Hei !
Olen alkanu n. Parisen viikkoa sitten käyttämään Gestinyl 20 mikrog/75 mikrog ehkäisypillereitä. Viikko sitten rinnat tulivat tosi aroiksi ja kipeiksi, ja ovat edelleen. Väsyttää myös ja on ihan saamaton olo. Oireet tuntuvat ns "raskausoireilta". Enkä usko että olen raskaana, ja suoraan sanottuna en uskalla enkä halua edes tehdä vielä testiä. Onko muilla tälläisiä sivuvaikutuksia näistä e-pillereistä tai muista e-pillereistä ylipäänsä ? Ja menivätkö ohi?
Gestinyl ehkäisypillereiden sivuvaikutukset
Marjaana22
3
492
Vastaukset
- tietosinulla
Lue pakkausseloste. Siellä on vastaus kysymykseesi.
- Toom16
Mulla ainakin ihan samanlaisia oireita ja sama pillerimerkkikin
- Andeki
Sama juttu täällä. Pari viikkoa oon syöny ja NIIIN väsyny koko ajan, että.jossei rupee just helpottaan niin oon sitte mielummin ilman ehkäsyä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 123159
- 181801
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit191632- 731543
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321535- 231501
- 281350
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91334Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111274Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui341252