Ylläpito toivoo homojen itsemurhia!!!!!!!!!!!!!!!!

aitohomo

Poistaa kaikki homoja käsittelevät viestit täältä. Vaikka tämä homojen että tulisivat täällä haukutuksi olisi mitä oivallisinta terapiaa.

Saatanan YLE:n kanssa yhteistyössä oleva vittumulkkuylläpito!!!!!!!!!!!

23

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aitohomo

Eikä täällä kellään ole tarpeeksi munaa edes haukkua homoja!

• aitohomo

Taidatte olla hinttejä itsekin?!?!?!?!?

• aitohomo

Sosiaalifobinen paska kun ei uskalla ulos lähteä missä voisi tulla hakatuksi, niin jos nyt edes näin virtuaalisesti sanojen välityksellä?

• Top-of-gun

Levytilaa vapautuisi käsittämätön määrä

• aitohomo

Ylläpito alas, tämä viesti ylös!

• EROON-YLESTÄ

Mitä muuta odottaisit, kun palstaa moderoi YLEVEROLOISET HOMOMAMU-VAPAAMATKUSTAJAT!

• aitohomo

Juu, ilmeisesti juuri tätä YLE-yhteyttä ei saa mainita. Saatanan terapiavastaiset mulkut!

• aitohomo

Vitsithän lähtivät tuhkavittuun suitsait sukkelaan! Oikeassa olit.

• aitohomo

Ei vain perkele jostain syystä tuo video näy nyt itselläni, mutta pikkukuvista näytti olevan.

• aitohomo

Tulisi edes saatana televisiosta meille homoille terapiaksi vihapuheita!!!!!

• homoudenvastustaja

homous oli vakava mielisairaus vielä 1981.

• aitohomo

Hyvä pointti. Ja on edelleen! Minulla on se.

• aitohomo

Suunnittelen itsemurhaa päivittäin. Mutta en vain saa sitä aikaiseksi. Seksiä en ole ikinä harrastanut, mutta homo olen!

• aitohomo

Kaudella 2 vuonna 2001 oli Britannian Big Brotherissa homovoittaja Brian Dowling. Siitä on 15 vuotta. Sen talon kun olisi räjäyttänyt taivaan tuuliin kun se jäi yksin sinne, niin olisi ollut yksi homo vähemmän maailmassa.

• aitohomo

Siis mitä vittua, ylläpitO!??!!??!

• aitohomo

Tuttumies!!!!!!!!!, KETJUUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• homoudenvastustaja

Kyllä nuo homot osaavat sotkea paikkoja ! Minun äitini piti matkustajakotia helsingissä 90 luvulla, ja homot kävivät päiväpanoilla siellä. Oli muuten karmeassa kunnossa huoneet noitten jäljiltä paskaa oli seinissä sängyssä lakanoissa sängyn laidoissa siis melkein joka paikassa. Äitini antoikin porttikieltoja näille homoille, kun eivät siivosti osaneet olla. Taitaisi nykyään tulla vankeutta kun porttikieltoja antaisi homoille. Se minua vaan ihmetyttää että onko tuolla paskalla sotkeminen jokin rituaali vai mikä se on noilla homoilla.

• aitohomo

Minä en uskalla mennä minnekään ulos.

• homoudenvastustaja
        aitohomo kirjoitti:

Minä en uskalla mennä minnekään ulos.

mitäs kaivelija pelkää?

• HomotNormaalejaHEH

Homot ovat normaaleja ?
        Vaikka niillä alkaa seisomaan, kun vaikka kulkevat paskahuussin ohi ja haistavat paskan hajun.
        Siis nimenomaan ulosteen haju vaikuttaa heissä.

Ilmeisesti he syövätkin ulostetta.

• kyttäpoika

nettipoliisii kiittää

• aitohomo

Vitun perkeleen fäppäävä Fobba!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      130
      3089
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      39
      2949
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      105
      1331
    4. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      135
      1057
    5. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1047
    6. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1037
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      977
    8. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      949
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      777
    10. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      753
    Aihe