Kun ihminen kulkee lentokentällä, hänen puhelimensa tietoja urkitaan WLAN:in, Bluetoothin ja 3G-yhteyden avulla. Herää kysymys miksei lentokentillä ole tunnistimia jotka havaitsevat räjähteet ja aseet. Vai onko ihmisten datan urkinta tärkeämpää kuin pommien ja aseiden löytäminen? Vaikuttaisi silloin että tekninen valvonta onkin taloudellisesta hyötyä tavoittelevaa ei esim. terrorismia kitkevää. Bryssel kertoo taas asian. Viimeksi Ranskassa terroristit viestivät salaamattomien yhteyksien kautta ja jopa lähettivät toisilleen salaamattomia liitetiedostoja iskukohteista. Tiedustelu ei löytänyt mitään, koska se on valjastettu rahanarvoisen tiedon varastamiseen ei ihmisten suojaamiseen.
Miksei pommeja ja aseita havaita lentokentällä???
2
<50
Vastaukset
- EnnustajaEukkko
Bryssel yksittäistapaus- rajoa ei saa sulkea
Schengeniä ei saa romuttaa..
Suomen hallituksen (=Stubbin) virallinen lausunto huomenna 23.03.2016
Stubb itse on jo antautunut pakolaisvyöryn edessä:
Stubb esitti puheessaan huolensa EU:n kehityksestä, jossa useat jäsenmaat hakevat ratkaisuja turvapaikkakriisiin yksin yhteistyön sijaan. Samalla Stubb kertoi uskovansa, että Suomi ja Eurooppa selviävät turvapaikanhakijakriisistä.
Hänen mukaansa suurempi haaste on se, miten Suomi onnistuu uudistumisessa kriisin jälkeen!!!!!!!!
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/stubb-puoluevaelleen-olen-huolestunut-eu-n-tilasta/5773600
Schengeniä ei saa romuttaa ..koska se haittaa rahojen kuskaamista veroparatiiseihin piiloon verottajalta. - Itse666
Suomessa poliisi valmistautuu terrorismiin pystyttämällä kameroita Kehä ykköselle kahden kilometrin välein. Onpa turvallinen olo. Poliisia en ole ikinä nähnyt Seutulan lentokentällä. Onhan siellä poliisiauto parkissa, mutta itse poliisit ovat yleisöltä piilossa. Minusta on kiva käydä Saksan lentokentillä kun siellä poliisipartiot kävelevät konepistoolit käsissä valmiina toimintaan. Ei kaikkea voi korvata tietokoneilla ja valvontakameroilla. Suomikin tulee sen vielä karvaasti kokemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt344310Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.492283Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö471405- 851230
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381178Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251146Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501100Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161955Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175899- 59891