitti:
Sulta tais tulla väärään kohtaan, nimittäin isäs sulkijalihakseen. Mutakuonot kuolkoot! Äitis jos menis pois niin jäisitte iskin kaa kahestaan. Ahistuksissaan pannaan perseeseen!
- kuunteleva_suolakirkko
vähäpimeä kirjoitti:
Älä huoli, kyllä se kohta kertoo. Isäs järjestää sun asiat ihan hyvin ja elämäsi.
- huutomerkkien_säästäjä
vähäpimeä kirjoitti:
Sinä olet pimppi valeasussa. Saatanan rääpäle, kyrvi takaisin isäsi vittuun!
- maito_parta_homo
Saatanan op hitti. Susta ei koskaan tule isäsi Tuttumiehen veroista. Leukakiikku sinua odottaa!
- aitohomo
Valitaa kuule homoudestasi ylläpidolle. Se ymmärtää ja toteuttaa täällä homojen terapiaistuntoja. Yhdessä YLEn kanssa tietenkin.
- Molempia
Olen ylpeä lesbomies ja juuri menossa toiseen sukupuolenvaihtoleikkaukseen ... onneksi alkuperäiset kivekseni syväjäädytettiin, joten tulen taas toimeen niinsanotusti "omillani". Taidan kuitenkin pitää jo teetetyn vaginan vielä lisukkeeksi ja varmuuden vuoksi.
Toivottavasti raskauteni ei estä operaatiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011591
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581011Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85912
- 61896
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11770Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t266766Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75717Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61712Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342711