https://www.youtube.com/watch?v=gc3TPjSqogQ
Kuten video osoittaa kukaan järjissään oleva ei pelkää Venäjää joten ymmärrätte varmaan miksi Naton kannatus ei nouse.
Pelkäätkö Venäjää?
16
110
Vastaukset
- ERommel
Onneksi näköjään nuoremmatkin ajattelevat omilla aivoillaan, eli median luomat uhat eivät pure.
- FiksuNuoriso
Ei pure ei, fiksut nuoret osaavat ajatella omilla aivoillaan.
- nuorisotietää
Nuorisomme on varsin kansainvälistä ja asioita laajemmaltikin pohtivaa väkeä. Nuorilla ei ole mitään menneisyydentraumoja kuten heidän esivanhemmillaan. Nuorisomme on elänyt maailmassa jossa esim. koululuokilla on ollut ulkomaalaisia ja varsin usein venäläisiä alkuperältään. Nuorille Venäjä ja venäläinen on kumppani eikä mikään uhka.
- katsokeees
Katsokaa videolla kuinka yksikään täysijärkinen ei pelkää Venäjää.
- 12plus14
Ryssää inhotaan ja vihataan, ei pelätä tietenkään :-D
- rakas.naapurimme
Jos suomalaisilta menisi tuolla tapaa kun tuossa videolla kysytään kysymään että " Vihaatko tai inhoatko Venäjää tai venäläisiä?" Niin vastaukset olisivat kun tuolla videolla.
Me rakastamme Venäjää, kaikkein tärkeintä naapurimaatamme ja ymmärrämme että Venäjä tulee olemaan naapurina jatkossakin. - SuomenPelotonKansa
Sinä olet avoimesti kertonut kuinka pelkäät Venäjää, siksi ruinaat Natoakin maahamme, silkasta pelosta ja tietämättömyydestä. Vihasi Venäjää kohtaan kumpuaa jostain keskiajan sodista, minne olet menettänyt sukulaisiasi. Normaalit ihmiset elää tätä pävää, eikä roiku henkihieverissä menneisyydessä. Onneksi Suomen nuoriso tietää, tämä on se sukupolvi mikä tulee potkimaan Nato yritykset maastamme. näihin ei propaganda Venäjän uhasta toimi, Kansa tietää ettei meitä uhkaa mikää.
- Troli1
Ah ihana venäjää... Ah venäjää.... Ihana paratiisi jota rakastan ! Siellä kaikki on parempaa kuin muualla... Ihanaaaaaa!!!
- nuor_mies21
Ainakin me nuoret, olen 21v pidämme Venäjää ihan hyvänä naapurina. Meitä ei kiinnosta joku satavuotta sitten ollut sota jossa sukulaisiamme on kuollut.
- ViisasNuoriso
Kiitos. Hienoa Suomen nuoriso! Näin se pitää mennäkkin.
- KopeekkaHaisee
Ja taas hoonosoomi Trolli. Terveisiä sinne Pietariin Savuškininkatu 55:een. Kannatan muutaman lisätunnin ottamista Suomen kielestä.
Minun 21v poikani pitää Venäjää törkeänä häirikkönä, joka tappaa viattomia ihmisiä sekä Ukrainassa että Syyriassa. Venäjän toimet parin viime vuoden ajalta ovat vaikuttaneet hänen mielipiteisiinsä, ei menneet tapahtumat. - ERommel
Venäjän pelko on opittua ja opetettua pelkoa, jo historiamme osoittaa ettei pelättävää ole.
EU:sta irtautuminen on Suomen kaltaiselle maalle suoranainen elinehto, jotta voisimme toteuttaa vapaasti omaa rakentavaa politiikkaa. Kaikki viisaat ovat jo huomanneet että EU-kurimuksessa Suomi on suurimpia kärsijöitä....samanaikaisesti saimme niskaamme historiamme ehkä surkeimman hallituksen....ei ole hyvä yhtälö ollenkaan. - Tässä_Faktaa
Katsopas poika tuo video. Se on varsin selkeää sanomaa mitä kansalaisemme nuorista iäkkäämpiin ajattelevat aiheesta.
Vai tekeekö totuus kipeää? On olemassa sanonta että " Parempi karvas totuus, kun makea valhe"
- Tiltut-tyrkyttävät
propagandaansa. Uskoo, ken haluaa.
- SanonVaan
US Armyn sotaharjoittelijat eivät ole tervetulleita Suomeen. Ei vieraita sotajoukkoja yli rajojemme!
- Venäläisten_kanssa
sodittiin vuosikymmeniä sitten. Käytännössä sodimme silloin myös Yhdysvaltojen ja brittien kanssa.
Venäjä ei ole tulossa joukkoineen maahamme itse itsensä kutsuen. Jenkit ovat.
Historia kertoo, mitkä pelot ovat realistisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514