Österreich 24 kertoo illalla tulleesta Twitter viestistä, jonka mukaan Brysselin isku oli kosto lännen iskuista Orientin maille. Silmä silmästä, hammas hampaasta.
Ja seuraava isku siis tulisi tapahtumaan Saksassa.
Seuraavaksi isis uhkaa iskeä Saksaan
6
<50
Vastaukset
- Lunta-tupaan
Tämän saattoi melkein arvata.
- En-suosittele
Se vaan on niin, että Saksalaisille ei kannata vittuilla. Siinä käy todella huonosti. Tarvitaan taas koko maailma lopettamaan se verenvuodatus. Se on niillä geeneissä. Olen itse Saksalaista syntyperää ja tunnen sen porukan.
- Kalifaatti
Saksa tiukensi illalla rajojen valvontaa. Tiedossa varmaan tämä uhkaus.
Saattaisi isku todellakin olla se viimeinen niitti joka laukaisee tapahtumat.Eli sen sodan, jota on manattu tulevaksi. - Rajat_kiinni_2016
Miksi Suomen muitakin rajoja ei nyt panna kiinni? Hallitus on pöpi. Ihmissalakuljettajakoplat ovat täällä asumassa, niillä on miljoonabusiness, joten se Venäjän ralli taitaa olla noiden ohjaamaa.
Mitenkähän seuraava kansalaisaloite pitäisi muotoilla? Jos ihmiskauppa on noin kannaattavaa, kesä tulee olemaan katastrofi. Joku aloite, ehdottakaa jotain. - mitähän.sieltä.tulee
Sellainen tunne kyllä on, että nykysaksalainen pasifismi on katoavaa pintaa.
Preussilainen militarismi -> ensimmäinen maailmansota
Natsismi ja Hitler -> toinen maailmansota ja joukkotuhonta
2000-luvun voimaliike islamia vastaan -> ??? - Vorsicht
Saksalaiset ovat olleet todella myöntyväisiä tälle kommunisti-Merkelin ajamalle avoimien rajojen politiikalle. Olen kuitenkin huomannut, että jopa liberaaleja saksalaisia jo kuvottaa jatkuva natsimenneisyydellä syyllistäminen. He kun eivät ole millään tavoin syyllisiä tapahtumiin, jotka tapahtuivat ennen heidän syntymäänsä (ja olivat reagointia aiempiin Saksan kansaa kurittaneisiin tapahtumiin, jne.)
Luulen todellakin, että sakemannin mitta tulee täyteen jos siellä kaiken jälkeen tapahtuu terrori-iskuja kiitokseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2212917Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell81637Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.51337- 1031206
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231161- 751097
Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581025Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531022Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717937- 135922