Lohjalla on alkanut kiertää taas aggressiivivia ovelta-ovelle kierteleviä kaupustelijoita. Havaintoja on ainakin Gruotila-Vienola -alueelta. Sunnuntaina on kierrellyt alueella n. 180senttinen roteva pipopäinen mieshenkilö iso reppu selässä kääreitä käsissään.
Mies on ollut liikkeellä iltapäivällä 12-16 välillä nyt sunnuntaina. Slaavilaisen näköinen. Mies on käynyt yrittämässä aggressiivisesti sisään eri asuntoihin. On pimpottanut ovikelloa hektisesti, jonka jälkeen ryskytellyt ovea, ja tämän jälkeen kiskonut useita kertoja voimakkaasti ovenkahvaa testaten onko ovi lukossa vai ei.
Miestä ei ole häirinnyt se että ovenkahvan vääntelyn jälkeen on havainnut sisällä jonkun, vaan on käynyt tämän jälkeen uudelleen vääntelemässä ovenkahvaa ja ryskyttämässä ovia.
Viime kesänä on ollut samantyylistä menoa, jolloin on mm. vanhuksille koitettu pakkomyydä jotain rihkamaa, jonka jälkeen on pyydetty pankkikorttia että sillä voidaan maksaa.
Pitäkää siis Gruotilassa ja lähialueilla kotiovet lukossa älkääkä avatko ovia tuntemattomille. Kahvan vääntely aggressiivisesti paljastaa ettei kyseessä ole mikään asiallinen kaupustelija, koska tämä ei ole metodi testata "onko joku kotona huijarille tuntemattoman asunnossa". Etenkin vanhukset olkaa varuillanne.
Voi hyvin olla että jos tyyppi olisi päässyt johonkin asunnoista sisään testatessaan kahvaa, olisi isoon reppuun sujahtanut paljon tavaraa käynnin yhteydessä.
Lohjalla aggressiivisia kierteleviä kaupustelijoit
1
150
Vastaukset
- liikkeellä_tiedustelija
Mahtaneekohan olla taas jonkun rikollisporukan tiedustelija etsimässä kohteita johon murtautua mm. Pääsiäislomilla?
Jos nyt näette tämmöisen leveäharteisen miehen ison repun ja kääröjen (mahdollisesti tauluja tms. "kaupustelu"esineitä sisällä) kanssa esimerkiksi rynkyttämässä kahvasta naapuritalonne ovia ja kurkkimassa ikkunoista, niin kysäiskää että millä asioilla liikkuu. Kannattaa napata vaikka videolle jos ehtii. Maisemakuvaa voi aina käydä ottamassa kadulla, ja jos joku siihen eksyy niin oma vikansa.
Kannattaa näköjään nostaa valveuttaan Lohjan alueella jälleen lomien lähestyessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569