Poistaa kaikki homoja käsittelevät viestit täältä. Vaikka tämä homojen että tulisivat täällä haukutuksi olisi mitä oivallisinta terapiaa.
Saatanan YLE:n kanssa yhteistyössä oleva vittumulkkuylläpito!!!!!!!!!!!
Ylläpito toivoo homojen itsemurhia!!!!!!!!!!!!!!!!
23
<50
Vastaukset
- aitohomo
Eikä täällä kellään ole tarpeeksi munaa edes haukkua homoja!
- aitohomo
Taidatte olla hinttejä itsekin?!?!?!?!?
- aitohomo
Sosiaalifobinen paska kun ei uskalla ulos lähteä missä voisi tulla hakatuksi, niin jos nyt edes näin virtuaalisesti sanojen välityksellä?
- Top-of-gun
Levytilaa vapautuisi käsittämätön määrä
- aitohomo
Ylläpito alas, tämä viesti ylös!
- EROON-YLESTÄ
Mitä muuta odottaisit, kun palstaa moderoi YLEVEROLOISET HOMOMAMU-VAPAAMATKUSTAJAT!
- aitohomo
Juu, ilmeisesti juuri tätä YLE-yhteyttä ei saa mainita. Saatanan terapiavastaiset mulkut!
- aitohomo
Vitsithän lähtivät tuhkavittuun suitsait sukkelaan! Oikeassa olit.
- aitohomo
Ei vain perkele jostain syystä tuo video näy nyt itselläni, mutta pikkukuvista näytti olevan.
- aitohomo
Tulisi edes saatana televisiosta meille homoille terapiaksi vihapuheita!!!!!
- homoudenvastustaja
homous oli vakava mielisairaus vielä 1981.
- aitohomo
Hyvä pointti. Ja on edelleen! Minulla on se.
- aitohomo
Suunnittelen itsemurhaa päivittäin. Mutta en vain saa sitä aikaiseksi. Seksiä en ole ikinä harrastanut, mutta homo olen!
- aitohomo
Kaudella 2 vuonna 2001 oli Britannian Big Brotherissa homovoittaja Brian Dowling. Siitä on 15 vuotta. Sen talon kun olisi räjäyttänyt taivaan tuuliin kun se jäi yksin sinne, niin olisi ollut yksi homo vähemmän maailmassa.
- aitohomo
Siis mitä vittua, ylläpitO!??!!??!
- aitohomo
Tuttumies!!!!!!!!!, KETJUUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- homoudenvastustaja
Kyllä nuo homot osaavat sotkea paikkoja ! Minun äitini piti matkustajakotia helsingissä 90 luvulla, ja homot kävivät päiväpanoilla siellä. Oli muuten karmeassa kunnossa huoneet noitten jäljiltä paskaa oli seinissä sängyssä lakanoissa sängyn laidoissa siis melkein joka paikassa. Äitini antoikin porttikieltoja näille homoille, kun eivät siivosti osaneet olla. Taitaisi nykyään tulla vankeutta kun porttikieltoja antaisi homoille. Se minua vaan ihmetyttää että onko tuolla paskalla sotkeminen jokin rituaali vai mikä se on noilla homoilla.
- aitohomo
Minä en uskalla mennä minnekään ulos.
- homoudenvastustaja
aitohomo kirjoitti:
Minä en uskalla mennä minnekään ulos.
mitäs kaivelija pelkää?
- HomotNormaalejaHEH
Homot ovat normaaleja ?
Vaikka niillä alkaa seisomaan, kun vaikka kulkevat paskahuussin ohi ja haistavat paskan hajun.
Siis nimenomaan ulosteen haju vaikuttaa heissä.
Ilmeisesti he syövätkin ulostetta.
- kyttäpoika
nettipoliisii kiittää
- aitohomo
Vitun perkeleen fäppäävä Fobba!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1303089EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje392949- 1051331
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351057Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373949- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22753