Jumala antoi sen tapahtua

ÄlkääUnohtakoEttä

Jumala antoi Brysselin terrori-iskun tapahtua.

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FreeWilll

Eikai sitä kukaan vapaatahtoisia miehiä/naisia seuraa mitä puuhaavat,....
      Jokkanee tekköö valintansa itse.

• jhgrewe4567890

Jumala ei kosta mitään PAHALLA!!!!!!!!!!!!!!

• jhgrewe4567890

Vaan tekee itse pahaa ENSIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sellainen on Jeesusmaa!

• ubukkbu

Herätys jo mitään jumalaa ei ole , etkö tiennyt. On vain valtaa jota käytetään uskon varjolla.

• jhgrewe4567890

Uskovaiset tunkee varjon toisen peräreikään ja kosauttaahan itsensä Paratiisiin. Uskovaisen herneaivo kierii Phukettiin tuulen mukana joten se onnistui osittain

Minua alkaa vituttamaan jo tää saamaton lammasnussija Jeesus Jumalani

• jhgfdswerty789
        jhgrewe4567890 kirjoitti:

Uskovaiset tunkee varjon toisen peräreikään ja kosauttaahan itsensä Paratiisiin. Uskovaisen herneaivo kierii Phukettiin tuulen mukana joten se onnistui osittain

Minua alkaa vituttamaan jo tää saamaton lammasnussija Jeesus Jumalani

Apteekki on vielä puoli tuntia auki, pidä kiirrettä!

• jhgrewe4567890
        jhgfdswerty789 kirjoitti:

Apteekki on vielä puoli tuntia auki, pidä kiirrettä!

Pallihien niiskaus Jeesuksen nimessä ja et tarvitse viedä minua apteekkiin!

Siirryn sätkimään jalkatilaan hurmoksessa autossasi kun pyhä palli hiki täyttää
        kristiliset sieraimeni!

Apteekkarit on törkyateisti porvareita jotka myy lääkkeitään ja ostaa pateria-materiaperkele autoja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• mietiuskovasitä

Miksi kaikkivaltias hyvä rakastava jumala antoi terroriteon tapahtua. Miksi itsetehdyt pommit eivät jääneet suutariksi?

• "Miksi kaikkivaltias hyvä rakastava jumala antoi terroriteon tapahtua. Miksi itsetehdyt pommit eivät jääneet suutariksi?"

Kysymys on kohdistettu väärin. Sinun tulisi kysyä, miksi ihmiset antoivat sen tapahtua? Jumala on antanut ihmisille vapaan tahdon ja valinnan vapauden. Ihminen, ei Jumala, on vastuussa siitä, kuinka hän käyttää saamaansa oikeutta.
        Toiseksi, jumalattomat ihmiset ovat antaneet Jumalalle "porttikiellon" puuttua heidän elämäänsä. Niinpä he saavat itse maistaa, miltä tuntuu elää ilman Jumalan varjelusta.
        "Ihmisen oma hulluus turmelee hänen tiensä, mutta Herralle hän sydämessään vihoittelee." (Snl.19:3)

• meilläjne

"Toiseksi, jumalattomat ihmiset ovat antaneet Jumalalle "porttikiellon" puuttua heidän elämäänsä. Niinpä he saavat itse maistaa, miltä tuntuu elää ilman Jumalan varjelusta."

-Oletko aivan varma, ettei uhrien joukossa ollut "oikeita" kristittyjä?

• KunhanMainitsen
        Mark5 kirjoitti:

"Miksi kaikkivaltias hyvä rakastava jumala antoi terroriteon tapahtua. Miksi itsetehdyt pommit eivät jääneet suutariksi?"

Kysymys on kohdistettu väärin. Sinun tulisi kysyä, miksi ihmiset antoivat sen tapahtua? Jumala on antanut ihmisille vapaan tahdon ja valinnan vapauden. Ihminen, ei Jumala, on vastuussa siitä, kuinka hän käyttää saamaansa oikeutta.
        Toiseksi, jumalattomat ihmiset ovat antaneet Jumalalle "porttikiellon" puuttua heidän elämäänsä. Niinpä he saavat itse maistaa, miltä tuntuu elää ilman Jumalan varjelusta.
        "Ihmisen oma hulluus turmelee hänen tiensä, mutta Herralle hän sydämessään vihoittelee." (Snl.19:3)

Minä sitten rakastan tuota miten Mark sivuuttaa tapahtuneen ja mainostaa itseään. Jos Jumala tekee uskovasta Markin kaltaisen egoistin ja narsistin, jolle oma jumalankuva eli oma napa on tärkeämpi kuin mikään muu, en todellakaan halua uskoa Markin Jumalaan.

Eikös Markin Jumala tässä taannoin kertonut, että Mark on tuomittu helvettiin ilman valitusoikeutta?

• KunhanMainitsen kirjoitti:

Minä sitten rakastan tuota miten Mark sivuuttaa tapahtuneen ja mainostaa itseään. Jos Jumala tekee uskovasta Markin kaltaisen egoistin ja narsistin, jolle oma jumalankuva eli oma napa on tärkeämpi kuin mikään muu, en todellakaan halua uskoa Markin Jumalaan.

Eikös Markin Jumala tässä taannoin kertonut, että Mark on tuomittu helvettiin ilman valitusoikeutta?

"Eikös Markin Jumala tässä taannoin kertonut, että Mark on tuomittu helvettiin ilman valitusoikeutta?"

Kylläpä vain.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14193155/quotvaarallinenquot-askel-ateistille#comment-83823164

• pietaritulitöihin

Onko iskun tekijöillä ja iskun uhreilla nyt kuolleena samanlaiset oltavat?
      Yksi tekijöistä jätti testamentin, pelkäsi vankilaan menoa.

• 12_13

Joo, ei siis kannata uskoa kun Jeesus ei auta. Olet ääliö ja ole hiljaa

• KunhanMainitsen

Minä sitten rakastan tuota miten sinä sivuutat tapahtuneen ja mainostat itseäsi. Jos Jumala tekee uskovasta sinun kaltaisesi egoistin ja narsistin, jolle oma jumalankuva eli oma napa on tärkeämpi kuin mikään muu, en todellakaan halua uskoa sinun Jumalaasi.

Eikös sinun Jumalasi tässä taannoin kertonut, että sinut on tuomittu helvettiin ilman valitusoikeutta? Sen sinä sosiopaattipahkiainen ansaitset.

• Minusta tämän ketjun kaikki viestit ovat vastenmielisiä traagisen tapauksen puimiseen.
      Kuten myös oma viestini. Saa poistaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2543
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      191
      930
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      53
      733
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      662
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      562
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      13
      492
    7. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      48
      477
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      445
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      440
    Aihe