Ajelin pyärällä päivällä

mehukelaldkajfö

sitten meni rengas puhki, nyt ei ole ajopeliäkään, ei ole varaa ostaa pyöränkumia, kun rahaa on 1 e kahdelle viikolle, sillä pitäs saaha ruokaa. Naapurissa on teukka joka osaa korjaa mutta ei sillä oo rengasta, se on vaan korjaaja. Aattelin että voisin laittaa erikeepperiä jos se pitäs. Nyt on niin etten pääse edes kauppaan, kauppaan on 2,5 km eikä oo kenkiäkään. Jos teukka menee kauppaan kai se vois tuoda mulle sipulia.

11

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kumi-puhki

Voi harmi, auttaisin jos voisin. Minulla on autotallissa monenlaisia pyörän ulko- ja sisäkumeja, paikkausvälineitä ja pari turha fillarikin. Taito myös löytyy, sillä olen fillareita korjannut lapsesta saakka. Kumin paikkaaminen on helppo homma, mutta erikeepperillä se ei taida onnistua.
      Turhia kenkiäkin minulla on monet,mutta sipulia ei ole eikä tule.

• Mb_123

Minulla on sipulia ja valkosipulia. Nyt menen pyörällä hakemaan lisää, kun hyvä ilma. Paikkasarja maksaa alta 10€ ja saa monta paikkaa. Tänään syömme viininleikettä. Pitää ostaa myös sitruuna, anjovista ja ranskiksia.

• köyhämies

Kannataa kävellä niin säästyy rahaa eikä kumit puhkee

• pyörätön

Yritä saada jostain lainaksi kymppi, joko uusi pyöränkumi tai paikka-aineet.
      Minulla kävi myös surkeasti, olin kirpputorilla käymässä, pyörä lukittuna, sillä aikaa pyöräni oli nyysitty. Oli vielä oikein harmaa tuiskainen päivä, tuntui että verta itkin kun tallasin kotiin, ei varaa hankkia toista pyörää, aivan oikeasti mieliala nollilla. Tsemppiä sinulle.

• silläsipuli

Mullakans pyörä sen oakkojen pyörä mut hyvin rulla kuitenkin. Mulla reinot jalassa ja kansa kattoo, mut mitä sitten, sipulia oon hakemassa teen sipulikeittoa.

• honda-mies

Kohta pääsee kauppaan moottoripyörällä.

• enomistamitää

mää vaa juiksen jos jaksan, mul ei o motsikkaa, vaan potkulauta, ja tekoäly.

• kumipuhkesitoistamiseen

Voi harmi, että kumin puhkeamisesta tuli tälläistä harmia jo kahteen kertaan, ensin tuli, kun isältäsi puhkesi kumi ja nyt sinulta vielä polkupyörästä.
      Polkupyöränkumit ei paljoa maksa ja paikkarasiakaan ei mahdottomia. Pistä "juvakkaat" jalkoihin ja lähde keräämään pantillisia pulloja ja tölkkejä, niillä saa mukavasti rahaa ja voit hankkia uuden kumin myös polkupyörääsi.
      http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?34064-Py%F6r%E4retkeily%E4-80-luvulta/page3

• kekseliäisyyttä

vanhat muovikassit narulla jalkoihin ja ostamaan kävellen sitä sipulia.

• juvallaollut1979

Ne muovikassit on juuri ne JUVAKKAAT!! googleta: juvakkaat

• yksinhuoltajamama

Hihihii hohoii kiitos . Sain ilmaista naurua näistä lauseista tähän pääsiäiseen. Oon köyhä ja kipeäkin tällä hetkellä. Mutta mulla on 70€ rahaa viikoksi. Pärjää sillä. Lapset tässä on . Ostaa heille ruokaa. Itse tarviin uusia housuja. Monet lahonnu. Joutunut heittää roskiin. Vinkatkaa. Mistä edullisesti kokoa xl. Käy collarit verkkarit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2152
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1815
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1314
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      960
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      88
      950
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      875
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      139
      824
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      740
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      726
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      709
    Aihe