Vieläkö Abu-Hanna on Hollannissa paossa suomalaista rasismia ja syrjintää? Hänestä ei ole kuulunut mitään vähään aikaan, joten kaipa hän tuntee olonsa turvalliseksi ja elelee Suomesta tulevan apurahan ja lapsilisän avulla.
Tuli vaan mieleeni, että Abu-Hanna voisi nyt kertoa mielipiteensä rasistisista pommi-iskuista, asuuhan hän Belgian lähellä.
Ummayya Abu-Hanna?
21
<50
Vastaukset
- kylmät.väreet
Älä jumalauta maalaa pirua seinille!
Saattaa vielä tulla tänne takaisin..- Olin-jo-unohtanut
Samat sanat, nyt nukun huonosti monta yötä
- Apuvah
Eikös sotalapsi apu-hannah muuttanut rysseliin?
- rasisti.pirulainen
Eiksen pitäisi paeta Afrikkaan?
- erkki-setä
Varmaan kohta on joku haastattelu Hesarissa ja naistenlehdissä. Umayya Abu-Hanna kertoo mikä taas oli Suomessa vikana, kun Brysselissäkin pamahti.
- werwrwewerwe
Abu HaNNA kertoi järkyttyneensä, kun huomasi että Hollannissa onkin eri koulut mustille ja valkoisille. Siellä kun siis valkoisten muuttokato mamu-alueilta on paljon Suomeakin voimakkaampaa, niin käytännössä mustat ja valkoiset oppilaat opiskelevat erikseen omissa kouluissaan :D
- yksinhuoltaja
Tuolla palestiinalaisella ei ole ainakaan rahallista hätää
koska saa 3000 euroa kuussa täältä rahaa. - MISTÄ-VITUSTA-SE-TUON
yksinhuoltaja kirjoitti:
Tuolla palestiinalaisella ei ole ainakaan rahallista hätää
koska saa 3000 euroa kuussa täältä rahaa.SAA ?????????????
Ei kai vaan ole meidän verorahoja ? - Näinonnähtävä
Tuo erillinen koulujärjestelmä saisi olla meilläkin niin ei kakaroiden tarvitsisi pelätä kouluun menoa. Samoin Ruotsissa. Järjetöntä laittaa opettajien rasitteeksi mamulapsia joiden opettaminen vaatii paljon enemmän kuin syntyperäisten.
- halosen.käsky
MISTÄ-VITUSTA-SE-TUON kirjoitti:
SAA ?????????????
Ei kai vaan ole meidän verorahoja ?Taiteilijaneläke.
- Abu_Hannuh
Rasistit! Minä ajan partaa juuri ja vaihdan tamponin.
- tajunnan_puute
Muistatteko tuon kammotuksen ottolapsen ja kirjeen presidentti Haloselle.
- abdel-hubsu
joo täti otti noukkaansa kun muksua ei kutsuttu ja työkkäsi sen pergamentin Tarjan käteen...
- annon_ylen
Mokomat hiilinahkat.
- Plestiina
Mitenköhän muuten rasismipakolainen suhtautuu kun pitää valita valkoisten ja kehitysmaamuslimikoulun välillä? Kummassakin on varmaan puolensa
- IwantMymoney
Työntelee Amsterdamissa mummoja junien alle.
- eiyllätys
Todellinen terroristi ihminen, joka mummoja haluaa metron alle työntää.
- sielläonjapysyy
Kyseisen henkilön olinpaikkahan ei kuulu julkiseksi tiedoksi kenellekään, ellei Abu-Hanna itse halua kertoa olinpaikkaansa. Tiettävästi on kuitenkin edelleen Amsterdamissa tai sen lähialueilla.
- oksennus_tulossa
Hollanti on suomea rasistisempi maa tutkitusti, mutta tuo vajakki ei sitä tajua. Tuskin Hollannin korkeintaho tuollaista koskaan kutsuisi juhliinsa.
- Apukannu
Voi ihan hyvin olla Suomessakin, mutta pitää matalaa profiilia. Noilla 32.000 matulla ei välttämättä ole myötätuntoa häntä kohtaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51815Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381324En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?146841Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19736
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93709