Onko evijärvellä muumimukihuijaria

Pelottaajailmotanpian

Onko tullut ilmi onko evijärvellä naista joka huijaa muumimukien myynnillä ?
Eli myy olemattomia mukeja.

6

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saijamillenium

Kyllä on . Varokaa. Tori.Fi ssä kauppaa eikä ole aikomustakaan lähettää.

• Teinhyvätkaupat

Ei kannata ostaa suomesta muumimukeja,samoja Taiwanissa tehtyjä mukeja ostin Pattayalta 1,50€/kpl,ostin 30kpl koska Suomessa tuntuu olevan hyvä kysyntä ja hinnat ovat ihan jotain muuta.

• Huijaaaaja

Poliisille lähtee ilmoitus koska en saa enää yhteyttä myyjään kun sai rahat tililleen.
        Ottakaa opiksi muutkin ja heti vaan rikosilmoitus kehiin ja toriin ilmoitus. Sen jälkeen ei enää kauppaa mitään. Ja paikalliseen lehteen nimen kanssa varoitus.

• 3456789876543

vieläkö on niin tyhmiä ihmisiä että lähettää rahat ennen tavaraa? ja varsinkin jo kyseessä on kulta,taide ym..arvotavara ei edes postiennakolla pitää nähdä...hyväuskoisia on aina kustu linssiin ja tullaan kusemaan..sori vaan...thaimaan muumi mukit ei muuten oo muumista kuullukkaan sama kun ostaa sieltä rolexin tai kultaketjun mut saa nekin lähetettyä suomessa postiennakolla jollekin torvelle

• kieliine

öykkäri ongenkoukkukauppias myy Evijärvellä katiskoita.

• danhammas

mä oon ainaki maalaillu jo viis vuotta muumimukeja kotona ja jakanu joka e-p kirpputorille..hyvin menee kaupaksi...eipä ihme ensin wincapita,muumimukit ja onecoin.....maajusseja ja niiden perillisiä on sitten niin helppo vetää linssiin...hohohohoho

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 93
      1494
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1344
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1267
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1168
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      1145
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      945
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      807
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      751
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      744
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      715
    Aihe