Eli aloitin yaz merkkiset pillerit pari viikkoa sitten siispä syön ensimmäistä laattaa ja onnistuin tiputtamaan yhden pillereistä ja otin sitten seuraavan päivän pillerin ja olen nyt jatkanut niiden ottoa normaalisti. Miten pitäisi nyt toimia? Syönkö liuskan normaalisti ja otan lume pillerit kun ne nyt vastaan tulee vai tarkottaako tää nyt unohettua pilleriä vai mitä? Entiiä yhtään mitä pitäis tehä.
Hävitin yaz pillerin help!
2
133
Vastaukset
- 7258
Joko otat toisesta liuskasta yhden pillerin ennen lumepillereitä tai sitten syöt vaan sen liuskan sellaisenaan. Voit myös jättää lumepillerit syömättä ja jatkaa suoraan toiseen liuskaan. Ei haittaa mitään, jos yksi vaikuttavaa ainetta sisältävä pilleri jää syömättä lopusta. Voit lukea pakkausselosteesta, miten pitää toimia, jos pillerin unohtaa 3. viikolla, sillä juuri sitähän tuo tilanne vastaa. Keho kun ei tiedä onko pillereitä yksi vähemmän, koska se hävisi vai koska "unohdit" sen.
- jokapäiväpilleri
Ymmärtääkseni olet joka päivä syönyt pillerin.
Tässä tapauksessa voit syödä lumepillerit ja jatkaa sitten uudesta laatasta.
Mielestäni on parempi, että pillereiden alussa lumepillerit syödään, jotta elimistö tottuu pillereiden normaaliin rytmiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 492675
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492303
- 412174