Elämän merkityksellisyys ja pelko

suruveri

Elämän merkityksellisyys ja pelko

Merkitys on myös sellaisella tosiasialla että miten montaa vastaan kävelevää pelkäät, kun itse olet yksin, että se vastaantulija raiskaa tai tekee jotain pahaa kun olet yksin pimeällä kadulla eikä mitään missään. Ja yö / päiväaika on myös merkityksellinen.

Sanoisin etten pelkää yhdenkään vastaantulevan valkoisen raiskaavan tai tekevän mulle pahaa, ellei se ole kännissä tai huumeissa, ja niistäkin vain n 50% ehkä katson uhaksi. Ja kuitenkin vastaan kävelee vuodessa sellaisia huumeissa n 1 - 2 porukkaa
kännissä semmoset maassa makoilevat eihän ne mitään mutta muut ehkä, nuoret oletettavasti pelkäisin 90% .... Kerran 4-5 hengen känniporukasta yks alkoi huutelee mulle mun vaatetukseen liittyen jotain hyvinkin agressiivista agressiivisesti - se pelotti Se oli järkkyä. Sitten kuulin mies äänen samasta porukasta sanovan hei älä viitti ja jotain kähinää kuului. ne siis oli selkäni takana. Olen aika varma että se n 40v nainen oli tulossa päälle. mutta mies pelasti Kiitos, Siitä on varmaan 10 vuotta. Ja tuo on ollut pelottavin ikinä tilanne valkoisen kanssa.

Sitten kun miettii mamuja ja niiden vastaan tulemista niin toki riippuu onko se yksin tai ryhmässä. Niin uskoisin että 100% pelkään jokaista, mutta mitä isompi jengi sitä enemmän pelkäisin. Eli jos yksi mamu tulis vastaan pelkäisin sitä vähemmän kuin jos olisi 2 tai enemmän.

Tilastot ei vaikuta pelkäämiseen. Mutta pelkääminen vaikuttaa elämän laatuun ja siihen tämä mamu-invaasio on vaikuttanut niin että vois puhua elämän laadun romahduksesta. Ja vaikkei se silleen välttämättä näy ulospäin niin kyllä kohta joku huomaa jotain talouden jossain rattaissa tapahtuvan

Kiinnitin huomiota tähän kun vastaan tuli keskellä päivää musta ja pelkäsin sitä mustaa niinku ihan täysillä, että pääsenkö ohi mitä se tekee ja sydän jyskäs. No pääsin ohi hengissä.

Kohta vastaani tuli about saman ikäinen valkoinen poika eikä pelottanut yhtään tippaa.
Kundit oli saman ikäisiä, kokoisia ja saman oloisia jälkimmäinen oli vaan valkoinen.

Mietin siinä lopun matkaa että olipa erikoinen fiilis. Huojentunut ja ehkä hiukan hörähdin että olipa erikoinen sattuma. Olen 100% varma että seuraava musta vastaan tuleva aiheuttaa saman pelon. Okei harvoin ylipäätään kävelen, ja en mielelläni enää ikinä.

Jonkun todella sairaan mielestä olen rasisti, mutta eihän se niin ole. Enhän mä sitä mustaa pelkää siksi että sen iho on musta vaan koska oletusarvo tehdä rikos on suurempi kuin valkoisella. Olis jännä tietää miksi.

Mietin lisää tilastollisesti, että jos koko elämäni aikaa miettii - miten valkoiset mustat on käyttäytyneet ... niin kun mies tekee pahaa ilman syytä tai uhkaa huvikseen niin no niitä on vaikea verrata koska kuitenkin elin 40 vuotta puhtaasti valkoisten ihmisten ympäröimänä, eikä mun oletusarvoni vastaan kävelevien miesten minkään laisten ryhmienkään suhteen ole ikinä pelokas

Myöhemmin vain osa ympäristöstä muuttui lisääntyvään vauhtiin mustemmaksi,
hmmm hän miettii täällä. No iän myötä on se vanhan hitaan ihmisen houkuttelevuus ryöstöön kasvanut valtavasti, mutta okeei mietitääs näin suhteessa jos Suomessa ei olisi ulkomaalaisia ollenkaan niin oletan että vanhat saisi olla hyvin suojattuna, se oletusarvo on kadonnut nyt tyystin, tuntuu että mitä suojattomampi sitä varmemmin mamut tekee pahaa, ei suomalaiset. Onneksi suomalaisilla on vielä sen verran kunnioitusta ettei vanhuksia ryöstä kuin huumehullut. Mutta tää turvattomuuden tunne lisääntyy joka vuosi. Se on pelottavaa.

mutta uskoisin etten jätä pelkäämättä yhtäkään mustaa miestä ikinä missään. Naisia en pelkää, ne vaan ällöttää, koska tiedän että ne tekee niitä miehiä, eikä kasvata niitä mitenkään, tai oikeestaan kasvattaa : vihaaman ja halveksimaan, raiskaamaan ryöstämään valkoisia vääräuskoisia suomalaisia mitä heikompi sen parempi niille.

Toivoisin vaan että saisin viimeiset elinpäiväni elää rauhassa ettei tarvisi edes nähdä noita pahoja ihmisiä, jotka tulevaisuuteni rauhan tuhosi.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
        Maailman menoa
        297
        2671
      2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
        Maailman menoa
        78
        2465
      3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
        Maailman menoa
        55
        2205
      4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
        Maailman menoa
        77
        1893
      5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
        Ikävä
        125
        1672
      6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
        Maailman menoa
        59
        1554
      7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
        Ikävä
        137
        1447
      8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
        Ikävä
        73
        1328
      9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
        Ikävä
        88
        1140
      10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
        Ikävä
        77
        1114
      Aihe